دموکرات ها می گویند نیروهای نظامی تهدید باید دنبال "خستگی ناپذیر'

توسط مری کلر JALONICK و متی دالیمهر — دو بالا دموکرات ها در کنگره روز پنجشنبه گفت که هر گونه تهدید به نیروهای

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

توسط مری کلر JALONICK و متی دالی

مهر — دو بالا دموکرات ها در کنگره روز پنجشنبه گفت که هر گونه تهدید به نیروهای ایالات متحده باید به دنبال "بی وقفه," rebuking جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پس از دریافت بسیار طبقه بندی شده جلسه توجیهی در مورد اطلاعاتی که روسیه پیشنهاد نعمت برای کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

مجلس سنا و نانسی پلوسی رهبر حزب دموکرات چاک شومر گفت: تهمت که به عنوان تهدید شد و "نرم" بر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و پریشان کمتر مسائل مهم است. مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام گزارش از هوش ارزیابی یک "جعل" است و تا کنون کاهش یافته است به آدرس این که آیا ایالات متحده و یا برای پاسخ دادن به روسیه است.

"نیروهای مسلح ما بهتر خواهد بود اگر خدمت رئیس جمهور تهمت و زمان بیشتری را صرف خواندن روزانه خود را به جلسه و زمان کمتر برنامه ریزی رژه نظامی و دفاع از آثار کنفدراسیون" پلوسی و شومر گفت: در یک بیانیه مشترک.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کاخ سفید بارها و بارها اصرار داشت که رئیس جمهور نبود در اصل جریان از آنجا که این اطلاعات تایید نشده است, حتی اگر آن را نادر برای هوش به تایید بدون سایه ای از شک قبل از آن ارائه شده است به ارشد دولت تصمیم گیرندگان. مقامات گفته اند مربوط به مطبوعات و دیگر سازمان های خبری که اطلاعات موجود در یکی از رئيس جمهور نوشته شده و روزانه جلسات سال گذشته و دوباره در این سال.

انتقاد می آید به عنوان برگ برنده در حال تلاش برای تغییر روایت است اما در مواجهه با افزايش فشار از قانونگذاران در کنگره — از جمله برخی از جمهوری خواهان — که خواستار پاسخ های بیشتر در مورد هوش ارزیابی. رئیس جمهور بارها توییتی در مورد معترضان تخریب آثار تاریخی به کنفدراسیون و در روز پنج شنبه برگزار شد یک کنفرانس خبری به tout به تازگی منتشر شده تعداد نمایش اضافه شده مشاغل در اقتصاد است. او اشاره نمی کند روسیه است.

بالا هوش مقامات از جمله رییس Gina Haspel و مدیر اطلاعات ملی جان Ratcliffe, انجام بسته-درب توجیهی برای یک گروه از قانونگذاران لقب "باند هشت" — پلوسی شومر رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل خانه رهبر جمهوریخواهان کوین مک کارتی و جمهوری خواهان و دموکرات ها در دو هوش کمیته.

این گروه به طور منظم دریافت طبقه بندی جلسات در بالاترین سطوح و رهبران به ندرت صحبت می کنند در مورد آنها. پلوسی و شومر نیست آدرس این ماده از این نشست و هیچ یک از دیگر قانونگذاران ترک جلسه را نظر بر آن است.

در یک کنفرانس خبری مدت کوتاهی پس از آن پلوسی به نام برای تشدید تحریم های روسیه است. او گفت که کاخ سفید است "را در ب" وجود دارد که باید 100% اجماع بر هوش آن را به افزایش به سطح ریاست جمهوری.

بدون به اشتراک گذاری اطلاعات پلوسی گفت: "این مهم است که جامعه اطلاعاتی باید آن را به ما."

خانه هوش کمیته همچنین دریافت یک جلسه مطبوعاتی در ماده پنج شنبه بعد از ظهر با توجه به یک فرد آشنا با این نشست که نخواست نامش فاش شود به خاطر آن بود که علنا افشا می شود.

هوش ارزیابی که روسیه پیشنهاد نموده بودند که برای اولین بار منتشر شده توسط نیویورک تایمز و سپس تایید به آسوشیتد پرس آمریکا و مقامات اطلاعاتی و دیگران با آگاهی از این موضوع است.

به عنوان رئیس جمهور ادامه داد: به تطهیر هوش خواستار گزارش "خبر جعلی" طراحی شده برای صدمه زدن به او و حزب جمهوری خواه مقامات دولت اصرار داشت آنها گرفته اند ارزیابی جدی است. مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: سیا و پنتاگون به دنبال آگهی و جریان بین المللی متحدان. وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: این وضعیت به کار گرفته شد "فوق العاده" برای اطمینان از ایمنی از نیروهای ایالات متحده.

"ما در این زمان به طور جدی ما آن را به کار گرفته مناسب" Pompeo گفت: بدون دادن جزئیات بیشتر. او گفت: دولت دریافت اطلاعاتی در مورد تهدیدات آمریکایی ها "هر روز" و هر خطاب است.

هنوز قانونگذاران باید فشرده تر پاسخ. گروهی از دموکرات ها بودند که جریان در کاخ سفید در اوایل این هفته گفت: تهمت بود رکوع به پوتین و خطر سربازان ایالات متحده زندگی نمی ساخت یک قوی تر بیانیه عمومی در مورد این موضوع.

تگزاس در کنگره مک Thornberry بالا جمهوریخواه در کمیته خدمات مسلح گفت: این پنل را "ترک هیچ سنگ نمیماند که پشت در" به دنبال اطلاعات بیشتر است. سناتور. پت Toomey R-Pa. به نام دولت به ارائه یک جلسه به همه سناتورها پس از بررسی برخی از اطلاعات در یک اتاق امن در کنگره.

"اگر از آن است که به این نتیجه رسیدند که روسیه پیشنهاد نعمت برای قتل سربازان آمریکایی یک شرکت آمریکایی پاسخ مورد نیاز است به منظور کوتاه," Toomey گفت.

دیگر جمهوری خواهان در دفاع از رئیس جمهور گفت: آنها تا به حال اعتماد به نفس در دولت پاسخ. مک کانل گفت: در اوایل این هفته که او فکر نمی کنم تهمت باید "تحت هر شایعه." او به نظر نمی به عنوان او را ترک جلسه پنج شنبه.

در حالی که روسیه دخالت در افغانستان نیست جدید گفته مقامات روسی فعالان حال تبدیل شدن به تهاجمی تر در تمایل خود را برای عقد قرارداد با طالبان و اعضای شبکه حقانی یک گروه شبه نظامی در تراز وسط قرار دارد با طالبان در افغانستان و تعیین یک سازمان تروریستی خارجی در سال 2012.

جامعه اطلاعاتی شده است تحقیق مارس 2019 حمله آمریکایی کاروان که به کشته شدن سه تفنگداران دریایی ایالات متحده که یک ماشین از تقلب با مواد منفجره حامل خود را در نزدیکی وسایل نقلیه زره پوش به عنوان آنها سفر به پایگاه هوایی بگرام که بزرگترین ارتش ایالات متحده و نصب و راه اندازی در, افغانستان, مقامات گفت: AP.

سه نفر دیگر از ایالات متحده خدمات اعضای زخمی شدند در این حمله همراه با یک افغان پیمانکار است. طالبان مسئولیت. مقامات AP به صحبت کرد نیز گفت: آنها به دنبال از نزدیک در حملات خودی از 2019 به تعیین اگر آنها در ارتباط بودند به روسیه گرفته شده است.

مقامات اطلاعاتی گفت: AP که کاخ سفید برای اولین بار آگاه شد از اتهام روسی نعمت در اوایل سال 2019. ارزیابی قرار گرفتند در یکی از رئيس جمهور نوشته شده و روزانه جلسات در آن زمان و پس از آن-مشاور امنیت ملی جان بولتون گفته بود همکاران او در جریان مغلوب ساختن پیشی جستن در این موضوع.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جیمز LaPorta, Zeke Miller, لیزا Mascaro آلن فرهم متی دالی و دب Riechmann در واشنگتن و جاناتان Lemire در عارف, کانکتیکات, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب