وودبری زن متهم در تصادف که کشته سابق فلوریدا سواحل شهردار

زن متهم قابل توجه و قتل یک شهردار سابق فلوریدا سواحل بر روی شانه های بین ایالتی 94 در پاییز گذشته چهره اتهام ج

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

زن متهم قابل توجه و قتل یک شهردار سابق فلوریدا سواحل بر روی شانه های بین ایالتی 94 در پاییز گذشته چهره اتهام جنایت در ارتباط با این مورد. او دارای یک تاریخچه طولانی از رانندگی بی پروا, مقامات گفت.

دادستان متهم برندا Hafemann, 52, از, Woodbury هفته گذشته با فضایی جنایی قتل در ارتباط با شیدا Kopesky مرگ است.

برندا L. Hafemann (حسن نیت ارائه میدهد از Washington County Jail)

Kopesky و 65 درگذشت Nov. 3 پس از او زده بود همراه westbound I-94 و پس از او متوقف به تنظیم یک بند در یک اتومبیل برفی تریلر او بکسل با Chevrolet Blazer, مقامات گفت. او زده بود Hafemann را کیا سورنتو حدود 8:50 صبح در نزدیکی سنت کریکس بقیه منطقه فقط در غرب ویسکانسین مرز با توجه به ایالتی مینه سوتا گشت.

Hafemann گفت: ماموران که "او نمی داند آنچه که او ضربه" و "نشان داد که او نمی بینم هر گونه وسایل نقلیه و یا هر چیزی در کنار جاده قبل از تصادف" با توجه به شکایت کیفری.

Hafemann اول زده عقب سمت چپ بخشی از Kopesky اتومبیل برفی تریلر که حامل چهار سنومبلس و حدود 3½ پا بر روی شانه با توجه به شکایت.

شیدا Kopesky (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

او سپس در ادامه "sideswiping SUV و ضربه (Kopesky) که ایستاده بود و در طرف راننده از SUV" شکایت متحده است. Kopesky پرتاب شد تا بر روی Hafemann را در شیشه جلو اتومبیل "قبل از پرتاب در حدود 140 پا به خندق" با توجه به شکایت.

Hafemann "و سپس در ادامه به درایو برای ... بیش از یک سوم از یک مایل قبل از توقف" شکایت خود ادامه داد. "(او) بیانیه ای که او تا به حال هیچ ایده چه چیزی او تا به حال آمار نشان می دهد که او نمی پرداخت هر گونه توجه به جاده به عنوان شرایط رانندگی و دید خوب بودند ... و SUV و تریلر در شانه جاده بودند به سادگی قابل مشاهده است."

Hafemann دارای یک تاریخچه طولانی از ترافیک سنگین از جمله سرعت رانندگی پس از تعلیق و بی دقتی در رانندگی با توجه به سوابق دادگاه در ایالت مینه سوتا و ویسکانسین. وسیله نقلیه او درگیر شد و در بیش از 30 رانندگی مربوط به شکایت و یا ترافیک متوقف می شود از سال 2015 تا 2019 از جمله سه nonfatal تصادفات در سال 2018 و سقوط مرگبار مربوط به Kopesky در سال 2019 با توجه به شکایت.

Kopesky خدمت به عنوان شهردار لکلند سواحل برای 10 سال بود و خدمت در شورای شهر از انتخابات 2016. او همچنین عضو موسس و رئیس روبان زرد داد پایین St. Croix دره.

Hafemann نمی تواند نظر رسیده در روز سه شنبه. او اولین حضور در دادگاه است, برنامه ریزی شده برای تاریخ 16 ژوئیه در واشنگتن شهرستان دادگاه منطقه در استیلوتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن