Haaland اهداف امن بوندسلیگا دونده تا نقطه برای دورتموند

برلین—Erling Haaland به ثمر رساند دو برابر بوروسیا دورتموند مهر و موم شده مقام دوم را در بوندسلیگا با پیروزی 2

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

برلین—Erling Haaland به ثمر رساند دو برابر بوروسیا دورتموند مهر و موم شده مقام دوم را در بوندسلیگا با پیروزی 2-0 در مقام سوم لایپزیگ در روز شنبه.

بایرن مونیخ که پیچیده هشتمین مستقیم عنوان ضرب و شتم توسط Werder Bremen در روز سه شنبه برگزار شد با پیروزی 3-1 در خانه بیش از فرایبورگ.

بازیکنان در تمام تیم ها در دور ماقبل آخر عینک نشان در آستین خود ترویج آلمان دولت جدید کروناویروس ردیابی نرم افزار که همچنین آگهی در گوشه پرچم.

در اولین شروع حرفه ای, 17 ساله آمریکایی Gio Reyna راه اندازی Haaland در یک ضد حمله در 30 دقیقه. آن Rayna اولین کمک در لیگ.

19-در سال Haaland همچنین آمار میره. نروژی تا به حال به صبر کنید تا زمانی که آسیب زمان قبل از او خود را برداشت دوم و 13 گل در 14 لیگ حضور — مجموعه ای تا این زمان توسط جولیان برانت.

کانادا بین المللی Alphonso دیویس رای دادند بوندسلیگا rookie از سال در روز جمعه از دست رفته بازی از طریق تعلیق پس از ارسال سه شنبه در Werder Bremen.

به این معنی دورتموند مطمئن است مقام دوم را با یک بازی از فصل باقی مانده است. با وجود شکست لایپزیگ تقریبا مطمئن باشید در لیگ برتر فوتبال در فصل آینده.

لایپزیگ یک نقطه جلوتر از Borussia Mönchengladbach که در زمان استفاده از بایر لورکوزن 2-0 از دست دادن در هرتا برلین به حرکت چهارم با پیروزی 3-1 در حال حاضر تنزل پادربورن.

لورکوزن نیاز به یک برنده به ماندن بگیرید پیش از گلادباخ در چهارمین و آخرین محل برای صلاحیت لیگ قهرمانان اما نتوانست بیشتر از یک شروع خوب است و نمی تواند بهبود می یابند پس از Matheus کونها اخراج هرتا به 22 دقیقه منجر شود.

Dodi Lukebakio که همراه با کریستوف Piatekto راه اندازی کونها گل هرتا را هدف دوم در اوایل نیمه دوم زمانی که Piatek به او آسان به پایان برسد.

آن را به سمت چپ لورکوزن دو امتیاز پشت سر گلادباخ در پنجم سه امتیاز پشت سر لایپزیگ اما با بسیار تفاضل گل پایین تر از این نوشیدنی انرژی تولید کننده مورد حمایت باشگاه است.

لورکوزن در حال حاضر نیاز به حمایت از هرتا که بازدیدکننده داشته است گلادباخ در آخرین دور در حالی که این میزبان ماینتس.

سقوط مسابقه

ماینز کلن و آوگسبورگ همه تضمین بالا-لایه فوتبال در فصل آینده به عنوان برمن مشکلات عمیق تر.

ماینز بازیکنان برداشته اسلحه حق خود را در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش پس از رابین Quaison را باز کردن هدف در یک 3-1 برنده بیش از 17-محل برمن.

این تیم بالاتر از برمن فورتونا دوسلدورف به دست آورده سخت مبارزه 1-1 قرعه کشی در خانه آوگسبورگ.

Rouwen Hennings فکر او داده بودم دوسلدورف اوایل سرب با یک شات قدرتمند اما نقد و بررسی فیلم رد آن را برای هندبال ساخت.

آوگسبورگ بی درنگ به ثمر رساند از طریق Florian Niederlechner اما Hennings ضربه به عقب با یک گل از خارج از جعبه به سطح آن است. فورتونا انداخت بازیکنان رو به جلو در زمان توقف در جستجوی پیروزی است که باید برداشته تهدید اتوماتیک و سقوط, اما آوگسبورگ شرکت برگزار شد قرعه کشی.

چهار بار قهرمان برمن دو امتیاز پشت فرتونا خواهد شد و نیاز به یک پیروزی کلن در هفته آینده به هر گونه شانس اجتناب از حذف از بخش بالا برای اولین بار از سال 1981.

یا دوسلدورف یا برمن را به صورت یک حذفی در برابر مقام سوم تیم از بخش دوم.

کلن به خود جلب کرد با اینتراخت فرانکفورت 1-1.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بازی های دیگر

یونیون برلین هنوز هم در جشن بعد از عقد آن بقا در چهارشنبه تضعیف شد 4-0 دست دادن در Hoffenheim که رزرو جای خود را در لیگ اروپا در فصل آینده.

شالکه باشگاه-ثبت winless اجرای کشیده به 14 بازی پس از یک 4-1 شکست ولفسبورگ که همچنین رزرو لیگ اروپا مدرک تحصیلی محل.

— AP ورزشی نویسنده جیمز Ellingworth کمک از دوسلدورف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب