Dear Abby: تازه داماد است, سوال در مورد نگه داشتن نام او

عزیز ابی: من در اواسط 30s و فقط ازدواج شده برای اولین بار. من تصمیم به گرفتن شوهر من نام خانوادگی برای چند دلی

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

عزیز ابی: من در اواسط 30s و فقط ازدواج شده برای اولین بار. من تصمیم به گرفتن شوهر من نام خانوادگی برای چند دلیل است. من یک کودک از یک رابطه قبلی که سهام به نام من; من باید یک نام منحصر به فرد است که من دوست دارم و من در تاسیس یک حرفه ای است که در آن به رسمیت شناختن نام مهم است. من نیز یک عروس. متاسفانه من نمی بحث در مورد آن با شوهرم قبل از عروسی, اگر چه من توضیح استدلال من بعد.

ما شرکت در بسیاری از فعالیت به عنوان یک زن و شوهر که در آن ما نام آنها نوشته شده است و مردم اغلب از من بپرسید که چرا من متفاوت با نام آخرین. شوهر من واقعا ناراحت آن و متنفر هنگامی که مردم آن را به ارمغان بیاورد. من می خواهم او را خوشحال و ایجاد این شرایط کمتر ناراحت کننده اما من حاضر به آن را تغییر دهید. من بودن غیر منطقی ؟ من چگونه رویکرد این موقعیت بی دست و پا? باید نام خود را در موقعیت های اجتماعی اما نه فقط از نظر قانونی ؟ دوست من نام در پنسیلوانیا

عزیز دوست داشتنی: بسیاری از زنان این روزها باید بیش از یک هویت و بیش از یک نام است. اگر از شما خواسته شود در یک وضعیت اجتماعی چرا شما نمی اتخاذ شوهر خود را نام و نام خانوادگی پاسخ مناسب خواهد بود که شما در حال تاسیس در حرفه خود و احساس تغییر در آن می تواند مخل. اما من هیچ چیز اشتباه با خودتان اجازه می دهد به عنوان "جینی اسمیت" ("هوارد اسمیت" همسر) در دعوت محل کارت و غیره. اگر شما خوب با آن است. در حالی که بسیاری از مردان این روزها می تواند توسط این واقعیت است که شما باید نام های مختلف آن ممکن است شوهر شما احساس بهتر و شما حتی ممکن است می آیند به آن را دوست دارم.

عزیز ابی: من از 15 سال و من از هم جدا شده اند برای 2 1/2 سال است. من هنوز هم امیدوار به آشتی و من نقل مکان کرد. اگر چه من تا حدودی شاد بودن در خانه ما با بچه ها و به تازگی اولین توله سگ من اغلب به تنهایی. چگونه من می دانم که برای خود من خوب اگر این است که یکی از درها که به طور دائم بسته ؟ — برگزاری در ویرجینیا

عزیز برگزاری: یک سرنخ خواهد بود آنچه خود انجام شده است پس از جدایی. از آنجا که کودکان با شما زندگی می کنند, او کمتر مهد کودک مسئولیت. او دوستیابی? عمیقا درگیر با زندگی حرفه ای خود را? آیا او از شما درخواست برای مشاوره پول هر چیزی ؟ اگر پاسخ به این سوال این است که سپس آن را در یک شرط بندی امن است که او علاقه مند است در آشتی و آن زمان شما حرکت در زندگی خود را. مشاوره ممکن است کمک به شما برای انجام این کار اگر شما "گیر کرده است."

DEAR ABBY: اگر شما هم به خواندن این, من نیاز به برخی از مشاوره در مورد نامزد من. ما مشغول شده اند به مدت دو سال و من به تازگی متوجه شدم که زمانی که او می میرد او می روم همه چیز را به دوست خود اگر خود مادر است دیگر زندگی می کنند.

من داد تا من محل نقل مکان کرد و یک ساعت و نیم از کار من با او زندگی می کنند. من باید ناراحت بیش از این ؟ — سمت چپ با هیچ چیز

عزیز با هیچ چیز باقی مانده: نامه شما یک مثال کلاسیک که چرا این مهم است که مردم خود را بررسی بخواهد به صورت دوره ای. خود را نامزد خواهد شد و ممکن است ساخته شده اند قبل از اینکه شما وارد تصویر. این مهم است که شما آرام و منطقی بحث در مورد آن. اگر شما هنوز هم نگران بعد از آن و سپس شما احتمالا باید باشد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب