NHL خواهد از دست دادن پول است اما به دست آوردن احترام توسط scrapping فصل

فیلادلفیا—باید NHL بازی آن 24-بازی مسابقات و یا کیسه فصل به دلیل آن است که در معرض بازیکنان و تیم پرسنل به cor

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

فیلادلفیا—باید NHL بازی آن 24-بازی مسابقات و یا کیسه فصل به دلیل آن است که در معرض بازیکنان و تیم پرسنل به coronavirus?

خواهد بازیکنان و اعضای کادر باید فقط به عنوان یک شانس ابتلا به این ویروس اگر آنها در خانه مانده به عنوان آنها را قرنطینه در یک هتل و عرصه هستند که زیر سخت دستورالعمل های بهداشتی?

آن است که ارزش بازی را به طرفداران چیزی برای تماشا بر روی صفحه نمایش تخت خود را و پر NHL خزانه با تلویزیون درآمد یا باید لیگ فقط لغو این بازی و توقف این تصور که پول trumps بهداشت و درمان نگرانی ها ؟

اینها تنها برخی از سوالات است که مقابله با NHL که قهرمان جام استنلی شده اند تاج در حال حاضر اگر این ویروس تا به حال در راه رفت.

لیگ هنوز برنامه ای برای راه اندازی مجدد این فصل احتمالا در اوایل ماه اوت با پنج دور مسابقات نیست که انتظار می رود تا پایان مهر در سراسر زمان 2020-21 فصل قرار بود برای شروع.

آن دیوانه سعی کنید به پایان برساند ؟ قابل تحسین است ؟ جایی در میان?

در طول چند ماه گذشته شده است وجود دارد آشنا سوال: اگر در این فصل تا کنون رزومه وجود دارد خواهد بود یک ستاره اضافه شده به قهرمان نام به دلیل شرایط غیر معمول — به طور منظم فصل پایان زود حذفی فرمت تنظیم شود — ناشی از این بیماری همه گیر?

پاسخ من بوده است که یک ستاره باید اضافه نمی شود اما من شروع به افکار دوم به دلیل این ویروس تند و زننده می تواند به شدت تحت تاثیر قرار حذفی ترکیب اولیه. این است که اگر ما حتی برگشتی.

قبل از روز جمعه خبر که 11 NHL بازیکنان تمرین در جلسات گروه از جمله سه تن از قدرتمند خلیج تمپا و تورنتو سوپراستار Auston ماتیوز زده بودند با کروناویروس از آن آسان بود به فرض استنلی جام قهرمان خواهد برنده تاج بر اساس شایستگی.

قهرمان را به نفع خود حداقل چهار بهترین هفت سری برای بالا بردن جام و اگر برنده نهایی شد و در بازی در دور آن را به دست آورد بی سابقه 19 بازی و پنج سری.

بر اساس که هیچ ستاره مورد نیاز خواهد بود. قهرمان خواهد اثبات آن سزاوار تاج و تخت.

با آخرین تحولات, اما من خیلی مطمئن نیستم.

با توجه به آنچه که ما آموخته جمعه, برنده جام حذفی ممکن است بر اساس شانس فقط به عنوان بسیار به عنوان مهارت است. این تیم که به اندازه کافی خوش شانس به هر یک از بازیکنان کلیدی زده توسط این ویروس می تواند عامل تعیین کننده.

آن را به اندازه کافی برای حداقل شروع این گفتگو: چرا که نه فقط کیسه فصل و شروع مبارزات بعدی پس از یک واکسن توسعه داده شده است?

NHL خواهد از دست دادن مقدار زیادی از تلویزیون درآمد — تخمین ها در حدود 500 میلیون دلار — اما این امر به دست آوردن احترام برای قرار دادن زندگی جلوتر از دلار است.

بله طرفداران جان سخت می دود اما آیا این بهترین محتاط که شما در حال برخورد با یک قاتل بالقوه از یک بیماری ؟

کسانی که می خواهند در این فصل به راه اندازی مجدد می گویند احتمال مرگ ناشی از این ویروس کوچک هستند.

کسانی که می خواهند این پلاگین کشیده نجومی می گویند ورزش نیست ضروری و قرار دادن بازیکنان و کارکنان خود در معرض خطر مهم نیست که چقدر کوچک است کوته بینانه.

همانطور که در حال حاضر ارائه شده لیگ و بازیکنان ارتباط می تواند توافق بر سر مسائل ایمنی و بهداشت, آموزش, اردوگاه قرار است برای باز کردن جولای 10. پس از سه هفته از اردوگاه چگونه بسیاری از تیم های مهم از دست خواهد داد بازیکنان به ویروس ؟

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

طرفداران شروع به تبدیل شدن به بیشتر و تردید در مورد فصل شروع مجدد. در یک نظر سنجی من در توییتر درست بعد از فصل بود متوقف شده در مارس 12, 55 درصد از نزدیک به 5000 پاسخ گفت: NHL اشتباه بود حتی برای متوقف کردن بازی.

سریع به جلو به یک نظرسنجی انجام به پایان رسید که شنبه بود و 3,223 پاسخ ها: 47 درصد گفت: لیگ باید خود ادامه خواهد داد حذفی برنامه 28 درصد گفت: این فصل باید لغو شود و 25 درصد گفت: NHL باید صبر کنید و ببینید رویکرد است.

من در "صبر و انتظار" کمپ اما اگر ویروس موارد شروع به بالون هنگامی که (اگر) اردوگاه های آموزشی شروع به آن را در زمان به جلو و پلاگین و امیدواریم که شما می توانید شروع 2020-21 فصل در ماه اکتبر — هر چند که احتمالا واهی از آنجا که این بیماری همه گیر است که سخت تر از دیو شولتز در نخست خود را.

تاریخ گفتگو

س:

افکار خود را بر NHL در تلاش برای به پایان فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن