صدای دیگر: فدرال ساخت یک مورد در برابر Ghislane ماکسول; باید آن را متوقف نمی وجود دارد

نیویورک — رئیس جمهور تهمت و دادستان کل لایحه بار مجبور منهتن دادستان فدرال جفری برمن اما آنها نمی توانید به اس

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

نیویورک — رئیس جمهور تهمت و دادستان کل لایحه بار مجبور منهتن دادستان فدرال جفری برمن اما آنها نمی توانید به اسلاید در یک تجربه وفادار جایگزینی ترک سخت-شارژ اقدام آمریکا وکیل آدری اشتراوس به اجرا با باتوم. اجرای او در روز جمعه در یکی از حیاتی ترین موارد indicting جفری اپستاین کاردانی Ghislane ماکسول به اتهام همدستی در جنایات جنسی علیه دختران است.

با اپستاین به خاک سپرده شد با اسرار خود را اشتراوس و تیم خود را از جوانب مثبت در FBI باید فشار ماکسول برای تمام شواهد و مدارک او را ارائه می کنند و در ادامه به پین توطئه گران به دیوار هر جا که حقایق و قانون منجر شود. پول و اتصالات محافظ اپستاین برای چندین دهه و نمی تواند از این بعد این زمان در اطراف.

ماکسول می ایستد متهم توسط یک هیئت منصفه فدرال کمک به جذب دختران جوان از 14 استفاده می شود و مورد آزار جنسی توسط اپستین. این جنایت آغاز شد و در اوایل سال 1994 و کشیده در طول سال در سراسر ایالات متحده و کشورهای. سپس او دروغ گفته در مورد آن زمانی که مورد سوال توسط فدرال در سال 2016.

ما نمی دانیم که چه کسی دیگری بودند شکارچیان در Epstein-ماکسول طرح. برمن بود و تلاش و تلاش و تلاش برای مصاحبه با شاهزاده اندرو تنها به آن ارسال شود در خشم محافل. بیل کلینتون با رد هر گونه تخلف اما در ارتباط با این دو. همین کار را با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در سال 1992 دیده می شد مهمانی با اپستاین و در سال 2002 او را به نام "پسر فوق العاده" که لذت بردم زنان "در جوانتر طرف." او معنا می گویند ؟

پیدا کردن حقیقت. دریافت حرومزاده. هر یک.

— نیویورک دیلی نیوز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب