St. Paul مرد کشته شده و بدون اخطار جمعه در هایلند پارک, قتل, اتهام می گویند

32-year-old St. Paul مرد به ضرب گلوله کشته شد و بدون هشدار اولیه روز شنبه در هایلند پارک محله با توجه به اتهام

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

32-year-old St. Paul مرد به ضرب گلوله کشته شد و بدون هشدار اولیه روز شنبه در هایلند پارک محله با توجه به اتهام قتل ظ روز شنبه.

جیمز مک کینلی توپ جونیور سوار یک دوچرخه به 1065 اتو Ave. به دنبال دوست دختر خود را که تا به حال وارد دقیقه زودتر.

نظارت تصویری نشان داد او را به صحبت کردن با یک مرد در خارج از خانه زمانی که آنها شنیده ام صدای نگاه به سمت خانه درب جلو و توپ به طور ناگهانی در قفسه سینه, با توجه به شکایت کیفری در زمینه رمزی شهرستان دادگاه منطقه.

توپ رو زد و در مورد یک بلوک غرب که در آن او در بر داشت توسط ماموران در پاسخ به 12:20 a. m. تیراندازی. او گرفته شده بود به مناطق بیمارستان و مرده.

توپ را دوست led پليس به اتو خیابان که در آن افسران صحبت با مردم در داخل و بازداشت 28 ساله ناتان سیمز در نقض آزادی مشروط.

ناتان سیمز 28 سنت پل. (حسن نیت ارائه میدهد از رمزی شهرستان کلانتر دفتر)

چند نفر در خانه شناسایی سیمز به عنوان به احتمال زیاد تیرانداز, اگر چه هیچ کس به طور مستقیم شاهد تیراندازی.

با توجه به شکایت توپ و دوست دختر خود شده بود در خانه از چند روز قبل دختر پلیس گفت. او گفت: آن باران, پس این جفت ارز رفته بود به گاراژ برای خشک ماندن و مواجه شد با سیمز بود که برگزاری یک تفنگ دستی.

سیمز خواهر پلیس گفت سیمز زندگی کرده بود در خانه ای برای حدود یک ماه نگه داشته و یک تفنگ دستی توسط نیمکت.

مردی که تا به حال داده شده سیمز یک خانه سوار آن شب گفت: سیمز نگه داشته کشیدن یک تفنگ دستی خود را از تسمه. او گفت که پلیس وجود داشته است "بدون مبارزه با هیچ کلمه ای رد و بدل و یا هر چیز" قبل از اینکه توپ به ضرب گلوله کشته شد.

مرد دیگری زندگی می کند که در خانه گفت: او را دیدم سیمز در درگاه حق پس از تیراندازی. او گفت: سیمز شد دست زدن به اسلحه یک ساعت قبل از تیراندازی و او "antsy یا ماشه خوشحال است." سیمز او گفت: "عمل می کند مانند خانه لی لی."

سیمز سرش را تکان داد هیچ زمانی شاهد خواست اگر او تا به حال به ضرب گلوله توپ.

سیمز تکذیب تیراندازی

در مصاحبه ای با پلیس Sims گفت: کسی که در خانه او را بیدار کرد تا آن شب چون کسی خارج بود. او گفت که او باز درب جلو و شنیده گلوله به طوری که او رفت و برگشت داخل. وی داشتن یک تفنگ دستی.

زمانی که پلیس به او گفت که آنها را امتحان را در دست او مانده گلوله او گفت که او تا به حال اخراج یک هفت تیر در هوا در خانه یکی از دوستان دو شب قبل.

پلیس یک 9mm پوسته پوشش در حیاط جلو و یک Glock با تطبیق گلوله در داخل حدود 30 فوت در شمال ملک است.

سیمز متهم شده بود روز شنبه با دو فقره قتل درجه دوم — یکی برای قتل عمدی و بدون premedititation دیگر به صورت غیر عمدی به قتل در حالی که ارتکاب یک جنایت است.

او قبل از محکومیت جنایت داخلی برای حمله, حمله با یک سلاح خطرناک و در اختیار داشتن اسلحه توسط یک جانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن