Dear Abby: نوه می خواهد عروسی با خانواده در حضور

DEAR ABBY: ما اولین نوه ازدواج در شش ماه و به او گفت پدر و مادر که هیچ یک از دو خانواده است که به عروسی دعوت ش

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

DEAR ABBY: ما اولین نوه ازدواج در شش ماه و به او گفت پدر و مادر که هیچ یک از دو خانواده است که به عروسی دعوت شده. آنها می خواهند به ازدواج با خود را از آنجا که آنها هر دو خجالتی و نمی خواهید به مرکز توجه.

در ابتدا من خوب بود و با آن, اما من بیشتر در مورد آن فکر بیشتر صدمه دیده است من احساس می شود. این گیج کننده بخش در مورد این است که او می خواهد قبل از عروسی برای هر دو خانواده برای حضور در. بنابراین از من خواست او را به نگه داشتن ذهن باز و فکر می کنم در مورد داشتن حزب درست پس از مراسم ازدواج. در حال حاضر او نمی خواهد با من حرف بزن! من اشتباه بود به نشان می دهد یک ایده ؟ شوهر من در حال حاضر گفت: او نمیخواهد به شرکت در هر گونه حزب آنها خواهد شد.

من نمی تواند متوقف فکر کردن در مورد ما پدر و چگونه او احساس می کند مورد قادر به دیدن دختر خود ازدواج کنید. من می ترسم من ممکن است باعث بدتر شدن اوضاع شده و من بسیار افسرده. من فقط می خواهم برای رفع آن پس هر کس خوشحال است. کمک! — افسرده در کارولینای شمالی

عزیز افسرده: بنابراین شما باید منصوب خودتان رسمی خانواده fixer? خود را "کوته فکر" نوه و نامزدش به نظر می رسد تایید درونگرا. اگر آنها ترجیح می دهند به قول خود به بخش خصوصی این خود امتیاز و شما نباید آن را به فرد. که خود را اشتباه.

در حالی که من فکر نمی کنم شما مرتکب گناه کبیره و فکر می کنم خود را نوه overreacted شما نباید احساس نیاز به ترمیم هر نرده ها. به عنوان به چگونه دختر خود را احساس خواهد شد در مورد دیدن دخترش ازدواج است که مشکل خود را. یک گام به عقب و اجازه عروس و داماد جشن روز خود را به عنوان آنها آرزو.

P. S. من برای پیدا کردن آن عجیب و غریب عروس و داماد می خواهم هر احساس کنند در مورد این مراسم است.

DEAR ABBY: چرا مردم احساس می کنند مجبور به درخواست اگر سگ من بود به تصویب رسید و یا نجات? من می خواستم یک سگ برای حداقل پنج سال. چون من در دانشکده پرستاری و من صبر کردم تا زمانی که من فارغ التحصیل شد و سپس شریک زندگی من و من تحقیق گسترده است.

در حالی که من عاشق این ایده از اتخاذ پناه یا نجات ما می خواستیم یک اصیل توله سگ چوپان آلمانی. من و پسرم هر دو باید مسائل مربوط به سلامت روانی, و سگ های ما شده است بزرگ کمک کند و یک داروی ضد افسردگی, همه در یک.

این ناعادلانه است که مردم این سوالات را بپرسید و یا جسارت به چهره و نظرات وقتی که من می گویند هیچ. من نه میل و نه ظرفیت برای ترمیم و یا آموزش یک برنامه به طور بالقوه شکسته سگ. چگونه من او را هیچ یک کسب و کار, اما ماست و ما دامپزشک.

بهترین پاسخ من شنیده ام که کسی می پرسد اگر یک سگ است که به تصویب رسید و یا نجات داده است "نه او بیولوژیکی است." من استفاده از آن تنها یک بار, اما من نقطه در سراسر. لطفا به یاد خوانندگان خود را که با پرسیدن این سوالات بی ادب است. — MYOB در ماساچوست

عزیز MYOB: من مایل به آنها یادآوری می کنند اما آیا آنها توجه حدس و گمان است. آنچه که این افراد در حال انجام است ابراز این ایده که حیوانات که نیاز به یک خانه خوب باید اولویت را دارد. که وجود دارد هیچ کار اشتباهی با داشتن یک اصیل حیوان اگر این است که اولویت خود را.

P. S. من می شنوم زیادی به تازگی در مورد مردم اتخاذ سگ در طول این دوره قرنطینه چرا که آنها از جان گذشته برای شرکت. من صمیمانه امیدواریم که حیوانات نمی خواهد فراموش شود و یا دور انداخته و پس از قرنطینه برداشته شده است و مردمی بازگشت به خود را (تا حدودی) به زندگی عادی.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب