شهردار می خواهد از افسران اخراج بیش از مرگ و دولت برای بررسی کاوشگر - Thu, 05 Jun 2020 PST

تاکوما بشویید. – شهردار تاکوما واشنگتن گفت: شهرستان, مدیر پنج شنبه به آتش چهار افسر پلیس پس از مرگ یک مرد بعد

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

تاکوما بشویید. – شهردار تاکوما واشنگتن گفت: شهرستان, مدیر پنج شنبه به آتش چهار افسر پلیس پس از مرگ یک مرد بعد از پلیس مهار او در ماه مارس است. رژیم صهیونیستی. جی Inslee روز جمعه گفت دولت انجام خواهد شد بررسی مستقل بررسی و هر شارژ تصمیمات مرتبط با مانوئل الیس' مرگ است.

شهردار ویکتوریا Woodards در پنج شنبه شب به کارگردانی شهرستان مدیر الیزابت پائولی به آتش افسران درگیر در خویشتن داری از الیس. او منظور می آید به عنوان دولت و ملت شده اند roiled از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. چهار مینیاپولیس افسران دستگیر شده اند و با عنوان جرم جنایی متهم شده است.

Woodards گفت: تاکوما افسران نیز باید محاکمه و به مرگ الیس, 33, که سیاه و سفید بود.

"افسران که مرتکب این جرم باید اخراج و محاکمه به حد کامل قانون" Woodards در بیانیه ای گفت: پخش زنده در تاکوما تلویزیون و Facebook. "من خواستار امشب که Pierce County Sheriff بررسی و تایید هر عمل گرفته شده توسط هر یک افسر."

اخبار تریبیون گزارش Pierce County دفتر معاینات پزشکی رد الیس' مارس 3, مرگ یک قتل ناشی از کمبود اکسیژن به دلیل محدودیت فیزیکی. این روزنامه گزارش متامفتامین, مسمومیت و بیماری های قلبی شد و عوامل موثر بر آن.

مقامات گفته اند که الیس به نظر می رسد به رنج می برند از نوعی شکست زمانی که آنها را نزدیک. آنها گفتند: او حمله ماموران که در تلاش بودند تا او را آرام.

افسران اصل قرار داده شد در پرداخت مرخصی اداری بود و پس از بازگشت به وظیفه. آنها دوباره قرار داده و در ترک صبح روز چهارشنبه.

تاکوما پلیس اتحادیه نمایندگان گفت: آنها نگران تصمیم گیری در مورد افسران سرنوشت ساخته شده بود قبل از بررسی کامل است و گفت: آنها با اعتماد به نفس شواهد نشان می دهد چهار افسران را بدون اشتباه است.

"بدون هر گونه حقایق بدون تحقیق و بدون تشریفات و با کمتر از یک دقیقه کوتاه تار جزئی توییتر ویدئوها در دست شهردار تصویب قضاوت در مورد اقدامات چهار تاکوما افسران پلیس" این اتحادیه نوشت: در بیانیه ای.

این تاکوما شورای شهر به اتفاق آرا رای به درخواست بررسی مستقل الیس مرگ چیزی Inlsee دفتر گفته شد با توجه به KNKX.org گزارش شده است. Inslee بعد از ظهر روز جمعه گفت: دولت انجام خواهد شد بررسی تحقیق و تفحص و هر شارژ تصمیم گیری.

"من تصمیم گیری نمی کند و به هیچ وجه قبل از قضاوت یک نتیجه اما خانواده آقای الیس شهر تاکوما و هر واشنگتن ساکن سزاوار اعتماد به نفس است که یک سطح اضافی از موشکافی خواهد آورد" Inslee در بیانیه ای گفت.

الیس یکی از بیش از حد بسیاری از مردان سیاه و سفید که فوت کرده اند در حالی که در بازداشت پلیس در امریکا Inslee گفت.

"کارمندان من و من در روزهای اخیر با فعالان رهبران اعتراض خانواده قربانیان قتل پلیس اجرای قانون مقامات و کارشناسان برای شروع این کار از ایجاد یک فرآیند دائمی به بررسی مستقل به این موارد" او گفت:.

او گفت که او می خواهد قادر به ارائه قانونگذاران دولت با یک بسته از قانون تا پایان سال خواهد بود که همچنین شامل نیاز به دخالت پلیس و گزارش اگر آنها شاهد استفاده غیر قانونی از زور توسط یک افسر دیگر و بررسی استفاده از نیروی تکنیک های استفاده شده توسط پلیس.

صدها پیوست الیس' خانواده چهار شنبه شب در یک مراسم و اعتراض در تاکوما پس از یادگیری از نتایج کالبد شکافی. تظاهرات و راهپیمایی در تاکوما در برابر الیس' مرگ در روز جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن