لی آنا Osei ارج نهادن برادر از طریق, سیاه, کانادا مربیان ابتکار

لی آنا Osei برادر ساموئل می شد 31 بر 26 مه — روز پس از جورج فلوید کشته شد توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس جرقه آم

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

لی آنا Osei برادر ساموئل می شد 31 بر 26 مه — روز پس از جورج فلوید کشته شد توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس جرقه آمریکایی قیام.

آن زمان عاطفی برای سنت فرانسیس خاویر زنان سر مربی تیم بسکتبال اما محوری یکی.

در این روز است که پس از 30 سال از تورنتو که یکی از جوانترین و یکی از معدود مربیان سیاه و سفید در کانادا, دانشگاه, ورزش, آغاز, سیاه, کانادا Coaches Association (BCCA), ابتکار مربیگری جامعه گفت: یک زمان طولانی.

"من ممکن است قادر به حل همه چیز است که مشکلی در سیستم ما اما حداقل من می توانم به افتخار برادر من است که با استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای تغییر مثبت در جامعه ما" Osei گفت.

ساموئل دو سال بزرگتر از لی آنا. او نبود ورزشی بود اما "بسیار باهوش" شناسایی شده و در اوایل به عنوان استعداد در ریاضی و علوم.

او اولین بار در خانواده به کسب یک مدرک دانشگاهی از ویلفرید ویلفرد لوریر اما به زودی پس از ورود شرکت های بزرگ جهان به عنوان یک حسابدار روانی او شروع به خراب شدن. او مشغول به کار بود 18 تا 20 ساعت در روز و به طور مداوم ترس او از دست دادن شغل خود.

"تبعیض نژادی در محل کار چیزی بود که او به من صحبت کرد در مورد اغلب در تجربه خود را و چگونه او تحت درمان قرار گرفت و این عدم پشتیبانی در دسترس," او گفت:.

ساموئل در نهایت تشخیص داده شد با افسردگی و اختلال دوقطبی. او خودش را کشته بود در ماه اوت 2012.

زمانی که Osei به خانه بازگشت از بازی فقط یک فصل در دانشگاه میامی شد برادر او که تحت فشار قرار دادند او را به پایان برساند او کارشناسی, بسکتبال حرفه ای و مطالعات.

"منظورم این است که به معنای واقعی کلمه" او گفت:. "او من را مجبور به رانندگی به واترلو پس از کار یک قبرستان shift همراه با مادرم به ملاقات با مربی خود و ویلفرد لوریر استاد دکتر لورا آلن. من در حال حاضر در اواخر دانشگاهی ورودی های ارسالی, اما (الان) به من کمک کرد از طریق روند درخواست."

پنج-پا-سه محافظت نشده بود و در عین حال متعهد به بازی برای ویلفرید ویلفرد لوریر دانشگاه. اما زمانی که برادرش فوت کرد کل تیم سوار به تورنتو برای حضور در تشییع جنازه او. Osei و مادر او تا به حال به جمعیت منبع برای پوشش هزینه های ساموئل تشییع جنازه و کوچک خود را به نام صفحه در Beechwood گورستان.

ویلفرد لوریر است پس از راه اندازی ساموئل Osei صندوق یادبود در نام خود را.

"ورزش همواره وحدت ابزار و که یکی از آن لحظات است که من همیشه گرامی" Osei گفت.

Osei — که مادر او "سوپر قهرمان" وارد در کانادا از غنا به تنهایی و زنان باردار و در سن 18 سالگی — بزرگ شده در شمال تورنتو hardscrabble جین و فینچ محله است. خانواده نقل مکان به یک خانه بهتر در ووقن اما صرف سال اول خواب در فضای باز تا زمانی که آنها می تواند استطاعت مبلمان.

هنگامی که ساموئل درگذشت Osei و مادر او بودند به طور خلاصه به بی خانمان. مادر او که می خواهم پرداخت برای بسیاری از ساموئل آموزش و پرورش در کارت های اعتباری مجبور به اعلام ورشکستگی.

Osei تصمیم گرفت برای رفتن به Laurier "که یکی از بهترین تصمیمات من تا کنون ساخته شده" و دربسته در محیط دانشگاهی خود را حرفه ای بازی با چهار عالی فصل با شاهین طلایی.

او مربی برای 12 سال به طور عمده در جامعه و با کارایی بالا در سطح پیشرو چندساله نیروگاه شرقی تجارت موسسه دانشگاهی به بازگشت به عقب OFSAA قهرمانان.

کانادا مربیان به مدت طولانی تاسف فقدان یک سیاه مربیگری انجمن و در روز پس از فلوید مرگ Osei تصمیم به انجام کاری درباره آن. بنابراین او شروع به BCCA با سه هدف از جشن حمایت از طریق allyship و شبکه.

جامعه مربیگری است تعجب نیست که او را یک دنباله.

"او شده است یک رهبر پس از او بسیار جوان" گفت: Sacramento Kings دستیار مربی Roy رعنا که مربی تورنتو طبقه شرقی تجارت برنامه در حالی که Osei پخش شده و سپس مربی وجود دارد. "او یک رهبر طبیعی نه تعجب آور است که او می تواند در خط مقدم چیزی شبیه به این."

CBC Sports به تازگی تصویری حسابرسی از 400 موقعیت های کلیدی — مدیر ورزشی و سرمربی فوتبال مردان و زنان, بسکتبال, هاکی, فوتبال و آهنگ در تمام 56 کانادا که رقابت در U ورزشی. تنها 10 درصد از این موقعیت برگزار می شود توسط سیاه و سفید بومی و یا افرادی که از رنگ.

UBC Kavie in tights تنها غیر سفید مدیر ورزشی.

"برای مدت زمان طولانی در (U ورزشی) مردم احساس کرده اند که آنها بوده ام به تبعیض و یا وجود داشته است و مسائل مربوط به آن نبوده است خطاب گفت:" چارلز Kissi سر مربی CEBL را Guelph Nighthawks, رپتورز 905 دستیار سابق دانشگاه براک مردان مربی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"و من می دانم که در سطح شخصی و من می دانم که از دیگر مربیان در سراسر لیگ. من فکر می کنم آنچه که لی آنا در حال انجام است فوق العاده است."

این BCCA می خواهد برای اطمینان از پشتیبانی مردم از رنگ در هر پست-ثانویه موسسه ورزشی بخش. Osei به رهبری یک نیروی کار با پشتیبانی از مک گیل مردان مربی Ryan ترون و کنکوردیا زنان مربی Tanicha gittens می.

آنها در حال صحبت کردن به مدیران اجرایی از هر یک از چهار U ورزش و شش کانادا کالج کنفرانس در سراسر کشور است.

تماس خود را به عمل شامل انتصاب یک سهام کمیته برای هر یک از 10 همایش متشکل از کارکنان و دانشجویان ورزشکار به ارائه پشتیبانی و خدمات به racialized اقلیت.

"من دو سال در (به عنوان سر مربی X-زنان) و مردم هنوز هم فکر می کنم من سفید دستیار مربی سر مربی" Osei تمسخر در مورد microaggressions مواجه مربیان از رنگ.

این BCCA خواستار ضد سرکوبگر و ضد نژادپرستانه و توسعه حرفه ای, آموزش های خاص برای کار با سیاه بومی و مردم از رنگ در ورزش, برای همه کانادایی ورزشی, موسسه تحصیلات اعضا و ذینفعان.

"ما CCES (ضد دوپینگ) آموزش ما امن, ورزش, آموزش," او گفت:. "اما ما نمی هر گونه فرهنگی آموزش صحبت می کند که به ضد و ضد بومی نژاد پرستی. به طوری که واقعا مشکل ساز است."

این BCCA همچنین می خواهد نژادی متنوع استخدام کمیته زده برای تعیین موقعیت در موسسات ورزشی و بومی و مردم از رنگ داوطلبان باید در مصاحبه و استخدام.

"من برای همه (از BCCA) گفت:" مک مستر مردان مربی پاتریک Tatham. "در طول چهار یا پنج سال شاید من صحبت در مورد آن با دیگر همکاران که آیا آن Roy رعنا یا (شارلوت هورنتس دستیار) Nathaniel میچل و همه همیشه" ما نیاز به برخی از مرتب کردن بر اساس از کانادا مربیان کانون از برخی از مرتب کردن بر اساس."

حتی نگه داشتن آمار مانند NCAA می کند Tatham گفت: بزرگ می شود شروع می شود. NCAA دو سالانه دانشجویان ورزشکار نژاد و قومیت گزارش و نژاد و جنسیتی جمعیت گزارش شده است.

این BCCA امیدوار است برای کمک به ایجاد جوایز برای کمک به از بین بردن موانع مالی نیاز است.

Osei معتقد است برخی از مسائل آسان رفع. وجود سوابق به صورت توده جمع آوری کمک های مردمی برای مثال. برنامه های ورزشی باید "شلیک برای درمان" جمع آوری اعانه برای کانادا سرطان در جامعه است.

"چرا ما باید به یک توپ برای همه ما' نژادی عدالت بازی ؟ چرا ما باید یک اسکیت در برابر نفرت' نژادی عدالت بازی ؟ " او گفت:. "ما نیاز به رفتن به قلب از ورزش است که به ندرت اقلیت — چگونه قدرتمند خواهد بود که به هاکی و راگبی و فوتبال داشتن آگاهی نژادی بازی؟"

Osei گفت: BCCA خواهد مختلفه ساختار آن بیش از چند ماه آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب