تورنتو FC rookie به جلو Achara فکر خانواده به خانه در نیجریه

شما می توانید ببخش تورنتو FC rookie Ifunanyachi Achara اگر او فکر کرد "چرا من؟"زمانی که 16 ساله Achara به آمری

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

شما می توانید ببخش تورنتو FC rookie Ifunanyachi Achara اگر او فکر کرد "چرا من؟"

زمانی که 16 ساله Achara به آمریکا از نیجریه در سال 2014 به حضور در برکشایر دبیرستان در ماساچوست او تا به حال به انجام یک ماه قرنطینه به دلیل نگرانی بیش از ابولا. او تا به حال پرواز از لاگوس که در آن موارد گزارش شده بود.

سریع به جلو و شش سال و Achara در بر داشت خود را در COVID-19 مستند تنها چند روز پس از جشن به ثمر رساند پیروزی خود را در نرم افزار اولین مارس 7.

جوان رو به جلو است فکر خود را این روزها. در حالی که او نتواند فوتبال, او می داند که وجود دارد بیشتر در معرض خطر است.

"شما فقط باید به درک این است که بزرگتر از همه ما," او گفت:.

او فقط سپاسگزار او این فرصت را به کسب MLS قرارداد و تورنتو اولین تیم.

Achara افکار برای خود و خانواده و دیگران به خانه در انوگو که در آن پدر خود را اجرا می شود یک فروشگاه خرده فروشی.

یک برادر و خواهر در نیجریه. یک برادر کوچکتر Ugo Achara جونیور یک دانشجوی سال دوم رو به جلو در دانشگاه نورث وسترن و هوازدگی همه گیر با یک دوست در شیکاگو است.

نیجریه یک کشور از برخی از 214 میلیون واقع خاموش خلیج گینه در غرب آفریقا به حال فقط بیش از 7000 تایید COVID-19 موارد و 211 مرگ و میر ناشی از جمعه با توجه به نیجریه مرکز کنترل بیماری. انوگو دولت تا به حال 16 مورد تأیید و هیچ مرگ و میر.

Achara شگفتی در مورد اعداد سوال چقدر تست در حال انجام است و در کشور خود را.

"هیچ نگرانی" گفت: Achara, ذکر نیجریه برداشته آن مستند پس از فقط دو هفته است. "من نگران ویروس و چیزهای چرا که من احساس می کنم شاید آن را پخش و آنها را با توجه به همان اندازه به عنوان آنها باید."

او نگران نیجریه سیستم مراقبت های بهداشتی — و خانواده خود را.

"من فکر می کنم آنها در حال گرفتن آن را به طور جدی. من امیدوارم که آنها هستند. منظور من از آنها به من گفت که آنها هستند, بنابراین من آنها را باور داریم."

پدرش دیده می شود به عنوان یک ضروری کارگر تا خود فروشگاه باز می ماند.

"من به او گفتم:" هی, شما باید واقعا مراقب باشید در مورد بیرون رفتن,'" گفت: Achara که شده به خانه پس از سال 2016.

این نگرانی به هر دو روش. مادر او ارائه برخی از مشاوره خوب در گفتن Achara را بیشتر از استراحت داده او مصرف شده است و مدرسه فوتبال همیشه از آمدن به شمال امریکا است.

برایان Wiese مربی تیم خود در دانشگاه جورج تاون گفت: "او تقریبا همان چیزی که.

"او گفت:" سالم.' چون من سالم تمام وقت در جورج تاون گفت:" Achara.

گرفته شده در دور اول (25th به طور کلی) از سال 2020 MLS SuperDraft, Achara به دست آورده یک قرارداد پس از به ثمر رساندن سه گل در پیش فصل با وجود از دست رفته بخش اول از اردوگاه های آموزشی به دلیل بیماری.

تورنتو معتقد است Achara رفته اند بسیار بالاتر در پیش نویس او را پایدار یک رشته از صدمات با Hoyas.

پس از نشستن تورنتو فصل باز 2-2 کراوات در سن خوزه او در اواخر علاوه بر این به صف شروع یک هفته بعد در برابر New York City FC زمانی که Tsubasa Endoh شکست خورده دیر تست آمادگی جسمانی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Achara تلف کمی زمان ساخت یک تصور در خانه جمعیت در BMO زمینه است. در حالی که 11 دقیقه هدف رد شد آفساید, Achara به ثمر رساند برنده در 81st دقیقه است.

"او فوق العاده بود" مربی گرگ Vanney گفت: بعد از بازی. "او فوق العاده پس از روز او وارد در پیش فصل در لس آنجلس ... از بعد او وارد شدند او نشان داده است که او متناسب است که او با استعداد است که او را به یک smart player او می تواند در این بازی می توانید به خواندن نمایشنامه می توانید بر روی حرکت می کند که ما دیدم امشب. او پا حتی زمانی که او بازی در اجرا.

"و او یک بینی برای هدف. او به ثمر رساند و دو بار امشب واقعا...."

در حالی که Achara ستایش این تیم برای, چگونه آن را درمان, آن بازیکنان در طول همه گیر جوان جلو می یابد خود را در یک شهر جدید با آشنایان بسیاری دیگر از هم تیمی های خود. او می دانست که جناح یعقوب Shaffelburg از وقت خود را با هم در برکشایر دبیرستان.

زندگی در یک شیپور در نزدیکی این تیم شمال تورنتو, آموزش امکانات Achara نه تا به حال بسیاری از شانس برای بررسی شهر جدید خود را. او نمی باید یک ماشین تا باشگاه میدارد او را به او را به تمرینات فردی به جای ترک آن را به یک تاکسی.

این یکی از نکات برجسته از هفته خود را.

"از آنجا که شما را به دیدن مربیان و کارکنان حتی اگر آن را مانند شش پا و یا دو متر دورتر," او گفت:.

"این سرگرم کننده (از آن) فقط احساس عادی دوباره," او اضافه شده است. "من می دانم آن را نمی, اما آن را تا به چیزی برای انجام."

Achara شده است تلاش برای ایجاد بهترین وضعیت. او برجسته بود در تورنتو FC, تمرین, تصویری, hefting قوطی گوجه فرنگی به عنوان موقت وزن.

"فقط تلاش برای تناسب اندام," او گفت: با خنده.

دور از عمل بوده است rewatching TFC را در دو بازی اول فصل و تعمق به یوتیوب, مشاهده لیگ قهرمانان اروپا فینال و بازی های دیگر از گذشته است.

بازگشت به بوندسلیگا نیز بلند است.

خود را به زیبایی بافته مو است و ثابت می تواند یک چالش ، به طور معمول او برگ "retwists" به یک حرفه ای در هر سه تا چهار هفته است اما تا به حال به آن را انجام دهد خود را از اواخر سال.

"موهای من. من نیاز به یک مدل موی جدید برای مطمئن شوید که او گفت:" با یک حلقه-خنده. "آن را به دنبال خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن