تمرکز ممکن است در مایکل جردن اما این موسیقی است که ستاره از آخرین رقص

"آخرین رقص" کاملا قطاری تنور و تن از مایکل جردن دوران نه فقط شیکاگو بولز اما از بسکتبال به عنوان یک پدیده جهان

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

"آخرین رقص" کاملا قطاری تنور و تن از مایکل جردن دوران نه فقط شیکاگو بولز اما از بسکتبال به عنوان یک پدیده جهانی است. این یک شیرجه رفتن به عمق روابط و شخصیت خود را در درگیری و تاریخچه ای از زمان آن را به یکی از مهم ترین ورزش, شرح حال دوران است.

و در حالی که آن را فراهم می کند مقدار علوفه برای کالبد شکافی و بحث از اردن و بی امان تسلط خود را از تیم و بازی وجود دارد یک نتیجه ناخواسته است که باعث می شود 10 ساعت فیلم مستند ایستادگی کردن و حتی بیشتر.

موسیقی.

این مجموعه تلاش می کند به تصرف خود در موسیقی احساس اردن در فصل گذشته با گاو و عروج او از دختر تازه کار به نماد جهانی. به عنوان گسترده ای به عنوان نشان می دهد — نهایی دو ساعته قسمت در دسترس خواهد بود در Netflix بکشد در کانادا در 3 p. m. و از دوشنبه تا هم موسیقی متن فیلم.

است, هیپ هاپ, سلطه, اما آن را نیز به کنکاش بسیار عمیق تر درست مانند نشان می دهد این است که محور در اردن حتی در حالی که آن شاخه را به دیگر شخصیت های دیگر و مسائل دیگر امتحانات از شرایط انسانی است.

"من احساس می کنم هیچ کس واقعا به غیر از برخی از کار در تاریکی با هم قرار داده و این نوع موسیقی با اردن حتی اگر نام تجاری خود را به نوعی مترادف با آن امروز" رودی چانگ, تحسین, موسیقی, مدیر, Jason Hehir به کارگردانی سری. "هیچ کس را واقعا دیده خود را برجسته و کلیپ های خود را به این نوع از موسیقی, بنابراین من فکر می کنم که چرا مردم احساس شده است آن."

وجود دارد به نظر می رسد به طور کامل متناسب با موسیقی متن فیلم "I ain't No Joke" توسط اریک ب و Rakim, punctuates اردن در اوایل سال های و بدخیم گاو مدیر کل جری Krause تلاش برای رقص به Kool Moe Dee را "How Ya مثل من در حال حاضر" در تیم هواپیما فراموش نشدنی است.

دو که ایستادگی کردن برای Chung بعید است که انتخاب — نه اما هنرمندان آهنگ.

"من فکر می کنم برای من شخصا آن را یا به شاهزاده و یا آن را به Beastie Boys," او گفت: از مهمترین و مناسب متناسب با. "به همین دلیل من واقعا دوست دارم هر دو کسانی که با استفاده از آنها آشکار انتخاب حتی اگر شما در نگاه کسانی که خاص هنرمندان است.

"اگر شما به گویند ما در حال انجام یک نمایش بر روی Michael Jordan, چه Prince آهنگ خواهد شما را شامل نمی شود؟', من فکر نمی کنم 'Partyman' خواهد بود در بالای لیست مشابه با 'استاد' از پسران بیستی. من احساس می کنم مانند بسیاری از دیگر رقبای خود که به ذهن سریع تر برای هر یک از این هنرمندان است اما من فکر می کنم هر یک از کسانی که کار خیلی خوبی است."

صرف دامنه انتخاب موسیقی در طول تولید این سری دلهره آور بود. بسیاری از هنرمندان از آهنگ های بسیاری از, بسیاری از موانع حقوقی برای صعود به دریافت حقوق به استفاده از موسیقی آنها می خواستند. آنها همه مسائل چانگ و Hehir تا به حال برای مقابله با آنها به عنوان محدودتر هم پایین امکانات.

آنچه که آنها به پایان رسید تا با این نسخهها کار.

"ما نمی خواستیم این فقط به هیپ هاپ greatest-hits, موسیقی متن فیلم شما می دانید؟" چانگ گفت. "وجود دارد بسیاری از آهنگ ها در لیست پخش است که ما ارسال شد به عقب و جلو که شامل همه نوع از موسیقی است. و دوباره به عنوان جیسون و سردبیران شدند و قرار دادن آن با هم آن را فقط احساس می کردم که حق با صدا و لحن حق به صورت سری.

"وجود دارد گسترده طیف گسترده ای از موسیقی است که در نظر گرفته شد برای اطمینان حاصل کنید."

روند قرار دادن موسیقی برای چنین همه جانبه پروژه مانند 10 ساعت فیلم مستند در واقع یک کار از عشق برای دیترویت بومی است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

چانگ, 43, رشد در پسران بد و صفوف میشیگان فاب پنج عنوان دوم-تاثیر گذار ترین تیم بسکتبال از عمر خود را. آن دوران در ورزش طنین انداز با او.

"وجود دارد برخی از پروژه هایی که من خوش شانس بوده است به کار در شغلی که در آن تنها چیزی است که من بسیار پرشور در مورد" او گفت:. "من در این دوره و من تماشای این بازی و من می دانستم که بسیاری از این بازی ها من به تماشای این بازی ها زندگی می کنند و من به تماشای تکرار. یک فرصت را به کار بر روی چیزی مانند این خلاقانه نمی آید در اطراف بیش از حد اغلب.

"من با جیسون در بسیاری از پروژه های خود را و زمانی که او ذکر شده آن را به من -- من فکر می کنم این بود که قبل از او به طور رسمی در آورده — گفتم, شما می دانید که به تماس زمانی که شما نیاز به کمک با موسیقی است.' و او انجام داد."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه آهنگ شما به ارمغان می آورد به Michael Jordan عصر? آنچه را مورد علاقه خود را از فیلم "آخرین رقص"?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن