CDC و منگنز مقامات بهداشت صدا زنگ: رها در بازديد ER برای حمله قلبی و سکته مغزی خطرناک است

مینه سوتا گزارش 70 روز کم COVID-19 مرگ و میر در دوشنبه اما یک گزارش جدید نشان می دهد این بیماری همه گیر ممکن ا

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

مینه سوتا گزارش 70 روز کم COVID-19 مرگ و میر در دوشنبه اما یک گزارش جدید نشان می دهد این بیماری همه گیر ممکن است به طور غیر مستقیم مسئول مرگ و میر تعداد زیادی از آمریکایی ها که اجتناب از مراقبت های پزشکی برای دیگر بیماری های جدی.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد گزارش روز شنبه نشان داد که در طول 10 هفته کشش به کروناویروس در زمان برگزاری در امریکا, اتاق اورژانس برای سه تهدید کننده زندگی شرایط کاهش یافت.

از 13 مارس تا 22 مه در مقایسه با 10 هفته قبل از بازدیدکننده داشته است برای:

  • حمله قلبی (انفارکتوس میوکارد) بازديد شد پایین 23 درصد
  • سکته مغزی شد 20 درصد
  • غیر قابل کنترل قند خون بالا (متناقضی بحران) بودند پایین 10 درصد

نویسندگان گفت: مردم هنوز هم رنج می بردند از این قسمت; آنها فقط نیست به دنبال توجه پزشکی.

"این یافته نشان می دهد که بیماران مبتلا به این شرایط هم نمی تواند دسترسی به مراقبت بودند و یا به تاخیر انداختن و یا اجتناب از به دنبال مراقبت در اوایل دوره بیماری همه گیر" آنها نوشت.

کاهش در اتاق اورژانس — به عنوان فرزند واکسیناسیون — آمد و به عنوان مینه سوتا و کشورهای دیگر بودند لغو اعمال جراحی الکتیو به منظور آزاد کردن پزشکان تخت و تجهیزات برای افزایش انتظار می رود در COVID-19 بيمار.

امروز اعمال جراحی الکتیو هستند در مینه سوتا بیمارستان ظرفیت خوبی بیش از تقاضا و جدید کروناویروس عفونت در حال کاهش است.

وزارت بهداشت گزارش فقط چهار کشته و 308 مورد جدید در روز دوشنبه.

در تماس با خبرنگاران کریس Ehresmann دولت سر از بیماری های عفونی خواست مردم برای رفتن به ER اگر آنها رنج می برند.

"افرادی که در حال تجربه علائم و یا نشانه بیماری های جدی مانند شدید درد قفسه سینه ناگهانی و یا از دست دادن بخشی از عملکرد موتور تغییر وضعیت روانی علائم شدید قند خون یا دیگر تهدید کننده زندگی مسائل باید به دنبال فوری اورژانس بدون در نظر گرفتن همه گیر" او گفت:.

ملی یافته ها شامل داده ها از 47 متحده از جمله مینه سوتا و حمایت جداگانه یافته از چندین متحده است. مینه سوتا داده نمی شد به راحتی در دسترس شنبه اما Ehresmann گفت: این jibes با شواهد در دولت به سلامت جامعه است.

مرگ و میر بیش از حد

CDC گزارش نویسندگان فرض شده است که برخی از این بیماران که نیست به دنبال کمک می کنند در خانه, شاید, حسابداری برای برخی از بیش از حد "مرگ" دیده می شود در کشور است.

بیش از همان 10 هفته دوره که با مراجعه به بخش اورژانس مورد مطالعه قرار گرفتند ایالات متحده و میر ناشی از هر گونه باعث شد 23 درصد بالاتر از انتظار می رود با توجه به داده های CDC اگر چه بخش بزرگی از کسانی که در حال معتقد بود که در نتیجه عفونت کروناویروس.

مینه سوتا تنها با تجربه پراکنده و نسبتا محدود بیش از حد مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد. Ehresmann گفت: مقامات دولتی هنوز فرصتی برای تجزیه و تحلیل مینه سوتا پرونده مرگ برای دیدن چگونه بسیاری از جمله عدم COVID-19 مرگ ممکن است رخ داده در دولت است.

آمار روزانه

چهار اضافی COVID-19 مرگ و میر گزارش روز دوشنبه — کمترین روزانه تعداد از آوریل 13 — آورده مینه سوتا را همه گیر مرگ و میر به 1,384.

دولت تا به حال 33,227 تایید coronavirus عفونت از اوایل ماه مارس. هفت هشت بهبود یافته اند به جایی که آنها دیگر نیاز به جداسازی.

از بعد از ظهر یکشنبه 332 COVID-19 بيمار در مینه سوتا بیمارستان 10 بیشتر از روز قبل. اما فقط 156 از کسانی که در بخش مراقبت های ویژه یک هفت هفته کم است.

در حالی که موارد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان شده اند در کاهش در هفته های اخیر و محدودیت های کنترل اجتماعات را آرام مقامات دولتی اصرار ساکنان برای احتیاط باقی می ماند. افراد هنوز هم باید پوشیدن ماسک تمرین های اجتماعی فاصله و سازمان دیده بان برای علائم بیماری است. اگر نه برخی از محدودیت ممکن است دوباره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن