چک داوطلبان توسعه عملکرد ریه ونتيلاتور در روز - Mon, 06 Jul 2020 PST

آسوشیتد پرس پراگ – توماس Kapler می دانستند هیچ چیزی در مورد هواکش – او یک کسب و کار آنلاین, مشاور, نه یک مهندس

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

آسوشیتد پرس

پراگ – توماس Kapler می دانستند هیچ چیزی در مورد هواکش – او یک کسب و کار آنلاین, مشاور, نه یک مهندس و یا تکنسین های پزشکی. اما زمانی که او را دیدم که کمبود حیاتی ماشین آلات تا به حال افتتاح بدحال COVID-19 بيمار در شمال ایتالیا منتقل شد به عمل است.

"این یک اخلال احساس برای من که به دلیل کمبود تجهیزات پزشکان تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا یک شخص می شود یک شانس برای زندگی" Kapler گفت. "که به نظر می رسید به طوری وحشتناک به من شد که در آن یک ضربه به انجام کاری است."

و بنابراین او. "من فقط به خودم گفتم: 'ما می توانید به سادگی به ساخت هواکش?'" او گفت:.

کار در سراسر ساعت, او به ارمغان آورد با هم یک تیم از 30 چک به توسعه به طور کامل عملکرد ونتیلاتور – Corovent. و آنها این کار را در چند روز.

Kapler است که یک عضو از یک گروه غیر رسمی از داوطلبان تشکیل شده توسط آن شرکت و کارشناسان که ارائه شده برای کمک به دولت در مبارزه با این بیماری همه گیر. ویروس زده اینجا کمی بعد از در اروپای غربی اما تعدادی از آلوده افزایش و زمان در حال اجرا بود.

"به نظر می رسید که در نوبه خود از ماه مارس و آوریل ما ممکن است در همان وضعیت به ایتالیا" Kapler گفت.

هواکش حال تبدیل شدن به یک ارزش کالا. قیمت آنها بالا رفتن سرسام آور و پس از آن بود که تقاضا سنتی سازندگان قادر به بلافاصله دیدار خواهد کرد.

قطعات برای دستگاه تهویه مصنوعی نیز در انتقادی تامین کوتاه مدت. بنابراین Kapler گفت که او مجموعه های خارج برای "را یک یک از بخش هایی که مورد استفاده مشترک ماشین آلات."

جمعیت-بودجه مبارزات انتخاباتی تضمین منابع مالی لازم فقط در ساعت است.

Kapler نزدیک Karel Roubik استاد مهندسی پزشکی در, دانشگاه فنی چک برای کمک به. او در جمع همکاران از طریق اسکایپ در حالی که خود را دانشجوی کارشناسی ارشد تست طراحی جدید در آزمایشگاه خود را در کلدنو غرب پراگ.

آنها تا به حال یک نمونه کار در پنج روز چیزی است که به طور معمول در یک سال است.

Roubik گفت: خود را طراحی ساده باعث می شود ماشین قابل اعتماد و ارزان و آسان به کار گیرند و تولید انبوه.

یک گروه از خلبانان داوطلب پرواز هواپیما خود را برای ارائه هر چیزی مورد نیاز است. و سپس MICO یک شرکت شیمیایی و انرژی مستقر در پریبیسلو ارائه شده به انجام ساخت.

پروازهای بین دو مکان کمک fine-tune خط تولید در چند هفته.

"من نمی انجام هر کاری بیشتر از کسانی بودند که ساخت ماسک صورت" گفت: MICO ارشد اجرایی Jiri Denner. "آنها حداکثر آنها می تواند. و من حداکثر من می توانم."

با صدور گواهینامه برای استفاده در اتحادیه اروپا تایید ونتیلاتور آماده بود در ماه آوریل -- اما آن را نیاز نیست در جمهوری چک است که تا به حال موفق به مهار شیوع.

MICO ارائه شده است یک درخواست برای تصویب به صورت اضطراری استفاده در ایالات متحده و برزیل و روسیه و کشورهای دیگر. در ضمن آنها اعمال شده اتحادیه اروپا برای صدور گواهینامه به صورت مشترک استفاده در بیمارستان.

"در ابتدا ما فکر این امر می تواند فقط یک اورژانس ونتیلاتور برای جمهوری چک" Kapler گفت. "اما بعد معلوم شد که هواکش مورد نیاز خواهد بود در کل جهان است."

"من تا به حال به ترک کار من و من شده اند بدون پرداخت برای چند ماه," او گفت:. "اما در غیر این صورت آن عمدتا مثبت برای من است. من ملاقات بسیاری از فوق العاده افرادی که مایل به کمک."یا به قول شعار چاپ شده در یک جعبه: "Powered by, چک, قلب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن