عبا از پنهان کاری برای شهر چالش دادگاه به یوفا بان

ژنو—نادر سطح محرمانه بودن پوششها مورد دادگاه باز دوشنبه به تصمیم می گیرید اگر منچستر سیتی خواهد ماند ممنوع از

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

ژنو—نادر سطح محرمانه بودن پوششها مورد دادگاه باز دوشنبه به تصمیم می گیرید اگر منچستر سیتی خواهد ماند ممنوع از رقابت های اروپایی برای دو فصل.

دادگاه داوری ورزشی برنامه ریزی شده سه روز در محل نامعلومی برای درخواست جلسه ویدئو کنفرانس, لینک اتصال وکلا در سوئیس و انگلستان است.

لوزان-بر اساس حکم دادگاه در روز جمعه گفت: هر دو شهرستان و یوفا درخواست محرمانه برای این مورد است. نه حزب اظهار نظر به آسوشیتد پرس.

هویت سه CAS قضات انتخاب شده توسط هر طرف و دادگاه نیز محافظت به شدت طلبه مبارزه قانونی.

این اتهامات شامل است که شهر متعلق به ابوظبی, خانواده سلطنتی, گمراه, UEFA بیش از چندین سال به پیروی مالی یکپارچگی قوانین برای باشگاه است.

مخاطرات بالا هستند در یک مورد که باعث وفاداری های قبیله ای باشگاه های فوتبال و بی اعتمادی برخی از طرفداران ورزشی حکم بدن.

اگر شهر را تجدید می افتد, آن چهره از دست دادن صدها میلیون دلار در یک هشتم پول جایزه و برخی از بازیکنان ستاره در طول دو سال تبعید از فوتبال جهان را باارزش ترین رقابت های باشگاه.

شکست برای یوفا را تضعیف می کند بازی جوانمردانه مالی (FFP) سیاست های آن را می گوید کمک می کند تا ایجاد ثبات در فوتبال و اقتصاد در سراسر 55 عضو سازمان ملل.

هر قضات تصمیم می گیرید شهرستان است که هنوز هم یک مدعی به پیروزی در این فصل لیگ قهرمانان.

CAS پانل حکم است که انتظار می رود قبل از دور 16 رزومه در ماه اوت پنج ماه پس از یک مکث بازی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

مورد

شهرستان در ماه فوریه برای "نقض جدی" از یوفا FFP قوانین نظارت بر امور مالی باشگاه و عدم همکاری با محققان.

تحقیقات افتتاح شد توسط یوفا-منصوب کارشناسان بعد از باشگاه به بیرون درز اسناد گزارش شده در مجله آلمانی اشپیگل در ماه نوامبر سال 2018 است.

منتشر شده شواهد به نظر می رسد برای نشان دادن شهر فریب یوفا توسط اغراق معاملات حمایت مالی از 2012-16 و مخفی منبع درآمد مربوط به دولت مورد حمایت شرکت ها در ابوظبی.

یک UEFA منصوب داوران محروم شهرستان از بازی در لیگ قهرمانان, لیگ اروپا و سوپر جام تا 2022-23 فصل است.

شهرستان نیز جریمه 30 میلیون یورو ($33.9 میلیون دلار آمریکا) از آن لیگ قهرمانان پول جایزه تقریبا یک سوم از آن یوفا پرداخت برای رسیدن به یک چهارم نهایی فصل گذشته.

باشگاه تکذیب تخلف است.

"ما از همکاری با این روند" شهر اجرایی فران سوریانو گفت: در ماه فوریه است. "ما تحویل داده و یک لیست طولانی از اسناد و مدارک و پشتیبانی که اعتقاد ما بر این است که مدارک و شواهد انکار ناپذیر است که این ادعا درست نیست."

شواهد

داخلی باشگاه اسناد و مدارک منتشر شده در "فوتبال نشت" سری شد و به احتمال زیاد به دست آمده توسط یک هکر در حال حاضر بازداشت و تحت بازداشت خانگی در پرتغال.

شهر هرگز مورد مناقشه اسناد و مدارک معتبر هستند اما استدلال شواهد و مدارک به سرقت رفته بود و گزارش از متن.

استفاده از به طور غیر قانونی به دست آمده شواهد در موارد قبلی در CAS تایید شده است توسط سوئیس دیوان عالی کشور است.

یک ایمیل داخلی گفت: مسئولان شهرستان ترجیح داده به صرف دهها میلیون نفر در "50 بهترین وکلا در جهان" به شکایت یوفا به جای قبول مجازات در دور قبلی از نظارت است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یوفا همچنین می توانید با استناد به چند سال از حساب های مالی ارسال شده توسط شهر که اجباری برای FFP انطباق. شهادت شهود متخصص و پزشکی قانونی تجزیه و تحلیل این اسناد به احتمال زیاد کلید در CAS شنوایی.

قبلی موارد

در ماه نوامبر گذشته یک CAS پنل اخراج شهرستان تلاش به یوفا در حال حاضر تحقیقات از پرتاب در رویه زمینه. شهر حمله کردند آنچه گفته شد نشت در مورد این مورد از یک طرف که سه CAS قضات اذعان بودند "نگران کننده است."

برای این مورد شهرستان حفظ وکلا از دو لندن با شرکت های و اتاق سوئیس کهنه المپیک مشاور حقوقی فرانسوا Carrard. پس از ممنوعیت حکم باشگاه استخدام یکی دیگر از بالا, لندن, barrister, David Pannick.

موج اول از یوفا FFP تحریم ها در سال 2014 شاهد شهرستان و قطر متعلق به پاری سن ژرمن موافقت با جریمه 20 میلیون یورو ($22.6 میلیون دلار) خود در لیگ قهرمانان پول جایزه.

کسانی که جریمه سوخت شهرستان طرفداران خشم در یوفا و سوء ظن FFP طراحی شده برای محافظت از طبقه باشگاه با مهار هزینه های بلند پروازانه با رقبای ثروتمند صاحبان جدید.

یوفا رای به ایجاد این سیستم در سال 2009 در خرید اینترنتی از بحران مالی جهانی برای نظارت بر امور مالی 200-plus باشگاه است که واجد شرایط هر سال برای آن مسابقات است. باشگاه ها باید با رویکرد شکستن حتی در تجاری درآمد و هزینه های نقل و انتقال و دستمزد. معاملات مربوط به صاحبان باید در نمایشگاه از نرخ بازار است.

این FFP سیستم رد شد معتبر توسط CAS و در انطباق با قانون رقابت در سال 2016 در هنگام ترک باشگاه گالاتاسرای درخواست تجدید نظر شکست خورده است.

گالاتاسرای در خدمت یک سال ممنوعیت که یوفا به اجرا در باشگاه های دیگر از جمله میلان و تنها چند روز پیش ترکیه, لیگ رهبر Trabzonspor — صرفا در موارد مالی که فاقد ایمان بد یوفا موجود در شهرستان انجام شده است.

شهر اولین باشگاه ممنوع برای دو سال.

وقت اضافی

CAS حکم تحت تاثیر قرار نمی خواهد این فصل لیگ قهرمانان.

شهر آگهی رئال مادرید 2-1 پس از اولین پا از دور 16 در اسپانیا. یوفا تصمیم خواهد گرفت که در این ماه چگونه برای تکمیل این رقابت است.

اگر شهر ممنوع است را تایید کرد, آن را هنوز هم می تواند قهرمان اروپا و در عین حال محروم از دفاع از عنوان و از بازی در سوپر جام در برابر لیگ اروپا برنده است.

شهرستان نیز به احتمال زیاد به لیگ برتر نفر دوم این فصل است. اروپا تحریم خواهد جایزه خود در لیگ قهرمانان اروپا گروه-مرحله ورود به پنجم-تیم انگلیسی قرار داده شده — در حال حاضر منچستر یونایتد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن