آنی عزیز: در مورد از دست رفته گفتگوی خوب - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

آنی عزیز: من علاقه نوشیدنی به عنوان من بود اواخر و همچنین مرحوم من ، همسرش "جما" آیا نوشیدن نیست و هرگز نشان د

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

آنی عزیز: من علاقه نوشیدنی به عنوان من بود اواخر و همچنین مرحوم من ، همسرش "جما" آیا نوشیدن نیست و هرگز نشان داده شده است هر گونه علاقه در الکل.

چند ماه پیش من یک جشن تولد بزرگ. در میان ارائه شد و یک بطری شراب قرمز از جما احتمالا بازیافت از شوهر مرحوم او را اموال. من هیچ متخصص اما می دانم به اندازه کافی در مورد شراب برای تحقق بخشیدن به آن را بسیار گران قیمت است, بنابراین من آن را کنار در گاراژ من مشروب الکلی کمد.

جما دارای مجموعه ای کامل از کلید به خانه من به طوری که در موارد اضطراری فرزندان من که دور زندگی می کنند می تواند درخواست خود را برای بررسی در من. اخیرا من دور بود برای چند هفته در حالی که پرداخت minder با یکی دیگر از مجموعه ای از کلید نگه داشته و یک چشم و در خانه من را برای مقاصد بیمه.

وقتی برگشتم همه چیز به نظر می رسید در جهت کامل است. اشیاء با ارزش از جمله انواع بطری شامپاین و لیکور شد بر روی صفحه نمایش کامل. این COVID-19 بحران بود در نوسان کامل بود و من در حال اجرا از شراب قرمز, بنابراین من فکر کردم من می خواهم نگاهی که گران بطری که اگر به خودم جرات آن را باز کنید. به اندازه ترس من آن گم شده بود! در آن محل بودند دو بطری مناسب اما ارزان شراب یکی قرمز و یکی سفید.

من گمان است که رفتن را از طریق پدر خود را در اثر این کودکان متوجه فقدان گران شراب قرمز و تردید خود را در مورد آن.

دقیقا چه اتفاقی افتاده است که پس از رمز و راز است. شاید کودکان berated مادر خود را برای او جهل و فشرده خود را به اجازه دهید آنها را با استفاده از کلید خود را به طوری که آنها می تواند برای جستجو گران بطری. اگر آن را بسیار زشت از آنها.

بهار است که در اینجا و مستند را در نهایت به پایان رسیده است. من اصلا رغبت داشتن به نگاه جما در چشم با این شک و تردید در ذهن من است. من ترجیح موضوع مطرح با او از طریق تلفن یا ایمیل در حال حاضر, بنابراین به عنوان برای پاک کردن هوا. شما چه فکر می کنید ؟ – شرلوک هلمز در تغییر شراب

عزیز شرلوک: توسط هر فرصتی شما بگویید این فرد تماشای خانه خود را برای کمک به خودش به غذا و نوشیدنی در حالی که وجود دارد ؟ حتی اگر شما نمی آن را به اندازه کافی مشترک عمل است که آنها ممکن است فقط به عهده گرفت که مورد بود. من پیشنهاد می کنم که housesitter تا به حال یک اشتیاق برای شراب قرمز; رفت به گاراژ خود را; دیدم یک بطری red; و برداشت آن متوجه نیست که آن را یک هدیه گران قیمت. آنها بعد جایگزین آن با دو بطری تفکر است که حل و فصل نمره. این است که بی گناه ترین توضیح است که باعث می شود آن را بهترین مکان برای شروع است.

درخواست housesitter در صورتی که ممکن است اتفاق افتاده است. اجازه دهید آنها را می دانم که شما ناراحت نمی; شما فقط می خواهید برای کشف کردن اگر هر کس دیگری ممکن است در خانه در حالی که شما رفته بودند. اگر housesitter آن را انکار می کند و سپس با استفاده از یک شبیه رویکرد دوستانه به درخواست همسایه خود را. (خودداری نظریه خود را در مورد meddlesome فرزندان.)

پس به نظر می رسد شما را به سفر به طور منظم, شما ممکن است بخواهید به سرمایه گذاری در smart security doorbells (مانند آنهایی که ساخته شده توسط Arlo, Eufy یا گوگل) برای خانه شما ورودی. به عنوان سرگرم کننده آن را به عنوان است برای همین ما کارآگاه کلاه این زمان, من می خواهم نفرت برای شما برای دیدن بیشتر اشیاء با ارزش نابودی در آینده است.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب