شروع به شکوفه: نیویورک creaking بازگشت به زندگی اقتصادی - Fri, 15 May 2020 PST

SCHOHARIE n. y. – Idled پیمانکاران girded برای مدتها در انتظار شغل و خریداران مرور بهار گل — هر چند ماسک ساخته

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

SCHOHARIE n. y. – Idled پیمانکاران girded برای مدتها در انتظار شغل و خریداران مرور بهار گل — هر چند ماسک ساخته شده توقف به بوی گل سرخ یک مشکل -- به عنوان ایالت نیویورک آغاز شد و به آرامی شروع مجدد اقتصاد خود را روز جمعه در مناطق امان فشار از coronavirus بیماری همه گیر.

شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی در وسط دولت به دور از شهر نیویورک هنوز هم گریبانگیر توسط pandemic – هستند که مجاز به باز کردن اما به تدریج و صنعت توسط صنعت.

موج اول از کسب و کار شامل خرده فروشی – هر چند تنها برای منظقه و یا در فروشگاه وانت – همراه با کسب و کار و صنایع مانند ساخت و ساز, ساخت و مهد کودک.

در روستایی Schoharie مشتریان با پوشیدن ماسک های صورت راه می رفت از طریق رنگارنگ نمایش از geraniums و petunias خارج از اپل بشکه کشور, فروشگاه و کافه.

مارتا Schebaum بود خوشحال به خرید برای شکوفه حتی اگر قوانین جدید در زمان برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

"شما نمی توانید واقعا به مردم است. شما باید به توجه به که در آن همه است که در آن شما هستند و آنچه شما انجام می دهند و آنچه شما لمس کردن," او گفت:. "اما شما همچنین می خواهم برای کمک به مردم و انجام بخشی خود را."

اپل در هر بشکه در حال حاضر ارائه شده اند takeout سفارشات در آن کافه. برای جمعه آن اضافه شده تعیین شده ورود و خروج مسیر برای مشتریان که رفت داخل به پرداخت آن را به عنوان بشود آن مهد کودک و کسب و کار. هیچ تماس اجازه داده شد در بین کارکنان و مشتریان است.

"به طور معمول, شما ممکن است خوش آمد می گوید مشتریان با در آغوش گرفتن و یا برخی از مرتب کردن تماس است. شما نمی توانید انجام دهید که در حال حاضر" گفت: شرکت صاحب جاشوا Loden. "پس از آن تعداد زیادی از هوا آغوش و لبخند, زیر, ما, ماسک," او گفت:. "مثل کل این بیماری همه گیر ما فقط شده است مصرف آن را در گشاد گشاد راه رفتن به عنوان بهترین ما می توانیم."

در روستایی تا حد زیادی Mohawk Valley DANVANN ساخت و ساز و توسعه بشود برای حفاری شغل دوشنبه در یک دریاچه در جنوب لبه بزرگ Adirondack پارک.

"من شده است lounging اطراف خانه و من آماده برای دریافت شلوغ" گفت: کارکنان جاستین قهوه ای است. "من می خواهم به جای مشغول به کار شود."

کار قوانین سایت متفاوت خواهد بود هفته آینده با کارگران نگه داشتن دست خود را ضد عفونی و چهره خود را پوشانده گفت: شرکت صاحب دن راث است که پرداخت خود را به چهار idled کارکنان.

آنها همچنین می خواهید "را به ماندن 6 فوت دور از یکدیگر به عنوان بهترین عنوان شما احتمالا می تواند" او گفت:.

دولت از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو یک دموکرات تقسیم دولت به 10 منطقه خواهد شد که بازگشایی های مختلف در جدول زمانی. محدودیت نمی تواند کاسته تا منطقه دیدار هفت معیار نشان می دهد که COVID-19 مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان هستند و وجود دارد که به اندازه کافی تخت بیمارستان اگر شیوع عود کردن دوباره. هر منطقه باید یک برنامه تست و تماس با ردیابی.

پنج منطقه از نیویورک که باز جمعه پوشش گسترده ای از نوار پایین وسط دولت است. مستثنی هستند شهر نیویورک و لانگ آیلند و دره هادسون در دولت سمت شرق و بوفالو منطقه به غرب است.

اما آن را نرم و باز کردن.

بسیاری از ساخت و ساز و خرده فروشی تلقی ضروری است ادامه داد: در نیویورک در طول محدودیت. و منظقه خرده فروشی وانت موجود بوده است برای غذا و شراب و برخی از کالاهای دیگر است.

در ایتاکا نشانه رفت تا دوشنبه مارک مکان در مرکز شهر که در آن خرده فروشان بدون پارکینگ می تواند تحویل کالا از جمله یکی در نزدیکی عوام یک مرکز عابر پیاده.

"ما شده اند دیوانه وار کار با جامعه ما در اینجا به مطمئن شوید که این اتفاق می افتد گفت:" گری فرگوسن, مدیر اجرایی مرکز شهر ایتاکا داد. "این یک گام در مسیر درست است."

اگر جدید COVID-19 موارد باقی می ماند تحت کنترل طول اولیه بازگشایی مناطق می تواند باز کردن انواع بیشتری از کسب و کار در چند هفته.

مرحله بعدی شامل دفتر مشاغل مانند خدمات حرفه ای و بیمه و همچنین خرده فروشی. رستوران های گنجانده شده در این فاز پس از آن, و سپس در نهایت هنر و سرگرمی, تفریح و سرگرمی و آموزش و پرورش.

کسب و کار باید آمد تا با یک برنامه ترسیم چگونه آنها را جلوگیری از گسترش COVID-19 با الزامات مورد نیاز برای ارائه پوشش صورت و "اجتماعی فاصله نشانگر" در مناطق رایج است.

همراه با منطقه ای reopenings, Cuomo, آرامش بخش است محدودیت های دیگر در سطح ایالت. آب و هوای گرم باغبانی و محوطه سازی کسب و کار کردم اجازه راه اندازی مجدد آیا به عنوان یک صنعت تو رفتگی در دیوار که قبلا تنزل به نوستالژی اما در حال حاضر یک خروجی برای cooped تا خانواده – رانندگی-در تئاتر

چهار برادران رانندگی در تئاتر در نزدیکی کانکتیکات مرزی شد افتتاح می شود جمعه با "دیوهای تور جهانی" و "پرندگان شکاری."

"تنها نگرانی ما این است که مطمئن شوید که ما می توانیم کنترل جمعیت" گفت: مدیر جان Stefanopoulos. "و ما در واقع به استخدام تعدادی از پلیس به در آمده و هدایت ترافیک."

---

آسوشیتد پرس نویسندگان کارولین تامپسون در بوفالو و مایکل Melia در, Hartford, کانکتیکات, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن