آن را به زمان طولانی برای تاج NBA قهرمان بیش از حد طولانی به نظر می رسد

چه همه ما در مورد فکر می کنم اواسط اکتبر پایان NBA فصل ؟ گمانه زنی ها دیروز – و از آن می رود با این نکات من بو

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

چه همه ما در مورد فکر می کنم اواسط اکتبر پایان NBA فصل ؟

گمانه زنی ها دیروز – و از آن می رود با این نکات من بوده ام از مردم که ممکن است یا ممکن است واقعا نمی دانم — در اواخر ماه جولای شروع به چیزی نزدیک پایان فصل خواهیم کرد که منجر به امکان یک بازی 7 NBA Finals حال بازی در اکتبر. 12.

به نظر می رسد مدت زمان طولانی دور تا زمانی که شما متوجه آن را در حال حاضر گوشی ژوئن پس از چهار ماه از هم اکنون برای دریافت از طریق نوعی از اردوگاه های آموزشی و سپس بلند پروازانه "فصل" که شامل 22 از 30 تیم و سپس چهار دور پلی آف. جدول زمانی قطعا منطقی به نظر می رسد به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید برگشتی به تنهایی تقریبا دو ماه کامل.

در حال حاضر من فکر می کنم آن را بیش از حد بلند پروازانه با بیش از حد بسیاری از تیم ها بیش از حد بسیاری از شانس برای آن به خاموش ریل و دیگر تاثیر ماندگار است که رفتن به بسیار سخت به معده در بعضی از نقاط.

ما ترک گمانه زنی ها در جزئیات آنچه در این فصل به نظر می رسد تا زمانی که ما برخی از شرکت بیشتر حقایق – به احتمال زیاد فردا من هنوز شنوایی — اما بیایید حدس بزنید به چه می آید بعد.

این منطقی فکر می کنم که اواسط اکتبر به پایان برسد یعنی اواخر اکتبر پیش نویس یک کوتاه رایگان-نماینده دوره که ممکن است رفتن به شروع ماه دسامبر و پس از آن "لیگ تابستانی" فصل که به احتمال زیاد به مصرف اواخر ماه اکتبر و شروع ماه دسامبر است.

و دانستن که 22 تیم و لیگ در حال رفتن به باید به حداقل زمان خود را برای گرفتن نفس جمعی مطلق اولین شما می توانید یک 2020-21 فصل آغاز شده است درست در روز کریسمس اگر نه بعد از آن.

شاید که بیش از حد بد نیست البته.

اما تصور کنید اگر شما یکی از هشت تیم شامل نمی شود در این راه اندازی مجدد.

آن معنی خواهد بود که شما قادر به انجام هر کاری از مارس تا کریسمس هشت ماه و یا پس از عدم فعالیت را برای بازیکنان و مربیان در مقابل دفتر بلیط فروشندگان و افرادی که در به دست آوردن پول از حامیان مالی شرکت ها هستند که به احتمال زیاد در حال مبارزه با امور مالی خود را.

مرد که مقدار زیادی از زمان.

به عنوان ما گفت: بارها از این ایده از سرگیری فصل شد چیزی که احتمالا اتفاق می افتد نگه داشتن آن کوتاه و ساده – 16 تیم خواهد بزرگ شده است, 20 در گروه های جام جهانی برنامه ریزی مطلوب خواهد بود به من و آن را به معنای سه دور حذفی به جای چهار مطمئنا در زمان-صرفه جویی در برنامه – بهترین برنامه.

بیش از حد بسیاری از تیم های پیچ در پیچ فرایند است که شامل برخی از نوع "بازی در" دور نهایی حذفی نقاط اعتصاب به عنوان بی ارزش پیچیده و قطعا بیش از حد طولانی.

ما را ببینید فرض کنید من دقیقا چه آدم نقره در ذهن مدتی فردا بعد از ظهر پس از NBA حکام نشست اما من فکر می کنم من قصد دارم به دور آمده نا امید با آنچه که آنها می آیند تا با.

-

من مطمئن هستم که شما همه فقط صرفه جویی در تمام این سوالات بزرگ برای آخر هفته کیسه مراسلات پستی به رها کردن همه آنها را بر من در هفته بعد.

اما من شک دارم فردا را به نوعی مشغول و پس از NBA آن چیزی که وجود دارد مطمئن می شود پاکسازی پس از آن داستان در روز جمعه و شنبه. من واقعا نمی خواهید به کار بیش از حد سخت و یا بیش از حد طولانی است.

پس از انجام کمی خود را امروز با کلیک کردن بر روی askdoug@thestar.ca و پیوستن به در در سرگرم کننده کیسه مراسلات پستی!

-

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Gumby به من می گوید وجود یک گزارش از نیویورک دیروز که شاید فولی را در واقع بازگشایی می شود و reimagined در برخی از ناشناخته زمان در آینده است.

و پس از من هیچ نظری ندارم اگر من تا به حال پا در نیویورک و یا ایالات متحده دوباره حتی این نوع از مبهم اخبار خبر خوبی است.

-

خوب بود برای گرفتن تا با نیک پرستار برای چند دقیقه صبح دیروز حتی اگر موضوع بحث ما بود و نه چیزی است که من تا به حال تصور ما در مورد صحبت می کنند.

اما من برای قرار دادن این در اخبار, داستان و آرزو می کنم من تا به حال.

آن است که بسیار بیشتر از تجربه شخصی خود و تاریخچه زبان وقتی که من می گویند این بدون شک در مورد آن حقیقت وجه: به طور کلی هیچ گروهی از مربی حرفه ای است و بیشتر مایل و قادر و کاملا راحت با پله به عقب از این بازی ها را امتحان کنید را تحت تاثیر قرار تغییر و ایجاد آگاهی از مسائل بهتر از NBA مربیان انجام دهد.

شما نمی بینید آن را به عنوان به طور مداوم و یا در سراسر هیئت مدیره با مربیان هاکی و بیس بال مدیران و مدیران فوتبال در حال بدترین زیادی, من می خواهم بگویم.

NBA مربیان? آنها آن را دریافت کنید.

و من خوشحالم که آنها انجام می دهند.

-

من کاملا 100 درصد آیا نوشتن یک داستان در یک برنامه برای مسابقه اسب bettors و برای کسانی که نا آشنا با فن آوری کمبود آن هیچ شاهکار متوسط و عذرخواهی می کنم در حال حاضر برای هر چه که بود من messed تا.

اما من آن را دانلود کنید درست بعد از گفتگوی ما در آن نگاه کرد و من سر نمی منفجر بنابراین شاید من قطع برخی از این مسائل. به علاوه من می دانستم که چگونه به آن را پیدا کنید و آن را دریافت و آن را یک دستاورد اعتماد من است.-

تاریخ گفتگو

س:

چه پست-همه گیر بسکتبال نگاه مانند? به اشتراک گذاری افکار خود را

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب