تیم های لیگ برتر تصویب تماس با آموزش به عنوان بازیکن' ترس معطل

منچستر, انگلستان—لیگ برتر است که با به راه اندازی مجدد در ماه آینده پس از باشگاه های برنامه های تایید شده در ر

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

منچستر, انگلستان—لیگ برتر است که با به راه اندازی مجدد در ماه آینده پس از باشگاه های برنامه های تایید شده در روز شنبه برای از سرگیری تماس های آموزشی و حتی با برخی از بازیکنان در مورد مصرف این زمینه دوباره در طول coronavirus بیماری همه گیر.

رای 20 باشگاه آمد و پس از به دست آوردن ترخیص از دولت برای بازیکنان به کار با هم به عنوان یک تیم به عنوان محدودیت ها کاسته سراسر انگلستان است.

برای هفته گذشته بازیکنان کار کرده اند در گروه های کوچک تر و اجتناب از تماس با. مرحله بعدی در جلسات آموزشی هنوز هم اذعان اجتماعی فاصله مورد نیاز گسترده تر در جامعه است.

"جوخه در حال حاضر قادر به آموزش به عنوان یک گروه و در تعامل با مقابله در حالی که به حداقل رساندن هر گونه غیر ضروری تماس" در لیگ برتر در بیانیه ای گفت.

این آخرین بازی بود در مارس 9 قبل از مسابقه به حالت تعلیق در آمد.

برتر آلمان را بدست آورد دوباره در مارس 16 و اسپانیا موافقت دولت را برای بازی پس از 8 ژوئن. انگلستان امیدوار است به رزومه در نیمه دوم در ماه ژوئن.

"بحث ادامه دارد به کار خود ادامه نسبت به از سرگیری فصل" لیگ برتر گفت: "زمانی که شرایط اجازه می دهد ... وقتی که امن برای انجام این کار است."

بازیکنان و کارکنان در باشگاه در حال آزمایش دو بار در هفته برای COVID-19. Bournemouth, دروازه بان هارون Ramsdale و واتفورد مدافع Adrian Mariappa تنها بازیکنان اعلام کرد که آزمایش مثبت برای این بیماری در هفته گذشته انجام شد.

برخی از بازیکنان هنوز هم رزرو در مورد بازی — به خصوص در واتفورد است که در جایی بالاتر از منطقه سقوط.

"من نه به نفع لیگ برتر بازگشت, به یک معنا نیست که هر کس راحت با آن" واتفورد پشتیبان گیری دروازه بان Heurelho Gomes گفت: در یک مصاحبه تصویری. "من باور دارم که ویروس نیست برای رفتن از یک روز به دیگری. بدیهی است که ما امیدواریم آن را ندارد اما مشکل باقی خواهد ماند تا زمانی که یک واکسن توسعه یافته است."

واتفورد کاپیتان Troy Deeney نمی بازگشت به آموزش در هفته گذشته بیش از نگرانی در مورد خواب و سلامت.

"برخی از بازیکنان نیاز به زمان بیشتری است و می تواند یک نقطه ضعف به برخی کوچکتر باشگاه به عنوان آنها نمی باید بیش از حد بسیاری از جایگزین" Gomes گفت. "ما باید تنها بازگشت وقتی که همه سرد است در مورد آن و ما زمان بیشتری برای آموزش و تطبیق."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب