باغبانی: Dahlias در جشن محلی متخصص Rae Dawn Anselmo - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

من از نوشتن این هفته مقاله در جشن زندگی سحر Rae Anselmo دیرین عضو Inland Empire کوکب جامعه و یک گل کوکب مادر ش

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

من از نوشتن این هفته مقاله در جشن زندگی سحر Rae Anselmo دیرین عضو Inland Empire کوکب جامعه و یک گل کوکب مادر شناخته شده در سراسر جهان است. سحر درگذشت مارس 10, پشت سر گذاشتن ده ها تن از مردم او را به قدردانی dahlias. او 80.

سحر خدمت در بسیاری از نقش رهبری در اینلند امپایر کوکب جامعه و شمال آیداهو کوکب جامعه است. در سال 1980 سحر و شوهرش, هنجار, معرفی Inland Northwest خط dahlias در کشور نشان می دهد برگزار می شود در اسپوکن. در سال 1992 ملی نشان می دهد آنها دریافت بهترین جدید نهال جایزه داخلی سلسله بزرگ, رنگ پریده زرد پلیت کوکب که رفت به پیروزی استنلی جانسون جایزه در سال 1993.

"او یک ثروت از اطلاعات به بسیاری از ما در گل کوکب جامعه بود و او را از دست رفته" گفت: کلودیا Biggs یک دوست و همکار کوکب رشد. سحر خواست مردم به بوته گل کوکب در حافظه خود را, بنابراین در اینجا برخی از راهنمایی.

رشد dahlias

Dahlias در حال ملکه از اواخر تابستان باغ. گل های خود را در بسیاری از رنگ ها از جمله قرمز تیره و بنفش به آبی-آبی و زرد و رنگ های بسیاری در میان است. برخی از آنها کوچک با تک گلبرگ. دیگران به اندازه بشقاب های غذا با لایه های بسیاری از گلبرگ. آنها سخت به رشد اگر شما به دنبال قوانین خود را.

غده کوکب نگاه مانند یک دسته از قهوه ای, هویج. آنها در برابر سرما حساس و ترجیح می دهم گرم خاک پس صبر کنید تا اوایل ماه ژوئن به کارخانه آنها را در باغ. آنها می تواند شروع شود در داخل خانه در حال حاضر در سینی کم عمق از خاک است. آنها مانند غنی و خوب زهکشی شده خاک پس از اضافه کردن کمپوست به خود را در منطقه کاشت.

به گیاه حفاری 6 تا 8 اینچ عمیق سوراخ اجازه می دهد حداقل یک پا بین گیاهان است. محل غده به طوری که صورتی در حال رشد چشم خواهد شد 2-3 اینچ عمیق و سوراخ پر شده است در. اگر شما در حال کاشت بلندتر dahlias نصب مخاطرات برای حمایت از گیاهان بعد از آن در تابستان است. آب گیاهان خود را تا خاک باقی می ماند به طور مساوی مرطوب اما نه خیس کنید و سعی کنید به نگه داشتن آب کردن برگ. برگ مرطوب می تواند منجر به کپک مسائل.

بارور کردن گیاهان با 10-20-20 کم کود نیتروژن پس از این گیاهان جوانه و سپس هر سه تا چهار هفته از طریق اوایل سپتامبر. بیش از حد نیتروژن خواهد شد در نتیجه بسیاری از رنگ سبز رشد چند گل و ضعیف غده.

در پاییز نگه داشتن چشم در درجه حرارت. اگر سرما پیش بینی شده است, قطع آخرین دسته گل و آماده به حفاری خود غده. غده ها را باید در سمت چپ زمین تا زمانی که ما یک توقف سخت اجازه می دهد تا آنها را به پایان درمان. حفاری در اطراف توده به آرامی و به کل حذف انبوه به عنوان یک واحد. شستن آنها را با یک قارچ کش ترکیب و سپس نوشتن انواع نام ، با احساس نشانگر. اجازه می دهد که غده های خشک و آزادانه قرار دادن آنها در بسته بندی های پلاستیکی و بسته آنها را در درشت ورمیکولیت یا تراشه های چوب. ذخیره آنها را در 40 تا 45 درجه در عایق گاراژ.

به یاد داشته باشید به یک گیاه برای سحر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب