کار گروه مورد بحث کلمبیا ماهی قزل آلا مدیریت - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

رودخانه کلمبیا ماهی قزل آلا شیلات سیاست کارگروه برگزار خواهد شد مجازی ملاقات عمومی در اواخر این ماه برای ادامه

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

رودخانه کلمبیا ماهی قزل آلا شیلات سیاست کارگروه برگزار خواهد شد مجازی ملاقات عمومی در اواخر این ماه برای ادامه کار خود به بررسی این, واشنگتن, ماهی ها و حیات وحش کمیسیون سیاست در ماهی قزل آلا مدیریت در کلمبیا حوضه رودخانه.

این کارگروه ساخته شده از سه کمیسیون, اعضای, دیدار خواهد کرد, مارس 27 از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر جلسه انجام خواهد شد از طریق وبینار در پاسخ به ادامه نگرانی ها در مورد گسترش COVID-19. عمومی قادر خواهد بود برای مشاهده این نشست آنلاین و ارائه شهادت با توجه به WDFW انتشار اخبار.

دستور کار دیگر جلسه مواد از جمله دستورالعمل در مورد چگونه به تماشای جلسه آنلاین – در دسترس خواهد بود در wdfw.wa.gov/about/commission/columbia-river-policy-review ابتدا در اوایل این هفته. جلسه ثبت خواهد شد و آنلاین پست بعد برای کسانی که قادر به حضور در وبینار.

این کارگروه تشویق اعضای عمومی در سراسر واشنگتن به ارائه شهادت از جمله پیشنهادات برای تخصیص تفریحی برداشت از بهار chinook بین مناطق مختلف در حوضه.

رودخانه کلمبیا ماهی قزل آلا شیلات سیاست کارگروه متهم شده است با توصیه به تمام ماهی ها و حیات وحش کمیسیون. اطلاعات بیشتر در کمیسیون کلمبیا رودخانه ماهی قزل آلا مدیریت سیاست در دسترس است wdfw.wa.gov/about/commission/policies/columbia-river-basin-salmon-management.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن