برخی از دولت های محلی در ویسکانسین رها stay-at-home سفارشات

توسط تاد ریچموندMADISON, Wis. (AP) — برخی از مقامات بهداشت محلی در ویسکانسین لغو اقامت خود را در خانه سفارشات

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

توسط تاد ریچموند

MADISON, Wis. (AP) — برخی از مقامات بهداشت محلی در ویسکانسین لغو اقامت خود را در خانه سفارشات جمعه پس از وکلای هشدار داده می تواند آنها را در معرض چالش های قانونی پس از دادگاه عالی ایالت محو رژیم صهیونیستی است. تونی Evers' ایالت سفارش.

اما ویسکانسین, شهرستان, ارتباط گفت: پس از چهار حاکم است که معلوم نیست که آیا آیا محلی سفارشات تقلید از ایالت دستور می ایستادن در دادگاه. روز جمعه مقامات بهداشتی در کنشا قهوه ای, Manitowoc و Outagamie شهرستان کاهش یافته سفارشات آیا به عنوان شهرهای کوداهی و اپلتون. وزارت امور خارجه از وزیر بهداشت

"در حالی که WCA و خارج از مشاور حقوقی نیست اظهار نظر کردن که شهرستانهای بودند آشکار ممنوع از جمله اقدامات آنها نشان می دهد که به طور کلی پایه و اساس قانونی برای انجام این کار این است که به احتمال زیاد ضعیف" Brown County وکیل دیوید Hemery گفت: در نامه ای جمعه به بخش سلامت افسر آنا Destree.

ویسکانسین بزرگترین و لیبرال ترین شهرستان میلواکی و مرد دانمارکی, صفحه اصلی به حدود 1.5 میلیون نفر از دولت 6 میلیون نفر سمت چپ سفارشات خود را در محل.

"ما فکر می کنم این خوب است بهداشت عمومی" میلواکی شهردار تام برت گفت. "به نظر می رسد برخی از افراد به دنبال سیاسی بادها. ما هنوز هم صدها نفر از مردم در حال مرگ و هزاران نفر از مردم بیمار."

Evers در مارس ممنوع و غیر ضروری سفر و دستور غیر ضروری کسب و کار در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. جهت قرار بود به پایان می رسد در اواخر مارس اما خدمات بهداشتی وزیر Andrea نخل تمدید آن به مه 26 در Evers' جهت.

قانونگذاران جمهوری خواه نا امید با نظم اقتصادی خرید اینترنتی خواسته دادگاه عالی ایالت به اعتصاب منظور پایین. محافظه کار-کنترل دادگاه را روز شنبه در یک 4-3 تصمیم که نخل تا به حال عمل او فراتر از قدرت.

حاکم به رهبری, میله, رستوران ها سالن مو و دیگر کسب و کار برای باز کردن و یا شروع به برنامه ریزی برای انجام این کار. از ترس این که عفونت ممکن است سنبله به عنوان مردم شروع به حرکت در اطراف دوباره حدود ده شهرستانهای استان صادر شده خود را stay-at-home سفارشات.

این معلوم نیست که آیا دولت های محلی در زمان اقدام و پس از اخذ نامه از پالم پس از حکم مشاوره است که آنها می توانند خود را اتخاذ stay-در-خانه سفارشات و ارائه یک الگو است. نخل نامه و الگو بودند ذکر شده در پرونده اواخر جمعه از شاکیان در پرونده جداگانه قبل از دادگاه عالی ایالت در طول اقامت در خانه سفارش دهید.

سخنگوی Evers نمی بلافاصله در پاسخ به یک پیام درخواست در مورد نخل نامه.

قانون دولت اجازه می دهد تا بهداشت محلی افسران به "انجام آنچه معقول است و لازم است برای پیشگیری و جلوگیری از بیماری است." آنها می تواند موضوع حکم بدون رفتن را از طریق روند قانون که دادگاه عالی گفت: مقامات دولتی باید استفاده کنید.

اما WCA وکیل اندرو فیلیپس گفت که مشخص نیست تا چه حد افسران می تواند در زیر که اساسنامه. حتی اگر قانون نمی آید را به بازی در سطح شهرستان گفت: دیوان عالی کشور حکم ممکن است ذکر شده به عنوان سابقه در پرونده های حقوقی بیش محلی سفارشات.

دموکراتیک دادستان کل جاش کال که وزارت دادگستری وکیل مدافع در دفاع از نظم در مقابل دیوان عالی کشور صادر شده نظر حقوقی اواخر بعد از ظهر جمعه انعقاد منظور اعمال نمی شود به مقامات محلی و دولت قانون سبب آنها را به اقدام برای جلوگیری از بیماری است.

مقامات بهداشت در Dane County, لیبرال دژ گفت: آنها بر این باورند اقامت خود را در خانه سفارش قانونی است زیرا قانون دولت اجازه می دهد تا مقامات محلی برای موضوع هر منظور سرکوب یک بیماری مسری.

"(حکم دادگاه عالی) هیچ ربطی به با محلی مقامات بهداشت و درمان گفت:" لستر سنبه لیبرال وکیل که وکالت Evers در گذشته است. "اگر کسی می خواهد به طرح دعوی که در زمینه این بیماری همه گیر آنها به انجام این کار. اما این چیزی است که دیوان عالی کشور گفت:."

ریک Esenberg رئیس جمهور از ویسکانسین موسسه قانون و آزادی یک محافظه کار شرکت حقوقی, گفت که آن را می توان استدلال کرد که اگر کف نمی تواند موضوع یک مادر اقامت در خانه سفارش پس از آن نه می تواند محلی.

"به سادگی برش و چسباندن یک ایالت منظور در حال رفتن به نگاه با یک معامله بزرگ از سوء ظن" Esenberg گفت. "شما را مجبور به انجام چیزی است که بیشتر به طور مستقیم هدف قرار داده و با دقت طراحی شده است. (اما) شما نمی خواهد برای مطمئن دانند تا زمانی که شما یک تصمیم دادگاه."

Evers' سخنگوی ملیسا Baladauff سرزنش دیوان عالی کشور برای ایجاد سردرگمی است.

"ما گفت: در تمام طول وجود هرج و مرج خواهد بود اگر دیوان عالی کشور پرتاب فرماندار برنامه ریزی و نمی ارائه هر جهت روشن است و دقیقا همان چیزی است که ما," او گفت:.

از جمعه ویسکانسین دیده بود 11,685 موارد COVID-19 و 445 مرگ و میر با توجه به DHS.

___

چک کردن بیشتر از AP را coronavirus پوشش در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن