چترباز بستری پس از سقوط-فرود بر روی سندپوینت صفحه اصلی - Mon, 27 Jul 2020 PST

یک چترباز در بیمارستان بستری شد و انتظار می رود تا بهبودی کامل پس از سقوط-فرود بر روی سقف یک خانه در سندپوینت

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

یک چترباز در بیمارستان بستری شد و انتظار می رود تا بهبودی کامل پس از سقوط-فرود بر روی سقف یک خانه در سندپوینت بیش از آخر هفته.

این مرد یکی از چهار skydivers با تجربه که شروع به پریدن از یک هواپیما بالای فرودگاه سندپینت در صبح روز یکشنبه با توجه به Prosser واشنگتن-بر اساس مار زنگی کوه چتربازی.

همه جامپر موفقیت خود را باز چتر نجات اصلی اما هیچ کدام می تواند حرکت به سمت فرودگاه و به جای فرود در جنوب اموال این شرکت در بیانیه ای گفت.

بونر شهرستان اورژانس و آمبولانس خدمات و گفت: یکی از خدمه آن را در پاسخ به یک آدرس در خیابان کاج اروپایی با پرسنل از Selkirk آتش نجات و اورژانس در حدود 8:45 صبح

اولین پاسخ دهندگان در بر داشت چترباز با "سوانح" و او را روی پشت بام با استفاده از یک نردبان کامیون. یک آمبولانس در زمان این مرد به فرودگاه سندپینت و زندگی پرواز هلیکوپتر او را به Bonner سلامت در کار د لین برای درمان.

مار زنگی کوه چتربازی مرد گفت: برخورد با یک درخت قبل از فرود بر سقف تداوم آسیب به آرنج و پا.

"پس از گزارشگیری این حادثه با مجروح بلوز ما آموخته است که بلوز تصمیم گرفت به زمین بر روی پشت بام به جای خطر آسیب به دیگران توسط فرود در یک جاده شلوغ و یا رفتن در نزدیکی خطوط برق" این شرکت اعلام کرد.

"صاحبان خانه بلوز فرود آمد در بسیار مفید در طول این رویداد. مار زنگی کوه چتربازی خیالش راحت است که حوادث مانند این بسیار نادر است و که صدمات بلوز پایدار نمی شد بیشتر شدید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب