Virus ویروس سنت - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

واشنگتن – coronavirus همه گیر است مجبور به تغییرات بزرگ در سنت محدود دیوان عالی کشور است. آغاز این هفته از قضا

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن – coronavirus همه گیر است مجبور به تغییرات بزرگ در سنت محدود دیوان عالی کشور است.

آغاز این هفته از قضات خواهد شنیدن استدلال از طریق تلفن برای اولین بار از الکساندر گراهام بل اختراع اختراع خود را در سال 1876.

صوتی از استدلال زنده پخش خواهد شد توسط رسانه های خبری دیگر ، این خواهد بود که فقط بار دوم که قاضیان دیدار خواهد کرد در خارج از دادگاه از ساختمان دادگاه عالی باز در سال 1935.

اولین استدلال این است که برای امروز برنامه ریزی شده و دادگاه را بشنود و در مجموع 10 مورد بیش از شش روز است. در میان موارد به توان استدلال کرد: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای نگه داشتن برخی از سوابق مالی خصوصی و اینکه آیا ریاست جمهوری انتخاب کنندگان ملزم به بازیگران خود را در کالج انتخاباتی رای برای نامزد که برنده دولت خود را.

چند چیز به دانستن قبل از استدلال شنیده می شود:

ارشد قوانین

دیوان عالی کشور استدلال به طور کلی برخورد امور با آتش سریع سوالات در آینده طرفداران. که اغلب به معنی قضات سفر بیش از هر یک از دیگر در یک سوال. این بار قضات را بپرسید سؤالات ارشد با قاضی جان رابرتز رفتن اول و عدالت برت Kavanaugh آخرین به صحبت می کنند.

انجام کارهایی که در ارشد به منظور معمول است در دادگاه. قضات نشسته با توجه به طول دادگاه خود خدمات هر دو در زمین و زمانی که آنها برای ملاقات خصوصی, کنفرانس, که در آن بحث نیز درآمد حاصل ارشد سفارش.

نه زنگ نه چراغ

پنج دقیقه قبل از قاضیان را روی نیمکت زنگ برای تلفن های موبایل در دادگاه. آن را برای تلفن های موبایل دوباره درست قبل از آنها ظهور از پشت دادگاه قرمز مخملی پرده.

هیچ هشداری به احتمال زیاد از طریق تلفن دادگاه گفت و آن را به عنوان هر چند وکلا نیاز به هر گونه. آنها یک تماس در ساعت 9:30 صبح به وقت شرق, 30 دقیقه قبل از استدلال آغاز خواهد شد. درست در 10 دادگاه مارشال, پاملا, حرف, خواهد, تماس دادگاه به منظور.

یکی دیگر از دادگاه نشانه گم خواهد شد. به طور معمول وکلا استدلال قبل از دادگاه دریافت یک هشدار است که وقت خود را در مورد به پایان می رسد: یک نور سفید می رود که در تریبون جایی که آنها در حال مشاجره هستند. نور قرمز می رود و وقتی که آن زمان برای جلوگیری از صحبت کردن است. "استدلال وکیل شده اند را تشویق به نگه داشتن وقت خود را برای استدلال به طوری که آنها می تواند به طور مستقل تعیین چقدر زمان باقی مانده است," دادگاه سخنگوی کتی Arberg گفت.

هر کس می شود یک صندلی

اگر شما یک عضو از گرفتن بلیط برای تماشای یک دیوان عالی کشور استدلال است مانند برنده شدن در قرعه کشی. بلیط رایگان هستند وجود دارد اما کمتر از 100 کرسی به طور معمول در دسترس عموم و به یکی از شما باید به خط تا قبل از سپیده دم است. و این فقط برای موارد هستند که snoozers.

تماشای یک فیلم می تواند به معنای صرف روز در خط و یا پرداخت به آن کسی که از طرف شما. مردم منتظر را از طریق یک شب بارانی و کاهش درجه حرارت برای استدلال در ماه نوامبر بیش از حمایتهای قانونی برای مهاجران جوان.

در این بحث ابتدا در سنتی 10 صبح در واشنگتن حتی غرب زیر لیوانی می توانید در رختخواب بمانند گذشته سحر و هنوز هم برای اتصال به C-SPAN شنیدن رسیدگی است.

هنوز هیچ دوربین

بسیاری از دولت های دادگاه عالی و دادگاه تجدید نظر فدرال در سان فرانسیسکو به طور منظم به تصویری زنده از جلسات دادگاه خود را و همچنان به انجام این کار حتی به عنوان آنها را نقل مکان کرد به دور از جلسات به دلیل coronavirus. اما این پل بیش از حد برای دیوان عالی ایالات متحده. قضات حتی نمی خواهد هر گونه داخلی لینک ویدئو که اجازه می دهد آنها را برای دیدن هر یک از دیگر در طول استدلال Arberg گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب