دیو Feschuk: رایگان-نماینده-به-می شود تایسون بری معتقد است که او را همین یک Maple Leafs, ژاکت دوباره — برای برگشتی حداقل

در شرایط عادی اگر هاکی کسب و کار و دنیای اطراف آن را عامل حتی در خشن تشریح وضعیت موجود شنبه می شده اند یک ایست

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

در شرایط عادی اگر هاکی کسب و کار و دنیای اطراف آن را عامل حتی در خشن تشریح وضعیت موجود شنبه می شده اند یک ایستگاه راه از انواع برای تایسون بری.

این امر مشخص شده اند شش هفته تا سنتی افتتاح NHL رایگان آژانس در ژوئیه 1. و مگر باری و تیم تورنتو میپل لیفس به نحوی خود را ساخت یک اجرا به پلی آف NHL — چیزی این باشگاه انجام نشده در بیشتر از دو دهه — تمرکز خود هاکی مربوط به زندگی شده اند که در نگرانی از ساده تر است.

به یاد داشته باشید زمانی که تورنتو تثبیت شده خود را بر روی نکات ظریف از قرارداد بازیکنان هاکی? باری و نمایندگان او و با پسوند بقیه هاکی-loving شهر شده اند که بحث در مورد جزئیات آنچه وعده داده شده به بزرگترین قرارداد باری زندگی. پس از بازی در بیش از 500 بازی NHL و زحمتکش در جهان بهترین لیگ برای بخش عمده ای از نه فصل باری شده اند که در پرتگاه قابل توجه حرفه ای نقطه عطف — به طور خاص اولین نرم افزار در نامحدود رایگان آژانس. متاسفانه همه چیز تغییر کرده است.

"این یک زمان عجیب و غریب به عنوان به رایگان آژانس, که برای اطمینان حاصل کنید" باری بود گفت: در روز چهارشنبه صحبت از خانه اش در ویکتوریا در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

آن را تنها در تابستان گذشته که باری اردوگاه بود زمزمه در مورد مشتری خود را به ثمر رساند هشت سال قرارداد به ارزش حدود 8 میلیون دلار آمریکا در یک فصل است. افسوس که نه تنها باری و تورنتو اثبات می شود نه چندان مطابقت کامل خود را در طول 70 بازی به عنوان یک برگ افرا — از این پس از او وارد تابستان گذشته به عنوان centrepiece از بد بخت تجارت که فرستاده ناظم کادری به کلرادو و بلافاصله سقوط به رکود که فقط به پایان رسید که مایک Babcock اخراج شد به عنوان سر مربی بعد از 23 بازی.

و نه تنها باری که تا کنون رد شده است فرصتی را برای فراموش شدنی فصل به طور منظم با برخی از به موقع تاثیر در پست های نجومی که در آن فقط در سال گذشته او به طور متوسط 24 ساعت یک شب به دور دوم با Colorado Avalanche.

Coronavirus در حالی که آن را ویران اقتصاد جهانی است حذف و در عین حال-به-می شود-تعیین می شود اما غیر قابل انکار مبلغ قابل توجهی از هاکی چند میلیارد دلار درآمد ، که برای اولین بار در جهان, مشکل, مطمئن, اما همچنین بدان معنی است که برای قرار دادن آن را به سادگی به زمان نمی تواند بدتر برای پیدا کردن خود را در بازار باز است.

"این یکی از آن چیزهایی که در آن شما کار می کنند مدت زمان طولانی برای رسیدن به نقطه که در آن شما یک عامل آزاد و تیم ها می خواهند شما را" باری گفت. "برای اطمینان بوده است وجود دارد که در آن لحظات به نظر می رسد کمی دیره."

که است که می گویند که 28 ساله و باری احساس به خصوص با عرض پوزش برای خودش. با توجه به این که او در حال حاضر متصلب درآمد حرفه ای در محدوده از $28 میلیون به عنوان یک بزرگسال بازی کودکان, بازی کهنه defenceman گفت: این مهم برای نمایش میزان اتهام بدبختی در اندازه گیری مناسب.

"وجود دارد افرادی که در حال از دست دادن مشاغل و من فکر می کنم همه ما می دانیم چه خبر است (با این بیماری همه گیر). به طوری نگه دارید که در چشم انداز برای من بزرگ است" باری گفت. "این همه را مرتب کردن بر اساس خود. (رایگان آژانس) ممکن است یک زن و شوهر از ماه بعد به هر صورت. اما در پایان روز, من بسیار خوشحالم و بسیار خوش شانس به بازی های ورزشی و ایجاد یک زندگی خوب آن را انجام می دهند."

هنگامی که او به بازی بعدی حدس و گمان است. اما باری گفت: این اعتقاد که هر دو لیگ و بازیکنان در ارتباط باقی می ماند "بسیار اختصاص داده شده" برای پیدا کردن یک راه به نام قهرمان جام استنلی. باری اذعان پیشنهاد فصل تابستان حذفی مسابقات نمی خواهد شبیه یک "کامل کلاسیک, NHL برگشتی." اما با توجه به شرایط او گفت: او را بیشتر از خوب با یک استثنا به سالانه حکومت. و او نگران است که یکپارچگی این بازی یک ضربه.

"یکپارچگی وجود دارد خواهد بود به دلیل آن هنوز هم برای رفتن به بهترین بازیکنان در جهان بازی در برابر یکدیگر برای هدف نهایی برنده جام استنلی" او گفت:.

در چهارشنبه باری فرض که افرا برگها را با ترکیبی از سرعت و مهارت و جوانان خواهد بود و قرار به ظهور از زمان مکث نسبتا پر پرواز. و به عنوان مشکل در این فصل بوده است و او با خوش بینی در مورد نقش او ممکن است بازی در آن آینده نگر پرتاب.

در 23 بازی این فصل تحت Babcock, باری, نیست, نمره هدف در حالی که کمک فقط هفت کمک می کند. اما پس از Babcock جایگزین شد با شلدون Keefe — شش ماه پیش جمعه به عنوان یک ماده در واقع — باری منجر تورنتو دفاع سپاه با 32 امتیاز در 47 بازی.

"(Keefe است) فوق العاده هوشمند هاکی ذهن او فقط من را تشویق به اسکیت بازی کردن با آن حرکت جن, دریافت ما به جلو جن اما پریدن و برگزاری بر روی جن و فعال در (تهاجمی) در منطقه" باری گفت. "این نوع از چیزی که من انجام داده ام من تمام حرفه ای. بنابراین به یک مربی آمده است و سعی کنید به من اعتماد به نفس به انجام آن و دریافت کنید که اعتماد به نفس پشت ... شما می توانید ببینید زن و شوهر اول از هفته هنگامی که ما تا به حال (Keefe) ما تا به حال کمی بیشتر پرش به ما کمی بیشتر جرم. این آثار به خوبی با بازی من است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

با توجه تورنتو چندساله کلاه بحران و NHL درآمد غش کردن که آمار و ارقام به عذاب طولانی-برگزار امید افزایش حقوق و دستمزد, سقف باری نیست رقم در Maple Leafs' برنامه های بلند مدت. اما او گفت که او را خوش و او را دان ژاکت دوباره در سال به آمده است. وجود دارد باقی می ماند بی شمار از موانع به توپی-شهر حذفی طرح NHL همچنان به تامل از جمله چشم انداز درخواست بازیکنان با خانواده به ترک خانه برای هفته ها یا ماه ها در یک زمان. باری هنوز برای شروع خانواده خود را. و هر چند او گفت که او همدردی با همکار NHLers که می شود رو به چشم انداز خود را ترک همسران و بچه ها به صورت بالقوه تمدید امتداد او گفت: "وجود دارد ممکن است که به برخی از فداکاری ساخته شده است."

به عبارت دیگر پیدا کردن یک راه برای کاهش این بیماری همه گیر ناشی از از دست دادن درآمد نمی آمد خود را بدون هزینه. اما ورزش حرفه ای است که یک کسب و کار در پایان. و هیچ کس می داند که تر از مردی که در یک جهان متفاوت خواهد بود تنها شش هفته به دور از رایگان-عامل ثروت باد آورده از یک عمر.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن