Carl Reiner, کمدی, نادر untortured نابغه می میرد در 98

توسط هیلل ایتالیانیویورک (AP) — هیچ کس در دنیای کمدی تر بود تحسین و دوست داشتنی از Carl Reiner. Reiner نادر un

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

توسط هیلل ایتالیا

نیویورک (AP) — هیچ کس در دنیای کمدی تر بود تحسین و دوست داشتنی از Carl Reiner.

Reiner نادر untortured نابغه کمدی کار خود را یک داستان از خنده و رفاقت, نوآوری و پیروزی و محبت است. شخصیت او خیلی گرم و نزدیک — هر کس را دوست و یا مورد علاقه دایی است که شما می توانید را فراموش کرده ام که او یک معمار مدرن, کمدی یک "ستاره شمال" در کلمات بیلی کریستال.

به عنوان یک نویسنده و کارگردان او تسلط یک خوش مشرب اما پیچیده تجاری از طنز است که استیو مارتین و جری Seinfeld و دیگران شبیه سازی. به عنوان یک بازیگر او مستقیم ایده آل برای چنین دیوانه هنرمندان به عنوان مل بروکس و سید سزار و دقیق, خنده دار خود را. به عنوان یک همه در اطراف استعداد او کمک کرد تا کامل دو استاندارد فرمت های تلویزیونی — طرح و کمدی موقعیت.

Reiner مرگ دوشنبه در 98 از علل طبیعی باعث غلیان احساسات از t شلنگ او الهام گرفته از یک گروه که شامل بروکس, دیک ون دایک, جورج کلونی و بیلی Eichner و میلیون ها نفر بیشتر است.

قد بلند و چالاک به همان اندازه قابل توجه اینکه طاس یا toupeed او سرگرم در هر رسانه موجود از فیلم و وینیل به برادوی و توییتر. اما او به یاد خواهد شد بهترین برای "دیک ون دایک نمایش" نقطه عطفی سری که پخش از 1961-66 بود و یک کلاس کارشناسی ارشد از شوخ طبعی گروه, بازی, کمدی فیزیکی و مهم خوب طبیعت Reiner خود را.

بر اساس زمان خود را در دهه 1950 Sid سزار "خود را نشان می دهد را نشان می دهد ،" استاد "شنبه شب زنده" آن را در میان اولین نشستن-coms در مورد تلویزیون خود و با الهام از چنین آینده بازدید به عنوان "Mad About You" و "30 راک."

که میلیون ها نفر از طرفداران دانم ون دایک ستاره دار به عنوان کمدی نویسنده راب پتری که کار کرده و خواستار گریز از مرکز آلن بردی (Reiner) و زندگی در بانی علفزار جاده در حومه نیو راشل با همسرش لورا (مری تایلر مور در عمده تلویزیون نقش) و پسر جوان. پتری را نویسندگان همکار بودند کهنه شخصیت بازیگران Morey آمستردام به عنوان دوستان سورل و رز ماری به عنوان سالی راجرز. Reiner در اصل به حال بسیار متفاوت عنوان و بازیگران در ذهن است. خلبان بود به نام "خانواده" که ستاره دار Reiner و باربارا Britton و پخش به عنوان یک قسمت در جولای 1960. اما CBS مدیران نگران است که Reiner را پتری به نظر می رسد بیش از حد یهودی بنابراین ون دایک ریخته شد به جای.

Reiner به احتمال زیاد نیاز به زمان امان از بازی منجر شود. علاوه بر بازیگری و تولید "ون دایک" سری او نوشت و یا co-نوشت: ده ها تن از قسمت — یک شاهکار است که خسته Reiner و شگفت زده بازیگران و دیگران در کسب و کار. برخی از بیشتر قابل توجه را نشان می دهد: لورا سهوا آشکار به مردم است که آلن بردی طاس بود; راب در رادیو ماراتن delirious از کمبود خواب دعوت کردن به یک بچه گربه او آموخته است که در یک درخت گیر کرده; راب به عنوان یک هیئت منصفه مباشر ناشیانه smitten توسط جذاب متهم (سو ان لنگدن) و غافل که لورا در دادگاه.

"من می تواند توضیح دهد ... هیچ چیز' یک ترسو راب بعد از آن می گوید ،

"اگر چه آن را یک تلاش مشترک" ون دایک نوشت: "من خوش شانس زندگی در داخل و خارج از کسب و کار نشان می خاطرات منتشر شده در سال 2011 "همه چیز در مورد نشان می دهد ریشه از خود (Reiner را) بی وقفه و enviably جذاب خنده دار و بارور مغز و trickled پایین برای بقیه از ما." در روز سه شنبه ون دایک به نام Reiner "مهربان و دلسوز همدلانه و حکیم است."

Reiner و شرکت. تا به حال parodied زمان حوادث و فرهنگ عامه در سزار برنامه اما برای ون دایک نشان می دهد او به عمد اجتناب موضعی منابع آن امید به نظر می رسد بی انتها است. طنزهای باقی مانده است بسیار محبوب در دوباره اجرا می شود با لورا پتری را محزون "اوه, دستبرد زدن!" ماندگار عبارت. یکی از معروف فن اورسن ولز شناخته شده است برای عجله به اتاق خواب خود را در بعد از ظهر به طوری که او می تواند در نزدیکی تلویزیون که نشان می دهد بود. بانوی اول میشل اوباما پس از شوخی که او ترجیح داده به تماشای "دیک ون دایک" برای مشاهده شوهرش بحث.

Reiner شکسته بود از طریق تلویزیون را در اوایل روز قبل از او حتی متعلق به یک تلویزیون: او پیوست "خود را نشان می دهد را نشان می دهد" در سال 1950 پس از انجام چندین برادوی نقش و خیلی از کار اولیه خود را به عنوان یک "دوم ناف." Reiner بخشی از فوق العاده نوشتن تیم که شامل بروکس, نیل سایمون و لری Gelbart و نمایشی بازیگران برجسته سزار و Imogene کوکا. او هرگز شوخ تر از به عنوان یک unhinged مکانیکی شکل از باواریا ساعت هرگز استوارتر از یک کلاه برداری از "این زندگی شما است" که در آن او است که میزبان و سزار تعجب honoree که به شدت — خشونت — نمی خواهند این افتخار است. "

به عنوان دومین موز" Reiner گفت: راهنمای تلویزیون "من تا به حال شانس به انجام فقط در مورد همه چیز یک بازیگر همیشه می توانید انجام دهید. اگر آن را خاموش آمد خوب من همه تشویق. اگر آن را نمی نشان می دهد سرزنش شد."

خارج از صحنه Reiner و Brooks تا به حال یک رابطه دوستانه که راه اندازی یک کمیک حق رای دادن. در طول "نشان می دهد را نشان می دهد" آنها شروع به بداهه skits که مبنایی برای "2000 سال, پیر مرد." Reiner مصاحبه بروکس قدیمی شاهد به تاریخ است.

Reiner: "آیا شما می دانید که عیسی مسیح؟"

Brooks: "من می دانستم که مسیح مسیح نازک lad, همیشه عینک صندل. آویزان در اطراف با 12 بچه های دیگر. آنها در آمد این فروشگاه هیچ کس تا کنون خرید هر چیزی. هنگامی که از آنها خواسته برای آب است."

روال زندگی شان بود یک لحظه مورد علاقه در احزاب و Reiner به یاد می آورد که استیو آلن اصرار آنها باید به نوبه خود گفتگوی بورسی به یک رکورد است. "از 2000 سال با Carl Reiner و مل بروکس" بیرون آمد و در سال 1960 بود آنقدر محبوب است که Reiner بعدها بگویید NPR حتی بریتانیا ملکه مادر "بزرگترین shiksa در جهان" آن را دوست داشتم. اواز یا موسیقی دو نفری خود را به روز بحث در طول زمان و برنده یک جایزه گرمی در سال 1998 برای خود "سال 2000 در سال 2000" همان سال Reiner دریافت کندی مرکز مارک تواین جایزه برای طنز. زمانی که سیستم صوتی ناموفق در شروع مراسم Reiner به نام از بالکن "آیا کسی که چهار دو یک باتری؟"

پس از ون دایک نشان می دهد Reiner به نظر می رسد در چنین ضربه فیلم به عنوان "The Russians Are Coming, the Russians Are Coming" و "ocean's Eleven" فیلم هایی که ستاره دار جورج کلونی. او کارگردانی جورج سگال و روت گوردون در "کجا Poppa?", جورج برنز در "اوه خدا!" و استیو مارتین در "تند" و "همه از من است." او در زمان غرور و افتخار در کتاب خود به ویژه "را وارد کنید خنده" یک "زیستی-رمان" که بعدها تبدیل شد به یک فیلم و برادوی نشان می دهد.

Reiner پدر بازیگر-کارگردان Rob Reiner که ستاره دار به عنوان پناهگاه مورچه در قانون "همه در خانواده" و کارگردانی "When Harry Met Sally..." Rob Reiner گفت: در یک صدای جیر جیر جمعه که خود را "قلب صدمه زدن به. او نور هدایت."

Carl Reiner یک پسر از مهاجران یهودی متولد شد و در سال 1922 در شهر نیویورک مطرح شده و در یک آپارتمان سه اتاق. او دوست داشت به تقلید صداها و جوک بگویید و پس از دبیرستان با حضور در نمايش مدرسه. او سپس به پیوست یک تئاتر کوچک ، "این یک تجربه فوق العاده اما من گرفتن هر گونه پول برای آن را," او گفت: اکران Beacon مجله در سال 1963. "من uppity یک روز پس از همه مخاطبان پرداخت شد از 22 تا 88 سنت برای پذیرش — و من خواستار پرداخت می شود. حل و فصل آنها برای $1 عملکرد من و ... شد و خود را به بالاترین قیمت بازیگر."

در طول جنگ جهانی دوم Reiner خدمت در ارتش و تور در دستگاه گوارش تنوع را نشان می دهد. پس از جنگ او فرود چند مرحله نقش از طریق شکستن در برادوی در "Call Me Mister." او ازدواج Estelle Lebost در سال 1943. علاوه بر پسر راب, زن و شوهر تا به حال یکی دیگر از پسر لوکاس کارگردان فیلم; و یک دختر سیلویا یک روانکاو و نویسنده. Estelle که در سال 2008 تا به حال به یاد ماندنی در نقش "When Harry Met Sally..." — به عنوان زنی که موقعی مگ رایان وجد جایگزین در یک رستوران و می گوید: "من شما را از آنچه در او است."

Reiner برنده چندین Emmys و دیگر جوایز در کسب و کار برای زندگی. در 1990s او برنده امی توسط reprising آلن بردی برای یک قسمت از "Mad About You" و اخیرا ساخته شده حضور در "دو و نیم مرد" و "Hot in Cleveland." در قرن 21 او به نوشتن کتاب و اظهار نظر روزانه خود را از طریق توییتر خوراک تخلیه خشم در زمان ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. ترین شب بروکس آمد و دو خوردند شام با هم. در صبح Reiner تا به حال مراسم که ارائه شده این عنوان برای سال 2017, مستند او میزبانی و دریافت جایزه امی و نامزدی برای "اگر شما در Obit خوردن صبحانه است."

"هر روز صبح قبل از صبحانه" Reiner گفت: در فیلم "من انتخاب کنید تا من در روزنامه ها اگهی بخش و ببینید اگر من ذکر شده است. اگر من می خواهم که صبحانه من."

____

آسوشیتد پرس نویسنده مایک استوارت کمک به این گزارش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن