افسر متهم در Floyd مرگ برگزار شد $1 میلیون وثیقه

توسط استیو KARNOWSKIمینیاپولیس (AP) — یک قاضی روز دوشنبه نگه داشته وثیقه در $1 میلیون دلار برای یک سابق مینیاپ

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

توسط استیو KARNOWSKI

مینیاپولیس (AP) — یک قاضی روز دوشنبه نگه داشته وثیقه در $1 میلیون دلار برای یک سابق مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل درجه دوم در جورج فلوید مرگ است.

درک چوین, 44 گفت: کمی طول 11 دقیقه شنوایی است که در آن او به نظر می رسد قبل از Hennepin County قاضی Jeannice M. ردینگ در تلویزیون مدار بسته از دولت حداکثر امنیت زندان در Oak Park Heights. او عینک یک ماسک و دستبند به عنوان او نشسته در یک جدول که در آن او جواب بله یا خیر به روال housekeepng سوالات و تایید املای نام خود و آدرس خود را. او وارد یک درخواست; یک مرحله که معمولا می آید بعد در دادگاه مینه سوتا.

یک قاضی مطرح چوین را بی قید و شرط باند از 500 ، 000 دلار به $1 میلیون هنگامی که یک قتل درجه دوم مسئول اضافه شد در روز چهارشنبه. روز دوشنبه جلسه فرصتی بود برای استدلال بیش از بالاتر به قید وثیقه. چوین وکیل اریک نلسون نیست مسابقه افزایش وثیقه و آدرس نیست این ماده از اتهامات عنوان شده است که همچنین شامل سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

نلسون نیست صحبت با خبرنگاران پس از آن. او نه اظهار نظر در مورد علنا از چوین را مه 29 بازداشت.

وکیل مدافع دو نفر از این سه نفر دیگر از افسران سابق متهم در مورد روشن ساخته است جداگانه در اولین حضور برای مشتریان خود در روز پنج شنبه که یک عنصر کلیدی از خود دفاع خواهد بود به استدلال می کنند که مشتریان خود بودند rookies که سعی در دخالت شفاهی به کمک فلوید, اما آنها تا به حال هیچ چاره ای جز تسلیم به چوین ترین افسر ارشد در صحنه است.

چوین بعدی ظاهر شد مجموعه 29 ژوئن در 1:30 بعد از ظهر

فلوید یک دست به دستبند, سیاه, درگذشت مارس 25 بعد از سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا. مرگ او مجموعه ای خاموش اعتراضات برخی از خشونت در مینیاپولیس است که به سرعت گسترش به شهرستانها در سراسر ایالات متحده و جهان است. چوین و سه نفر دیگر از ماموران در صحنه اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

سه تن دیگر از افسران — J. Kueng توماس خط و Tou Thao — متهم هستند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و با کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس. آنها باقی می ماند در زندان Hennepin شهرستان $750,000 وثیقه. در صورت محکومیت آنها به طور بالقوه صورت همان حداکثر مجازات به عنوان چوین: تا 40 سال در زندان است.

لین خانواده راه اندازی یک وب سایت به دنبال کمک های مالی برای کمک به او ارسال پیوند. سایت برجسته خط نسبی عدم تجربه او تنها به تازگی خود را به اتمام دوره وابسته به التزام و سوالات خود را به چوین در مورد اینکه آیا فلوید باید نورد بر روی سمت خود را. آن را نیز ذکر خود را داوطلبانه کار می کنند.

فلوید مرگ مشتعل است تماس, برای اصلاح, مینیاپولیس, اداره پلیس است که فعالان اجتماعی به مدت طولانی متهم تثبیت تبعیض نژادی و خشونت. اکثریت مینیاپولیس اعضای شورای شهر روز یکشنبه گفت که آنها به نفع انحلال گروه به طور کامل هر چند آنها هنوز به ارائه بتن قصد دارد برای آنچه که آن را تعویض کنید.

"هیچ کس می گوید ما می خواهیم به لغو بهداشت یا ایمنی" عضو شورای الندرا کانو گفت WCCO-AM در روز دوشنبه. "آنچه ما می گوییم این است که ما باید یک سیستم است که تولید نتایج ما می خواهیم."

دولت در هفته گذشته راه اندازی شد, حقوق مدنی, بررسی بخش. روز جمعه به تصویب شورای مندرج در قرارداد که بلافاصله ممنوع استفاده از chokeholds و گردن محدودیت و شامل برخی تغییرات دیگر. که تحقیقات در حال انجام است.

___

آسوشیتد پرس writer Todd, Richmond, کمک, از, Madison, Wis.

___

این نسخه تصحیح که چوین باند مطرح شد و به $1 میلیون نفر در ژوئن 3 و روز دوشنبه جلسه فرصتی بود برای خود وکیل به مسابقه است. به نام قاضی و محل زندان که در آن چوین است که برگزار می شود نیز درست شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب