پیاده روی با سگ ها: پیاده روی, شکل برای هر فرد متفاوت است – و سگ - Sun, 26 Jul 2020 PST

وجود دارد این اصطلاح را من می شنوم از دوستان زمانی که من از آنها بخواهید برای رفتن برای پیاده روی در جنگل. "من

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

وجود دارد این اصطلاح را من می شنوم از دوستان زمانی که من از آنها بخواهید برای رفتن برای پیاده روی در جنگل.

"من واقعا در پیاده روی شکل."

نزدیک به 50 سال من می دانم که من یک شکل و یا به جای یک معجونی از اشکال مختلف اما در چه شکل باید یکی بود به پیاده روی بروید?

من شده است در یک دولت بهتر از تناسب اندام در زمان در زندگی من است. مادام العمر ورزشکار, من بازی در تیم های ورزشی, اجرای ویندرمر نیمه ماراتن دو بار – در هیچ رکورد سرعت ذهن شما – و صرف سهم من از زمان در یک اتاق وزن.

به تازگی هر چند من خودم را مورد ضرب و شتم توسط مسیرهای پیاده روی پیاده روی در اطراف اسپوکن و شمال آیداهو.

شکل یک دنباله خواسته

کوهنورد باید فعالیت های خود را جدی تر از یک "پیاده روی در جنگل." می توان آن را به عنوان آسان و یا به عنوان شدید به عنوان یک کوهنورد می خواهد آن را به. برای مثال زغال سنگ نهر در تکدی جنگل شمال کینگستون, Idaho.

بازحمت حرکت کردن شروع می شود فریب آمیزی آسان meandering در امتداد نهر و از طریق یک جنگل سرسبز سنگ فرش شده با سرخس و خزه. پس از Mile 1, اگر چه دنباله دار می رود تا باریک تپه شیب دار.

روز دوشنبه ما از آن ساخته شده 3.22 مایل در, 1.3 مایل خجالتی اتصال به گراهام نهر و بازگشتند. آخرین شیب ما مواجه شد و دلهره آور تر از ما انتظار می رود و من پیاده روی شریک زندگی تامارا کنار نوزاد در کیسه nopes.

"من باید برای کار فردا" گفت: McKenna یک groomer سگ و صاحب شرکت Laundramutt در کار د لین. "من نمی توانم ایستاده در تمام طول روز و مدیریت سگ اگر من که تپه."

دنباله سود از 3200 قبل از اتصال جامد وظیفه برای همسترینگ.

"پیاده روی, شکل خنده دار" مک کنا گفت. "این واقعا بستگی دارد به آنچه که شما در حال پیاده روی است. اکثر مردم فکر نمی کنم من در پیاده روی, شکل' چون من دلپذیری. اما من می توانید انجام دهید 8 - تا 10-مایل پیاده روی و من می توانید مسیرهای پیاده روی شیب دار بیشتر از زمان."

در مقایسه نیس من 6 ساله Maremma سگ گله و من Mount Kit Carson نوین در Mt. Spokane پارک دولت هفته گذشته است. این یک 5.4 مایل کردن-و-پشت دنباله دار که سود صرف 1,384 ،

آن را ملایم لذت پیاده روی در جنگل و با یک دیدگاه در بالا است که نمی تواند ضرب و شتم.

تمام مسیرهای پیاده روی پیاده روی وب سایت نرخ هر دو کیت کارسون و زغال سنگ نهر "متوسط است."

بنابراین آزادی نهر و ادیت هانسن حلقه 8.5 مایل بازحمت حرکت کردن با یک 1,374 پا به دست آورید. طولانی تر از کیت کارسون اما با مشابه ارتفاع به دست آوردن آزادی نهر بود و مجازات. دوست من تری Sasser و من – همراه با بلا و Sasser را Pembrooke Welsh corgi Maverick – آغاز سوارکاری سمت و دنباله در زمان ما راست سر بالایی با چند switchbacks به سهولت صعود.

"هر زمان که من به پیاده روی من شکایت دارم نه در شکل برای این پیاده روی" Sasser گفت. "من لذت بردن از پیاده روی و گاهی اوقات ما مجبور به قطع یک بخش از دنباله یا رفتن بخشی از راه. 'پیاده روی, شکل' هیچ دلیلی برای ماندن در خانه."

آن را درمان گفت: برای ذهن و بدن است.

"شما فقط پیاده روی را انتخاب کنید که متناسب با خود را مطبوع," او گفت:. "من احساس می کنم هر کسی می تواند پیاده روی و پیاده روی شما انجام بهتر شما احساس می کنید. بهتر شما احساس می کنید بیشتر پیاده روی شما می توانید انجام دهید."

ما سگ ما رو به جلو

لبخند بر بلا زمانی که ما در حال پیاده روی است که متفاوت تر از هر روز او را به لبخند وادارید.

او سوپر و آماده برای کشف هر خر خر کردن نقطه و پرش در هر نهر. او یک الهام بخش من برای خارج شدن و پیاده روی و هر عاشق سگ می داند که خسته سگ سگ خوشحال است.

"این خوب است برای آنها گفت:" مک کنا که افزایش با او American Staffordshire الكلاب, اتل و خوب. "آنها به من فشار به دنبال مکان های جدید بروید و اکتشاف."

Sasser به توافق رسیدند.

"ماوریک انگیزه من برای فعال بودن در بسیاری از زمینه ها," او گفت:. "صاحب حیوان خانگی مسئول از ارائه مواد غذایی و آب است. ما نیز باید ارائه سگ ما با مقدار زیادی از ورزش و تحریک.

"گاهی اوقات من صرف زمان بیش از حد بر روی کامپیوتر و یا تلفن و ماوریک را در دامان من و یا به صورت تقریبا مانند," بیا, بابا اجازه خارج شدن از خانه.' "

پیاده روی روزانه و گردش به پارک کلیدی برای سگ خود را ورزش اما پیاده روی یک بخش خاصی از پیوند آنها ساخته شده است پس از ماوریک را "gotcha روز" تقریبا سه سال پیش بود.

"واقعا خون جریان یک پیاده روی را فراهم می کند ورزش و تحریک آنها طلب با چیزی جدید در اطراف هر گوشه ای و یا فراتر از آن سنگ ریج" Sasser گفت. "شما یک سگ خوشحال و خواب شب هنگام پیاده روی است."

ذهن سگ خود را به سطح تناسب اندام ، دکتر جینی Schulken یک دامپزشک در حیوان خانگی دامپزشک بیمارستان و مرکز سلامتی در اسپوکین خود سگ را برای مدت طولانی افزایش. او طول می کشد بانوی اشکال و Maiya به طور منظم در گشت و گذار در اطراف Dishman تپه ها و Mirabeau پارک.

"این چنین خوب تحریک برای آنها" او گفت:. "ما سگ خیلی خوشحال هستند. من فقط می دانم که آنها در حال فکر کردن " این جالبترین چیزی که تا کنون!' "

او اشاره کرد brachycephalic سگ "smushy-بینی" انواع مانند pugs و بوکسورهای خوب نیست نامزدها برای پیاده روی به خصوص در درجه حرارت بالا اسپوکن آب و هوا.

"آنها نمی تنفس به خوبی و آنها بیش از حد بیش از حد به راحتی" او گفت:. "اگر شما می خواهید به پیاده روی با یک brachycephalic سگ خود را نگه دارید مسیرهای کوتاه و محدود کردن آنها به روز در حدود 70 درجه است."

Schulken به یاد کوهنورد را به مقدار زیادی از آب در دنباله به اندازه کافی برای خود و سگ خود را و یک کیت کمک های اولیه یک ایده بد نیست. تا به تاریخ واکسیناسیون به خصوص لپتوسپيروز کلید بیش از حد.

کوهنورد باید اطمینان خود را سگ مناسب برای برخی مسیرهای او گفت: برای اولین بار اشاره کرد اگر سگ رسیده است و رشد کامل.

ورزش شدید او اضافه شده می تواند به جلوگیری از صفحات رشد از توسعه به طور کامل و قرار دادن یک سگ در معرض خطر آسیب.

کوچک نژاد سگ ها به طور کامل رشد کرده حدود 1 سال, در حالی که سگ نژاد بزرگ اغلب نمی رسیدن به رشد کامل تا 2 او اشاره کرد.

"این یک ایده خوب برای شروع به سگ خود را با افزایش کوتاه هم حدود نیم ساعت تا یک ساعت و پس از آن به تدریج افزایش فاصله" Schulken گفت. "استراحت در طول راه و تماشای چه مدت آن طول می کشد برای خود فرآیند له له زدن برای بازگشت به حالت عادی. این است که چگونه شما می دانم که شما نمی مسمومیت است."

پس چگونه است که یک corgi می توانید نگه دارید تا با Maremma سگ گله که پاها دیگر از نکات corgi گوش برسد ؟

"شاید آن را مانند افراد کوتاه نگه داشتن با افراد بلند قد" Schulken گفت:. "من 5-پا-2 پس از من بزرگتر و بیشتر مراحل را به نگه دارید تا با افرادی که بلندتر از من بود."

برو Maverick!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن