مگان Rapinoe مربی می گوید ستاره را به جست و خیز NWSL relaunch

مگان Rapinoe بزرگترین ستاره در فوتبال زنان را نمی توان در این زمینه وقتی ملی فوتبال زنان لیگ می شود یکی از اول

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

مگان Rapinoe بزرگترین ستاره در فوتبال زنان را نمی توان در این زمینه وقتی ملی فوتبال زنان لیگ می شود یکی از اولین آمریکایی ورزش لیگ برای از سرگیری رقابت اواخر این ماه مربی او گفت:.

Rapinoe آشکار تصمیم به نشستن در یک ماه مسابقات در یوتا — نه Rapinoe; عامل خود یا تیم او OL سلطنت; را تایید او الزام آور ساخته شده تصمیم به بازی — نازل شد با مربی جدید فرید Benstiti در مصاحبه با روزنامه فرانسوی Le Progrès.

"من درک می کنم او انگیزه اما من نا امید و نا امید است که او نمی خواهد با ما به رقابت در این دوره از مسابقات" Benstiti گفت: Le Progrès. "مگان مهم است و ما می باید دست به کاری بزرگ اگر او پیوست و بقیه گروه. او خواهد شد از دست رفته توسط این تیم و همچنین فوتبال زنان."

یوتا مسابقات NWSL چالش های جام حذفی یک رقابت جدید مرتب توسط اتحادیه به عنوان یک راه برای اطمینان حاصل شود آن را بازی چیزی شبیه یک فصل در این سال در میان coronavirus بیماری همه گیر.

برای بیرون کشیدن این رویداد لیگ خواهد شد جمع آوری آن نه تیم و محل آنها را در semiquarantine در ایالت یوتا در حالی که آنها بازی یک سری از مسابقات و پس از آن مختصری حذفی مسابقات است. برای مدت رقابت NWSL خواهد خانه بازیکنان و اعضای کادر و موضوع آنها را به تکرار آزمایش این ویروس نیز آلوده کرده است که بیش از 1.8 میلیون آمریکایی کشته و بیش از 108,000 از آنها.

قبل از اعلام این رویداد لیگ برگزار می شود بحث و گفتگو با بازیکنان خود را به تلاش برای ارام کردن نگرانی در مورد همه چیز از سلامت و تست پروتکل های جداسازی از خانواده های خود و همکاران به خطرات ناشی از آسیب ناشی از یک برنامه فشرده است که در آن اکثر بازی ها برگزار خواهد شد در چمن مصنوعی.

در رونمایی قصد دارد برای رقابت پس از هفته آرام مذاکرات لیگ و اتحادیه بازیکنان رفت از راه خود را به می گویند که هر بازیکن حق دارد به انتخاب کنید که آیا به بخشی که وجود خواهد داشت هیچ عواقب اگر آنها تصمیم به انجام این کار. در هر صورت لیگ گفت: همه بازیکنان حقوق و منافع خواهد بود تضمین شده از طریق 2020.

اعضای ایالات متحده, تیم ملی که در لیگ بزرگترین ستاره و پرداخت خود را تضمین NWSL و تیم ملی حقوق از طریق قرارداد با آمریکا فوتبال, فدراسیون باقی مانده مخلوط در میان بله و شاید پاسخ توجه به چند کسانی که دانش این گروه در نظر دارد. چند بازیکن از جمله Rapinoe را علنا صحبت در مورد نیت خود را.

Rapinoe عامل, Dan Levy نیست پاسخ دادن به پیام ها به دنبال اظهار نظر در مورد وضعیت او. نه یک سخنگوی تیم او OL سلطنت. این NWSL کاهش یافته است به نظر فرانسوی ها, اخبار, گزارش و یا Benstiti نظرات در مورد Rapinoe تصمیم.

که Rapinoe, 34, ممکن است انتخاب برای نشستن در این مسابقات خواهد نه لزوما به عنوان یک شگفتی آمده.

این تیم بعد از بازی در چمن مصنوعی تا نیمه نهایی و نهایی دور از NWSL مسابقات است. شيوع مصنوعی بازی کردن سطوح بوده است زخم موضوع در فوتبال زنان در سال به نقطه ای که ده ها تن از بازیکنان برتر جهان شکایت کرد فیفا این ورزش را در بدن حاکم در تلاش برای آن را حذف قبل از 2015 جام جهانی فوتبال زنان در کانادا ، ماه پس از ایالات متحده آمریکا برنده مسابقات Rapinoe پاره ليگامان صليبی قدامی در زانو راست در حالی که آموزش در زمین های چمن قبل از یکی از ملی, پیروزی تیم بازی تور. او همچنین پاره منيسک در زانوی چپ در سال 2017.

نگرانی در مورد آسیب های این تابستان شده اند در بسیاری از ورزشکاران ذهن جلوتر از یوتا رویداد به دلیل وجود خواهد داشت یک به صورت مختصر آموزش دوره برای بازیکنان بسیاری از آنها شده اند قادر به کار به طور معمول در حالی که پیوستن به ماندن در خانه ،

و در حالی که برخی از بازیکنان ممکن است احساس تحت فشار برای شرکت باقی می ماند در زینت های خوب خود تیم Rapinoe به عنوان یکی از محبوب ترین و قابل عرضه در بازار ستاره در این بازی است که احتمالا در معرض خطر از دست دادن جایگاه خود در سلسله مراتب نظم در OL سلطنت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

هنوز NWSL بدون شک miss حضور Rapinoe و هر یک از دیگر بالا زنان آمریکایی که با توجه به نشسته. Rapinoe نامگذاری شد مسابقات برترین بازیکن پس از رهبری ایالات متحده به عنوان در سال 2019 جام جهانی فوتبال زنان که در آن او بالا مشخصات خود را به عنوان یک کاندید فصیح و اغلب بسیار طنز آمیز سخنران در طیف وسیعی از مسائل اجتماعی.

Rapinoe نمی خواهد به طور کامل از نور افکن در تابستان امسال. در ژوئن 21, او برگزار خواهد شد ESPN سالانه ESPY Awards — خواهد شد که تقریبا با دختر, WNBA, ستاره سو پرنده و NFL quarterback راسل ویلسون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب