WSU محققان به دنبال coronavirus سرنخ در اسپوکن را در فاضلاب - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

چگونه شایع است coronavirus در Hillyard در مقایسه با جنوب تپه ؟ پاسخ می تواند در حال اجرا در لوله ها در زیر

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

چگونه شایع است coronavirus در Hillyard در مقایسه با جنوب تپه ؟

پاسخ می تواند در حال اجرا در لوله ها در زیر پای ما.

محققان از دانشگاه ایالتی واشنگتن به تازگی نمونه فاضلاب از شهر لوله ها در سه جداگانه اسپوکن محله و در حال تجزیه و تحلیل آن را برای رمان coronavirus. این کار به آنها امید به ادامه و گسترش با بودجه دولت است.

نتایج محققان می گویند می تواند ارائه به مقامات بهداشت عمومی بینش است که جوامع هستند بشدت تحت تاثیر COVID-19 و که در آن منابع – از جمله تست – باید هدایت شود.

این WSU دانشمندان هستند و نه به دنبال در فاضلاب برای حضور coronavirus یا به اب راه رفتن را به زمینه رشد فاضلاب اپیدمیولوژی. اما رویکرد خود را منحصر به فرد است که می گویند چرا که آنها نه تنها با نمونه برداری از یک مرکز مرکز درمان به عنوان انجام شده است در کار د لین و در جای دیگر.

در عوض, WSU محققان در حال تلاش برای تهیه بیشتر اطلاعات موضعی با کشیدن نمونه مستقیم از محله لوله های. آنها در حال انتظار برای تعیین دقیق درصد از ساکنان یک محله آلوده به ویروس اما نه به نقطه های در عفونت اولیه و ارزیابی منطقه را بار ویروسی نسبت به مناطق دیگر.

"ما فقط باید بیشتر روش های ارزیابی که در آن عفونت هستند و قادر به انجام این کار در بیشتر گرانول مقیاس" گفت: پابلو Monsivais متخصص اپیدمیولوژی و دانشیار در WSU.

مشکل محققان در حال تلاش برای کمک به رسیدگی است که coronavirus فوق العاده عفونی وجود دارد اما همچنان ناکافی عرضه آزمون "واقع در بالای آن' Monsivais گفت. به گفته مقامات بهداشت عمومی بسیاری از مردم با آلوده coronavirus ممکن است تنها تا کنون توسعه علائم خفیف و یا هیچ کدام در همه, اما هنوز هم می تواند یک خطر برای دیگران. و برخی به ویژه آسیب پذیر جوامع ممکن است موانع بهداشت و درمان ترک آنها را بدون دسترسی به تست.

این به طور گسترده ای به اطلاع عموم تست داده است که تنها "نوک کوه یخ" Monsivais گفت: "به دلیل تاخیر در علائم بدون علامت ارائه این بیماری و این واقعیت است که بسیاری از مردم در حال undercovered و کافی ندارد, مراقبت های بهداشتی است."

تحقیقات در حال انجام است از طریق WSU جامعه بهداشت و مکانی اپیدمیولوژی و یا تعقیب آزمایشگاه در السون S. فلوید دانشکده پزشکی.

در ایالت یوتا شش هفته برنامه آزمایشی تست شده فاضلاب جریان به 40 گیاهان درمان در سراسر کشور و کشف یک افزایش ویروس های زیرزمینی قبل از آزمون نتایج در بالا منعکس واقعی گسترش این بیماری با توجه به سالت لیک تریبون .

به همین ترتیب محققان دانشگاه ییل نشان داد نمونه های گرفته شده از گیاه درمان در New Haven, Conn., شناسایی سطوح بالای ویروس در فاضلاب حدود یک هفته قبل از مورد تعداد مشخصی وجود دارد.

پس چگونه اسپوکن دریافت حس از شیوع این ویروس به ویژه در مقایسه با از محله به محله?

برداشت نمونه از فاضلاب از شهر لوله ها ممکن است زیبا باشد اما این یک رویکرد عملی تر تحت شرایطی از رفتن درب به درب و بینی انجام تست های گرد.

تحقیقات انجام شده در سراسر جهان نشان داده است که افرادی که با این ویروس آلوده ریختن ذرات آن را در مدفوع خود را. همه دانشمندان نیاز به ابزار مناسب برای استخراج آن است.

این WSU محققان روش قصد ندارم به آنها اجازه می دهد به منظور برآورد درصد از Spokanites که قرارداد این ویروس.

از آن خواهد شد اجازه می دهد آنها را به در چگونه شایع این بیماری است در یک بخشی از جامعه نسبت به دیگری است.

"آنچه که ما قادر خواهد بود به انجام بیشتر با دقت اشاره کردن چه نقاط جامعه ما بالاتر بار عفونت" Monsivais گفت.

تحقیقات جدید وجوش با کار در حال حاضر انجام شده توسط Monsivais و همکاران در WSU که توسعه یک آسیب پذیری شاخص که در ارزیابی سطح خطر جوامع مختلف در اسپوکن از coronavirus بر اساس عوامل خطر مانند تراکم جمعیت و فقر زمینه و شرایط بهداشتی.

با کمک از شهرستان Spokane, محققان به تازگی در زمان نمونه از سه اسپوکن محله.

سایت انتخاب شدند بر اساس اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه داده برای عفونت رای در یک کد پستی صلیب اشاره با WSU داده ها در آسیب پذیری به ویروس.

سایت بودند عمدا انتخاب شده برای به حداکثر رساندن کنتراست. یک سایت نزدیک Hillyard بود برداشت به دلیل شناخته شده COVID-19 عفونت نرخ بالا هستند و جمعیت در معرض خطر به COVID-19 به گفته این محققان آسیب پذیری شاخص.

نمونه سایت در ساوت هیل بود در یک منطقه تعیین شده به صورت خطر کمتر و کمتر مستند عفونت سرانه.

یک بار در سایت, محققان, حذف کوره پوشش را یک بطری پلاستیکی را با خود بالا خرد کردن و پایین تر از آن بر روی سیم به فاضلاب زیر. آنها را جمع آوری نمونه در حدود 500 تا 700 میلی لیتر کمتر از آب آشامیدنی.

آنها را در انتخاب یک روز روشن به حداقل رساندن میزان رواناب فاضالب های سطحی کار راه خود را از طریق لوله.

اما یک بطری پر از آب فاضلاب نیست از مقدار استفاده به هر کسی.

"اولین گام خود را درگیر گرفتن آن متمرکز که در آن شما می توانید کار با آن گفت:" داگلاس تماس یک استاد اپیدمیولوژی مولکولی در WSU و Monsivais' شریک در این پروژه است.

هدف این بود برای پیدا کردن تاج سوزن در فاضلاب انبار کاه را به عنوان ارزان به عنوان امکان پذیر است. خوشبختانه آن نیاز ندارد فوق العاده فانتزی و تجهیزات آزمایشگاهی – معلوم است همه آنها مورد نیاز بود سریع سانتریفیوژ و پلی اتیلن گلیکول مشترک مرکب مورد استفاده در خمیر دندان و کرم های پوست.

پلی اتیلن گلیکول اضافه شده به سانتریفیوژ با فاضلاب نمونه "عمل می کند مانند یک وب سایت" تماس گفت. آن را به آرامی می کشد فقط ویروس ذرات به پایین که در آن یک گلوله تشکیل شده است.

Coronavirus یک RNA ویروس. برای پژوهشگران اهداف باید آن را ترجمه شده به DNA با آنزیم و تقویت برای نشانگرهای ژنتیکی است که تشخیص رمان coronavirus از طریق یک فرآیند به نام واکنش زنجيرهای پلیمراز یا PCR.

کار با این واقعیت پیچیده است که دیگر ریزه می افتد به نمونه تداخل با روش PCR. هيوميک اسيد موجود در خاک ها یکی مقصر است که می تواند گل نمونه.

"هیچ چیز را همیشه کامل" Call گفت.

نتایج در حال حاضر در حال مقدماتی. نمونه کشیده از اسپوکن سایت تست شد و چندین راه تماس گفت. یکی نشان داد "غیر منتظره ای بالا سیگنال" برای حضور ویروس اما هنوز به تایید شود.

هر زمان یک سیستم جدید مانند این است که در محل وجود دارد به اعتبار تست و کنترل مناسب در محل.

"به معنای واقعی کلمه این صبح ما فقط درست کنترل در آزمایشگاه" تماس گفت.

اولین مرحله از کار داخلی تامین شد و تنها یک خلبان اساس. این تیم در حال حاضر کار به درخواست برای کمک مالی است که صندوق تحقیقات بیشتر از طریق موسسه ملی بهداشت.

نظم است که با دانشمندان می تواند نمونه و به نوبه خود در اطراف نتایج خواهد شد تا حد زیادی بستگی به بودجه دریافت می کنند. کمک مالی ارائه می تواند حقوق و دستمزد پشتیبانی از کارکنان و افزایش تست.

"این در واقع نه که گران قیمت برای انجام, اما شما هنوز هم باید پول به آن را انجام دهد" تماس گفت.

در حال حاضر نمونه های مورد آزمایش در تماس آزمایشگاه در پولمن. اما با کمک های مالی آنها می تواند آزمایش می شود در اسپوکن و نتایج می تواند تبدیل به اطراف روز پس از نمونه کشیده است از شهر لوله های.

شهرستان اسپوکن شده است مشتاق به همکاری با WSU تیم.

"این بسیار عجیب و غریب تست ... استخراج از قطعه های ویروسی مواد ژنتیکی پس از آن تقویت دقیقه مقدار با روش واکنش زنجيرهای پليمراز شیمی از فاضلاب سوپ شیمیایی و بیولوژیکی آلاینده ها گفت:" مایک Coster شهر را فاضلاب مدیر کارخانه در بیانیه ای به سخنگوی-نقد و بررسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن