Woodbine thoroughbreds و standardbreds می تواند در مسابقه دوباره در اوایل ماه ژوئن

Woodbine, سرگرمی, مدیر عامل جیم لاوسون می گوید او امیدوار است برای دیدن مسابقه اسب رزومه ماه آینده.لاوسون اعلا

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Woodbine, سرگرمی, مدیر عامل جیم لاوسون می گوید او امیدوار است برای دیدن مسابقه اسب رزومه ماه آینده.

لاوسون اعلام کرد روز سه شنبه یک طرح برای از سرگیری مسابقه مهار ژوئن 5 در Woodbine Mohawk پارک. 2020 با تجربه فصل آغاز خواهد شد روز بعد در Woodbine مسیر مسابقه است.

به دلیل جاری COVID-19 همه گیر و نژادها و در هر دو سالن برگزار خواهد شد بدون تماشاگر احتمال دارد تا سپتامبر لاوسون گفت.

لاوسون اضافه شده باید کسانی که تاریخ نمی توان مهار مسابقه می تواند راه اندازی مجدد 12 ژوئن با thoroughbreds گرفتن در جریان ژوئن 13.

"ما در حال برنامه ریزی برای آن (اوایل) ژوئن تاریخ" لاوسون گفت: در طول یک خط سوال و پاسخ جلسه. "بیایید امیدواریم که ما می تواند ادامه با پیش بینی احتیاطی است که ما نیاز به دریافت تایید از دولت و مقامات بهداشتی.

"مردم نیاز به بازگشت به زندگی, مسابقه, آنها باید برای به دست آوردن یک زندگی. من فکر می کنم هر کس می داند ما یک صنعت شده است که بسیار سخت ضربه و هر چه زودتر ما می توانید مسابقه بهتر است همه موضوع را به بهداشت و درمان مناسب دستورالعمل."

لاوسون اعلام شد در همان روز دولت انتاریو تمدید آن اعلام اضطراری در پاسخ به همه گیری تا 2 ژوئن. سفارش شده است در محل پس از 17 مارس به پایان می رسد سه شنبه ،

"به وضوح از آن چیزی است که ما باید داشته باشیم و احترام از" لاوسون گفت. "در همان زمان من فکر می کنم دولت استانی نشان داده است آنها در حال کاهش محدودیت ها و اجازه می دهد کسب و کار برای ادامه در ماه مارس پس از آن قطعی نیست که باز floodgates در آغاز ماه ژوئن.

"ما قطعا کار با دولت به آنها در درک ما یک کسب و کار است که می توانید با خیال راحت اقدام فیزیکی فاصله دستورالعمل و رعایت پروتکل های بهداشتی مقامات را در محل قرار داده. ما راحت است که ما در حال حرکت در این جهت است."

لیزا مک لود انتاریو وزیر گردشگری و فرهنگ و ورزش گفت: او با لاوسون در روز دوشنبه.

"فراخوان بزرگ با جیم لاوسون از @WoodbineTB فقط در حال حاضر" او هنوز توییتی. "قدردانی بینش خود را."

مسابقه مهار در Woodbine Mohawk پارک بود به حالت تعلیق در ماه مارس با توجه به همه گیر. آن را نیز مجبور به تعویق افتادن مارس 18 شروع به Woodbine مسیر مسابقه را تجربه کارت.

که شامل $1 میلیون ملکه ورق شمال امریکا طولانی ترین به طور مداوم اجرا مخاطرات مسابقه که شده بود قرار است در ماه ژوئن 27. با تجربه فصل پیش بینی شده, شروع, لاوسون انتظار می رود ملکه صفحه — اول جواهر کانادا تاج سه گانه — به اجرا زمانی در ماه سپتامبر به نه تنها افزایش شانس تماشاگران اجازه حضور در اما به اسب کافی زمان آماده سازی برای 1 1/4 مایل مسابقه.

"این اجازه را به ما منجر شود تا در شرایط معمولی سرب-یو پی اس که وجود دارد" لاوسون گفت. "ما می خواهید به نگه داشتن صفحه محاکمه و Woodbine اوکس (اجرا در همان روز در ماه اوت) و آنها را منجر به یک (ملکه بشقاب) مسابقه در ماه سپتامبر.

"من فکر نمی کنم ما در حال هماهنگ با فورت ایری در عین حال در شرایط شاهزاده ولز (کانادا دوم تاج سه گانه نژاد). ما در حال کار است که از طریق آن ما و مخاطرات برنامه خواهد جامد در پاییز."

لاوسون گفت: مهار مسابقه را به مخاطره برنامه باید باقی می ماند تقریبا دست نخورده است. او انتظار دارد که $1 میلیون پپسی, شمال امریکا, جام, که در اصل قرار است برای 20 ژوئن برای شرکت در اواخر ماه اوت در Mohawk پارک.

تجربه آموزشی است که میله میله برای شروع, مارس 22 در Woodbine و 27 مه در Mohawk پارک. لاوسون گفت: چمن آموزش در Woodbine نمی رزومه قبل از ماه ژوئن است.

تجربه مسابقه ارائه خواهد شد در ژوئن 5-6 (یا ژوئن 12-13 در صورت نیاز). آن را به حرکت به سه روز در هفته بعد (جمعه-شنبه-یکشنبه) قبل از رفتن به چهار (دوشنبه تا یکشنبه) در هفته دوم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

لاوسون گفت: چهار شب برنامه انتظار می رود که برای اجرا در طول تابستان است. مسابقه مهار را اجرا سنتی آن پنج روز چرخش (جمعه طریق سهشنبه).

در حالی که تجربه مسابقه هنوز شروع به در Woodbine آن در جریان بوده است در جنوب مرز در این آهنگ به عنوان فلوریدا Gulfstream پارک و خلیج تمپا فراز و آرکانزاس' Oaklawn پارک.

"بزرگترین تفاوت به تازگی اعلام اورژانس در انتاریو و شما باید به احترام ضروری کسب و کار" لاوسون گفت. "ما تحت دستورالعمل ها و محدودیت ها را نمی شود به باز کردن کسب و کار و من فکر می کنم هر کس درک است که شده است و بیمار است."

Woodbine آن را نگه داشته سیرجهت مخالف مبداء مسابقه باز در طول همه گیر محدود کردن دسترسی به ضروری پرسنل برای مراقبت و ورزش اسب در حالی که پیوستن به اقدامات سختگیرانه. شروع در چهارشنبه سوارکاران اجازه خواهد داشت به نسیم اسب در حالی که به دنبال تاسیس پروتکل.

Woodbine نیز اینصورت این سوارکار اسب دوانی شدن اتاق در حالی که آوردن در تریلر برای Mohawk پارک رانندگان است. سوارکاران را مجبور به پوشیدن ماسک از زمان آنها وارد حصار تا رسیدن به شروع گیتس.

تا کنون بوده است وجود دارد بدون آزمون مثبت در هر دو مرکز.

"این یک نگرانی" لاوسون گفت. "آن را به طور موفق با عقل سلیم است.

"ما یک COVID کمیته با مشاور پزشکی که کمک به هدایت راه ما را از طریق آن و در حال حاضر این فرمان این است که مطمئن شوید که ما باید روش های ایمنی در محل به کاهش خطر است که اتفاق می افتد. ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می توانیم برای اطمینان از وجود فاصله فیزیکی برای این رانندگان و سوارکاران و پروتکل های دقیق."

پس چه اتفاقی می افتد اگر تست مثبت?

"قطعا این امر خود انزوا برای 14 روز و انجام تست از مردم که ممکن بوده است در معرض" لاوسون گفت. "این رفتن به مدیریت دقیق.

"خبر خوب این است . . . شده است وجود ندارد گسترش این ویروس در میان سوارکار اسب دوانی شدن کلنی در هر مسیر مسابقه در سراسر جهان است که من آگاه هستم. من فکر می کنم ما باید یک محیط متفاوت در ما paddocks هر دو در Mohawk و در Woodbine زمانی که مسابقه شروع می شود. اولین و مهمترین در ذهن ما خواهد بود به انجام همه چیز ما می توانیم به (کاهش) که در خطر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن