Goretzka نگه می دارد بایرن در مسیر برای آخرین بوندسلیگا عنوان

برلین—لئون Goretzka به ثمر رساند در اواخر برای بایرن مونیخ به یک گام دیگر نزدیک به یک رکورد گسترش هشتم مستقیم

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

برلین—لئون Goretzka به ثمر رساند در اواخر برای بایرن مونیخ به یک گام دیگر نزدیک به یک رکورد گسترش هشتم مستقیم تیمشان پس از ضرب و شتم Borussia Mönchengladbach 2-1 در روز شنبه.

Goretzka با حروف بزرگ در گذشت در غلظت در بازدید از دفاع هنگامی که او زده در 86 دقیقه شلیک در داخل پست دور پس از برداشت توسط بنیامین Pavard.

پیروزی نگهداری بایرن هفت نقطه روشن از بوروسیا دورتموند با سه دور بازی. باواریا نیروگاه می تواند مهر و موم عنوان در روز جمعه با پیروزی در برابر سقوط-تهدید Werder Bremen.

بایرن را باز کن راه اندازی شد توسط گلادباخ دروازه بان Yann Sommer در 26 هنگامی که او در گذشت مستقیما به جاشوا Zirkzee که سپاسگزاری بازگشت توپ به unguarded net.

گلادباخ شده بود سمت بهتر. جوناس هافمن به حال یک هدف حکومت از طریق VAR برای آفساید و مانوئل نویر را تکذیب کرد Breel Embolo که او نیز از دست رفته دوباره بجای اول برگشتن.

اما بازدید کنندگان دوباره و تساوی طریق Pavard خود هدف 37. این مدافع فرانسوی در تلاش برای جلوگیری از پاتریک هرمان را عبور از رسیدن هافمن در پشت پست اما نمی تواند کمک به منحرف از آن گذشته کرد.

Pavard atoned با راه اندازی Goretzka برای برنده.

دورتموند حفظ تعقیب

بایرن با عنوان جشن بودند بر روی یخ قرار داده زودتر پس از Erling Haaland به ثمر رساند در دقیقه پنجم از آسیب زمان برای دورتموند به ضرب و شتم فورتونا دوسلدورف 1-0.

دورتموند سخت برای مدت طولانی در دوسلدورف که در آن Achraf حکیمی از دست رفته بازدیدکنندگان بزرگترین شانس در یک در یک با دروازه بان Florian Kastenmeier که نیز تا به حال کمی مشکل برخورد با جولیان برانت تلاش.

Raphaël Guerreiro فکر او می خواهم تساوی در 65 زمانی که او به پایان رسید یک ضد حمله با شلیک گذشته Kastenmeier. اما هدف این بود که حکومت از طریق VAR پس از او حکم به کنترل توپ با بازوی خود را.

دوسلدورف جایگزین استیون Skrzybski زده پست دو بار در مراحل پایانی.

اما آن را به یکی دیگر از زیر stitute که 19 ساله Haaland که طراحی یک هدر از مانوئل Akanji صلیب در 95 دقیقه برای زنده نگه داشتن دورتموند را باریک عنوان امیدوار است. بایرن با تفاضل گل بسیار برتر به دورتموند خیلی رسم شده اند کمی به استفاده از لوسین Favre ،

سوئیس مربی به نظر می رسد به خودش آسیب در جشن.

جنگ سقوط کرد

آخرین قرار داده پادربورن بود و عملا تنزل در یک 5-1 شکست در خانه به برمن که نقل مکان کرد و فقط پشت دوسلدورف در هدف تفاوت دارد. دوسلدورف سوم از پایین در سقوط حذفی گیرد. پادربورن دارای 20 امتیاز در حالی که برمن و دوسلدورف باید 28.

یونیون برلین تقویت آن بقا امیدوار ضرب و شتم کلن 2-1.

"فوتبال بدون هواداران هیچ چیز" یک بنر پشت یکی از اهداف در پادربورن بخوانید.

همه بوندسلیگا بازی ها در حال پخش بدون میان طرفداران و دقیق بهداشت اقدامات پس از لیگ از سر گرفته on May 16 برای کاهش خطر عفونت کروناویروس.

هرتا باشید اجرا می شود

هرتا برلین شد به غم و اندوه Dedryck Boyata را ارسال کردن قبل از شکستن به عنوان اینتراخت فرانکفورت آمد از پشت به پیروزی 4-1.

Boyata فرستاده شد برای پایین آوردن Bas Dost درست قبل از خط. این مدافع در ابتدا نشان داده شده کارت زرد دوم و فرانکفورت اهدا یک پنالتی اما این تصمیم تغییر کرد به قرمز مستقیم و رایگان و پا زدن پس از یک ور مشاوره. اما تلویزیون تکرار کمی نشان داد اگر هیچ تماس بگیرید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فرانکفورت هدف دوم در 62 مسلما هدف از دور. ژاپنی, هافبک Daichi Kamada dribbled گذشته سه هرتا مدافعان و قطع توپ را برای آندره سیلوا به نمره با پشت پاشنه است.

شاید الهام گرفته از دنی دا کوستا فراموش چهار هرتا مدافعان قبل از راه اندازی اوان N'dicka برای فرانکفورت سوم در 69. سیلوا پیچیده آن را در 86.

همچنین فرایبورگ از پشت آمد به قرعه کشی در ولفسبورگ 2-2.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن