3 نوجوان به اتهام سرقت, حمله به زن و شوهر, چیدن مبل در پل و رئیس پلیس سابق شهر که به کمک آنها

به عنوان یک زن و شوهر را برداشت کوچ از یک St. Paul اقامت یک گروه از نوجوانان نزدیک و خواستار پول و تلفن همراه.

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

به عنوان یک زن و شوهر را برداشت کوچ از یک St. Paul اقامت یک گروه از نوجوانان نزدیک و خواستار پول و تلفن همراه. آن را تشدید کرد به حمله علیه چهار نفر از جمله یک بازنشسته جدید برایتون رئیس پلیس که شنیده درگیری و زد به کمک.

36 سال دور دادن مبلمان در ابتدا فکر شدند شوخی و آنها را پرسید که "آیا شما هر گونه پول برای ما ؟" با توجه به اتهامات ظ روز شنبه در برابر 14-year-old female, a 15-year-old male و 16 ساله در این حادثه در عنوان پارک محله در روز جمعه در مدت کوتاهی پس از 7 p. m.

نوجوانان عصبانی شد و خواستار پول از 22 سال و زن او چیدن کوچ از. این زن جوان دوست پسر بود و به تساوی کوچ کردن در یک کامیون و آمد بیش از زمانی که او شنیده اغتشاش.

این گروه دور در اطراف 20 ساله و پرسید: "چرا شما اجرا کنید تا بر ما؟," با توجه به اطفال دادخواست ثبت شده توسط Ramsey County دفتر دادستان.

22 ساله گزارش "او بسیار وحشت زده و معتقد بودند که این گروه به دنبال ضرب و شتم تا کسی به آنها افزایش سرعت" این درخواست گفت. "او گفت که گروه او نمی خواست به مبارزه" و تحویل به آی فون خود را X.

دو مرد شروع به مشت زدن به دوست پسر او را در چهره. او سعی کرد به دفاع از خود, اما بسیاری از مردم پیوست و بارها و بارها او را به ضربه در سر و صورت. هنگامی که دوست دختر خود را در تلاش برای کمک به یک زن او را زده در سر چندین بار.

باب جاکوبسن (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا Chiefs of Police Association)

باب جاکوبسن بود که یک افسر پلیس برای بیش از 30 سال بازنشسته به عنوان مدیر جدید برایتون وزارت امنیت عمومی در سال 2016 و همسرش فرار از خود را در نزدیکی خانه. او فریاد زد: در این گروه برای جلوگیری از حمله و جاکوبسن سعی جسمی شکستن آن و محافظت از 20 سال.

این گروه سپس در جاکوبسن و مشت او را چندین بار. یکی از مردان زده جاکوبسن در کنار سر خود را با یک پا که حذف شده بود از روی نیمکت و ضربه زدم 60 ساله به زمین.

زن بود که خلاص شدن از روی نیمکت شاهد یک نوجوان به زن و شوهر وانت و سرقت اقلام و او شاهد یک مرد را 20 سال, کیف پول. او برگزاری بر روی نوجوانان هنگامی که کسی او را زده در سر از پشت.

پلیس به دنبال دیگر ضرب و جرح

این نوجوانان فرار کرد و پلیس در برخی از متهمان در مورد یک بلوک دور با توجه به درخواست. افسران بازداشت چهار ساله. آنها دریافتند که تلفن های همراه در یک کوله پشتی و یک 14 ساله بود ،

جاکوبسن گفت: او خدا را شکر به St. Paul پلیس برای رسیدگی سریع.

"من امیدوارم که وجود دارد برخی از درمان برای قربانیان دیگر در این, و من امیدوارم که وجود دارد همچنین یک مسیر رو به جلو برای افراد جوان بودند که به اتهام" او گفت:.

دادستان شارژ سه نوجوان با دو فقره درجه اول تشدید سرقت و دو فقره پنجم-حمله درجه. آنها در حال بررسی پتانسیل اتهامات علیه یکی دیگر از نوجوان.

او پس از دستگیری 16 ساله به افسران گفت: وجود دارد هیچ چیز به بحث در مورد چرا که آنها راه رفتن رو کشیده و "گفته می شد که در یک سرقت" با توجه به درخواست.

پلیس ساخته شده است دستگیری دیگر در مورد اما محققان به دنبال شناسایی اضافی متهمان گفت: گروهبان. مایک Ernster یک St. Paul سخنگوی پلیس.

"محققان همچنین بر این باورند این مظنون درگیر شده اند ممکن است در حملات جداگانه در منطقه قبلی به این یکی" Ernster گفت.

پلیس می خواهیم هر کسی که قربانی یا شاهد به تماس محقق در 651-266-5612.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب