19 ساله به اتهام آتش سوزی از, St. Paul فروشگاه در طول جورج فلوید ناآرامی

بروکلین پارک و رمزی زن هر دو 19 شده اند به اتهام توطئه برای ارتکاب آتش سوزی در ارتباط با یک عمدا آتش در خیابان

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

بروکلین پارک و رمزی زن هر دو 19 شده اند به اتهام توطئه برای ارتکاب آتش سوزی در ارتباط با یک عمدا آتش در خیابان پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

ساموئل الیوت فری بروکلین پارک و بیلی ماری Baldus رمزی ساخته شده خود را برای اولین بار حضور در دادگاه روز سه شنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه در سنت پل در ارتباط با مه 28 آتش سوزی آتش سوزی در بهداشت تغذیه در فروشگاه 1360 W. خیابان دانشگاه.

با توجه به شکایت کیفری پس از گردش تصاویر arsonists گرفته از نظارت تصویری ایالات متحده آمریکا اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره دریافت راهنمایی های متعدد و قادر به شناسایی فری و Baldus به عنوان دو نفر از مردم در این ویدئو.

در نظارت تصویری فیلم در نیمه راه از فروشگاه فری دیده می شود ریختن اشتعال ضد عفونی کننده دست بر روی قفسه بندی واحد و تنظیم آن را به آتش.

هر کسی با اطلاعات به طور خاص مربوط به کسب و کار آتش سوزی در شهرهای دوقلو می توانید تماس بگیرید 1-888-ع-راهنمایی (1-888-283-8477) ایمیل ATFTips@atf.gov و یا ارسال اطلاعات به صورت ناشناس از طریق ReportIt.com.

علاوه بر آتش سوزی, FBI است که به دنبال افرادی که ممکن است تحریک و یا ترویج خشونت از هر نوع. هر کسی که با مواد دیجیتال و یا راهنمایی می توانید با تماس با شماره) 1-800-CALLFBI (800-225-5342) و یا ارسال تصاویر و یا فیلم ها در FBI.gov/violence.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب