گرفتن در ورزش: مطمئن Mariners ممکن است در گذشته محل در حال حاضر اما این بدان معنا نیست که ما همین حالا بیس بال - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • اگر در سال جاری چیزی نزدیک به طبیعی ما خواهد بود در وسط فصل بیس بال. نه فقط لیگ بزرگ بیس بال ف

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

گرفتن در ورزش • اگر در سال جاری چیزی نزدیک به طبیعی ما خواهد بود در وسط فصل بیس بال. نه فقط لیگ بزرگ بیس بال فصل اما دبیرستان و کالج را به عنوان به خوبی. اما البته هیچ چیز طبیعی است. اگر بیس بال است که هنوز هم در قلب و ذهن ما.

•••••••

• من بررسی می شود. در سال گذشته در این تاریخ Seattle Mariners شد 23-26 و در آخرین جایی در لیگ آمریکا و غرب است. ده سال پیش امروز آنها 14-26 و در آخرین جایی در لیگ آمریکا و غرب است. بنابراین شاید بد نیست لیگ اصلی بیس بال است که در وقفه در حال حاضر.

حداقل در اطراف در اینجا.

اما ما نمی آمد به دفن بیس بال اما به ستایش آن است. پس از تمام آنچه را که بلند و کشیده از تابستان بدون انتظار از یک بازی بیس بال به تماشای و یا گوش دادن به پس از یک روز سخت کار می کند ؟ و یا لذت از خواندن جعبه نمرات در روز بعد روزنامه. خوب که یکی از آخرین در حال حاضر رفته راه ژولیوس سزار اما بیس بال است که هنوز ما همراه ثابت در طول ماه های تابستان.

ما آن را از دست.

لس آنجلس تایمز و سان فرانسیسکو کرونیکل به تازگی هم مخلوط منابع خود را تقسیم دولت در نیمه و ایجاد افسانه ای تیم تمام وقت ستاره ها برای بهترین-از شمال کالیفرنیا/جنوب کالیفرنیا سری. این روزنامه حتی استخدام Giants' مدیر گیب Kapler و طفره زن مدیر دیو رابرتز برای تنظیم ترکیب اولیه. این رای گیری آنلاین در مجموع بالا بودند. این که چگونه گرسنگی مردمی برای بیس بال. حتی تا بیس بال تساوی یک علاقه است.

که آیا وجود خواهد داشت یک فصل در این سال هنوز نامشخص. آن را بسیار نمی coronavirus که در این راه در حال حاضر – هر چند COVID-19 و نگرانی های بهداشتی در قلب این موضوع است. از همه مهمتر وجود دارد پول مسائل مربوط به سخت کار کردن از بین صاحبان تیم و بازیکنان است. اگر بیس بال سنت با سابقه بیش از یک تقسیم خواهد شد که ممنوع تحت پروتکل های ایمنی آن است که پول مسائل بین صاحبان تیم ها و بازیکنان.

در سطوح دیگر مسئله این است که بیشتر تراز وسط قرار دارد با ایمنی و بهداشت. چگونه می توان در یک فصل بدون جرقه شیوع? این سوال هیچ کس با اعتماد به نفس پاسخ در مورد.

همه ما می دانیم که ما از دست این بازی. همه بازی ها واقعا اما به عنوان آب و هوا گرم و بیس بال معمولا طول می کشد در مرکز صحنه. در این سال نیست. حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

• گلف یکی دیگر گرم-آب و ورزشی است که دارای وعده نه تنها تلویزیون سرگرمی است اما فعالیت در فضای باز نیز هست. این یک مادام العمر بازی.

جنبه ای که بازگشت به آرامی به یک مطلب-نرمال مسیر فقط در مورد همه جا. مطمئن شوید که شما باید برای ایستادن دورتر از هم جدا در جعبه توپ را روی گوه اما پس از آخرین سه توپ من هرگز می خواهم به نزدیک به هر کسی به هر حال. در حال حاضر وجود دارد قابل قبول اجتماعی بهانه ای برای رفتار بی ادبانه. که می شود گفت, دوره های باز هستند, برخی از ساده محدودیت در محل هستند و این بازی در دسترس است.

آنچه در دسترس خواهد بود در این تابستان این فرصت را برای بازیکن به طور متوسط به واجد شرایط برای آمریکا "باز است." (و به طور متوسط در این زمینه ما در حال صحبت کردن در مورد ابتدا و یا در نزدیکی-ابتدا گلف باز است.)

USGA دیروز اعلام نخواهد بود واجد شرایط در این سال برای باز کردن در حال حاضر برنامه ریزی شده برای سپتامبر در بالدار در نیویورک است. در حالت عادی سال هر کسی با یک نقص از 1.4 یا پایین تر می توانید برای ثبت نام محلی مقدماتی. آیا به اندازه کافی و شما می توانید در حرکت به مقطعی مقدماتی. از وجود یک تعداد معینی از نقاط برای ایالات متحده باز در دسترس هستند. به طور معمول آن است که واقعا یک "باز" در بهترین معنی واقعی کلمه.

در این سال نیست.

USGA را با پر کردن هر چه نقاط در دسترس هستند – بسیاری از مردمی بودند و هستند در حال حاضر معاف از مقدماتی – با دعوت نامه. جو به طور متوسط نمی تواند ساخت یک معجزه اجرای این سال است.

اما همانطور که ما همیشه انجام دهید ما یک پیشنهاد است.

رزرو یک نقطه برای من به نمایندگی از تمام کسانی که مردمی وجود دارد که نمی توانید از این فرصت برای تحقق بخشیدن به رویای خود را.

بله قرار 63 ساله چاق, ریزش شخص با نقص فقط کمتر از اندازه دور کمر در این زمینه است. اجازه دهید من توپ را روی گوه را با فیل و ببر در پنج شنبه و جمعه فقط. ببینید اگر بدون نمره از دوشنبه, من هنوز هم می توانید برش. شکستن 150 احتمالا آن را انجام دهد. هنوز مطمئن شوید که آن را ممکن است, اما این امر می تواند سرگرم کننده در یک مرض حمله-of-the-قاتل-گوجه فرنگی نوع راه است.

بیایید انجام USGA.

•••

WSU: آن نبود که مدتها پیش تئو لاوسون بود نوشتن درباره در Cougars' عدم 2021 فوتبال تعهدات. امروز او را یک داستان در یک پایان دفاعی از فلوریدا خاویر جوان است. ... WSU و UW صورت نامشخص مالی آتی اما هر دو مدیران ورزشی گفت: سیاتل تایمز با آنها مبارزه خواهد کرد به نگه داشتن هر ورزشی در محل. ... در جای دیگر در Pac-12 کنفرانس است که در مورد به چپ در طول فصل فوتبال. ... اگر این شایعات تنها کنفرانس بازی می آید به ثمر کسانی که با nonconference بازی های برنامه ریزی شده با Pac-12 را برای پیدا کردن مدارس برای پر کردن سوراخ. ... خواهد Pac-12 اجازه می دهد امکانات برای باز کردن ژوئن 1? ... اورگان یک لنگر در وسط دفاع از آن. ... در بسکتبال, اخبار, سابرینا Ionescu صحبت خواهد شد در اورگان را شروع. ... کلرادو صفحه اصلی بازی با کانزاس خواهد بود در اواسط هفته درست قبل از کریسمس. ... جدیدترین UCLA مدیر ورزشی روبرو خواهد شد چالش های قدیمی. ... USC به اضافه یک خانه-و-خانه فوتبال سری با می سی سی پی, مربی سابق Trojan سر مربی لین Kiffin. سری شروع نمی کند تا سال 2025 است.

Gonzaga: شما می دانید وجود دارد خودنمایی حذف مربوط به یک محلی اسپوکن فرد زمانی که واشنگتن پست می نویسد: یک داستان است. البته شخص محلی است که جان استاکتون و حذف را با مایکل جردن زیستی-مستند.

EWU و آیداهو: در اطراف آسمان بزرگ, اعضای, در حال تلاش برای کشف کردن آنچه که در این کنفرانس تصمیم در مورد باز کردن به آنها معنی. ... ایالتی مونتانا بسکتبال هنوز مطمئن شوید که چه offseason را به دنبال دارد. ... شمالی آریزونا بودجه ضربه ممکن است بزرگ اما نه ناتوان کننده. ... بسکتبال تضمین ها می تواند دشوار به فصل آینده است.

Preps: ما در مورد عدم بیس بال بالا. واقعا آمار خانه برای یک مدرسه محلی بالا, دانشجو, Dan Thompson پروفیل های امروز است. اما میسون افزایش یافت برخی از هاکی به نگاه به جلو به.

سرخپوستان: چه خواهد شد به جزئی بازیکنان لیگ برتر در تابستان امسال ؟ هیچ کس نمی داند برای مطمئن شوید.

Seahawks: حمله فهرستی احتمالا تغییر بسیار کمی بین این طرح و فصل به طور منظم. ... Quinton دانبار است که خارج از زندان است و عذرخواهی به سیاتل. ... تنوع شده است مسئله برای NFL برای همیشه لطفا برای. ... هاوکز نمی خواهید به باز کردن امکانات تمرین هر زمان به زودی.

•••

• "من شما دنبال آن هستید حتی lovelier از حد معمول امروز خانم ساطور." هر کس بیش از 50 سال سن می داند این کلمات ادا شده توسط مسلما شناخته شده ترین شخصیت در حمایت از یک تلویزیون نشان می دهد تا کنون تولید شده: ادی Haskell. هیچ کس – و که منظورم هیچ کس – همیشه می خواستم به یک برچسب ادی Haskell. و در عین حال هر کس به نظر می رسید به دانستن یک. یک دو رو بوسه تا که شما متنفر بودم و هنوز هم قرار داده تا با. دلیل ادی Haskell جان سالم به در حافظه ما را ؟ زمین-عملکرد کامل کن i. t. b بازیگر که نقش خود را در بر داشت و نقش به پایان رسید تا داشتن او. I. t. b که از اقدام شد و, یک افسر پلیس کشته دوشنبه در سن 76. اما ادی Haskell را امضا نقش همیشه زنده خواهد ماند. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب