تایلر کوئن: آمریکا بازگشایی خواهد شد بستگی دارد در یک چیز — اعتماد

آمریکا اقتصادی بازگشایی fitfully درآمد حاصل از آن در حال تبدیل شدن روشن است که آن را نیاز به یک منبع با ارزش ا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

آمریکا اقتصادی بازگشایی fitfully درآمد حاصل از آن در حال تبدیل شدن روشن است که آن را نیاز به یک منبع با ارزش اغلب در تامین کوتاه مدت: اعتماد. آمریکایی ها در حال دیدن یک رفراندوم جدید در چگونه قوی چسب است که نگه می دارد و آنها را با هم.

شما باید نشان می دهد تا دوباره برای کار ؟ این بستگی دارد که چقدر به شما اعتماد اظهارات خود کارفرما که کار فضای امن خواهد بود. باید به شما ارسال فرزندان خود را به مدرسه ؟ این بستگی دارد که چقدر به شما اعتماد سیستم مدرسه. شما باید بروید به آن بلوک ، آن بستگی دارد چقدر شما اعتماد همسایگان خود را در مورد جایی که آنها بوده ام و چه کسی آنها را دیده ام.

مشکل این است که این اعتماد می تواند هرگز مطلق. مهم نیست که چقدر پدر و مادر مانند مدارس محلی برای مثال و یا خواهد به آنها اعتماد در مسائل دیگر کودک به فرزند انتقال از COVID-19 هنوز هم ممکن است رخ دهد. خطر ابتلا به عفونت را نمی توان حذف و مدارس هرگز در کلاس جهانی هنرمندان در نظارت و کنترل بیماری است.

پیدا کنم که زمانی که من سفارش بایگانی اطلاعات من سایه دو رستوران های محلی که صاحبان من بهتر می دانم. بله من مانند مواد غذایی خود را, اما من نیز تحت تاثیر خود جدیت و فداکاری از هدف و اعتماد به آنها انجام خواهد شد لازم است اقدامات احتیاطی. یکی از این رستوران ها در خدمت آشپزی از منطقه ووهان چین و ویروس است و نه چیزی است که آنها را به آرامی.

من تنظیمات در اینجا ممکن است کاملا منطقی. اما من انتظار می رود بسیاری از مردم احساس به همان شیوه: آنها می خواهند برای خرید از مردم می دانند و احترام.

اولین موج COVID-19 همه گیر آورده آسیب اقتصادی به صورت نازک با حروف بزرگ و چهره به چهره خرده فروشان مانند کوچک متعلق به خانواده رستوران. اما بسیاری از همان کسانی که موسسات منجر به بهبود است که اگر آنها ساخته شده است تا اعتماد در میان مشتریان خود. اگر آنها از من بپرسید به خارج از نشستن به خوردن غذا من اعتماد خواهد کرد که آشپزخانه خود را روش "به اندازه کافی تمیز" از آنجا که من معتقدم که رئیس است ،

آن را نیز به درخواست آنها به من اعتماد ندارند. وقتی که می آید به ارائه به طور کامل تمیز و امن فروشگاه من اعتماد ندارند بسیاری از جعبه بزرگ خرده فروشان. من به آنها اعتماد فقط خوب در زمان عادی اما هیچ یک مدیر می تواند نظارت بر تمام تمیز کردن و ضد عفونی کننده عمل است. و می توانید آنها را مانیتور COVID-19 در هوا ؟ اگر آنها به من بگویید که "ممکن است تمام اقدامات احتیاطی گرفته شده است:" من ممکن است بر این باورند کلمات خود را, اما من نمی خواهد باور است که به اندازه کافی.

من نیز باقی خواهد ماند شک و تردید از خطوط هوایی است. مانند بسیاری از مسافران آمریکایی من تجربه کرده ام از دست, کیسه, لغو پرواز و تاخیر غیر قابل توضیح. من یک شاکی با طبیعت و در عین حال هنوز هم من را طبقه بندی تجربه من در 44 سال از پرواز به عنوان "خوب به خوب است." من نه ترس از سقوط هواپیما, اما وقتی که می آید به خطر Covid-19 قرار گرفتن در معرض ... من قصد دارم به صبر کمی طولانی تر.

نه تنها باید اعتماد مشتریان کسب و کار, اما کسب و کار نیز باید اعتماد مشتریان و مشتریان باید به یکدیگر اعتماد. در حداقل کسب و کار باید به اعتماد مشتریان خود را به نشان می دهد تا با قابل مشاهده علائم COVID-19 و همچنین اعتماد است که آنها را درگیر در فعالیت های پرخطر به طور کلی. در حال حاضر بسیاری از و یا احتمالا اکثر حامل بدون علامت هستند و در عین حال اکثر کسب و کار نیست و باید از این ظرفیت برای آزمون مشتریان برای COVID-19 که آنها می خواهم به انجام اگر تست شد و قابل اعتماد است که آنها نیست.

من دریافته ام که مشتریان بسیار بهتر و محکم تر نقاب در محلی آلی سوپر مارکت است که هرگز خیلی شلوغ به هر حال. یکی از سریع داخل خرید سفر من این بود که از این محل به عنوان یک علامت از اعتماد مشتریان به عنوان صاحبان.

NBA است تعجب اگر آن را می تواند به احیای آن برگشتی در محل اختصاص داده شده با پوشش تلویزیون اما هیچ مخاطب در می ایستد. تا کنون تیم های مردد در بخشی به دلیل آنها می ترسند از خشم عمومی اگر لیگ را میلیونر بازیکنان دسترسی به COVID-19 آزمون در حالی که عموم مردم نیست.

واقعیت این است که اگر NBA اعلام کرد که خرید بسیاری از آزمایشات این امر افزایش عرضه از آزمایشات است. که می تواند ارائه تست با ارزش مثبت, تبلیغات, با, NBA, خدمت به عنوان یک مدل نقش برای چه کسب و کارهای دیگر ممکن است انجام دهد. هنوز NBA هنوز اعتماد طرفداران خود را به دیدن همه چیز در یک نور مثبت و پس از بازگشایی به تعویق افتاد. ممکن است وجود دارد برخی از خطر به پلی آف, بازی, بدون, طرفداران اما مطمئنا کمتر از در, می گویند دانشگاهی و یا حرفه ای فوتبال که در آن صدمات و ضربات مغزی ساخته شده است به ماهیت رقابت است.

در مجموع: آمریکایی ها در حال پیدا کردن چقدر اعتماد یک ملت این است. ما ممکن است نمی خواهم همه چیز را از ما یاد بگیرند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن