رژیم صهیونیستی. تیم Walz به آدرس Minnesotans زنده در 6 p. m.; اطلاعات جدید از coronavirus مدلسازی بیرون آمدن امروز

رژیم صهیونیستی. تیم Walz آدرس Minnesotans زنده در 6 p. m. امروز بعد اضطراری خود قدرت را در مجموعه ای به پایان

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz آدرس Minnesotans زنده در 6 p. m. امروز بعد اضطراری خود قدرت را در مجموعه ای به پایان می رسد مگر اینکه او گسترش آنها.

تحت اضطراری دولت قدرت قانون Walz صادر کرده stay-در-خانه سفارش است که با توجه به پایان یکشنبه در 11:59 p. m. او هنوز رتبهدهی نشده است اعلام کرد برنامه های خود را در مورد آنچه که او انجام بعدی.

کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت: Walz را با استفاده از اطلاعات جدید از اپیدمیولوژیک که پروژه های گسترش COVID-19 برای کمک به راهنمای تصمیم گیری خود را.

مینه سوتا وزارت بهداشت مقامات مطبوعاتی رسانه ها در ساعت 11 صبح امروز در مورد آخرین نسخه از مدل سازی نسخه 3.0. نسخه های گذشته گذاشته اند سناریو بر اساس پاسخ مانند اقامت در خانه سفارشات و منزوی و آسیب پذیر مورد زمانی که بستری شدن در بیمارستان می تواند در اوج و چه در مرگ و میر می شود.

در 6 بعد از ظهر Walz آدرس Minnesotans و برنامه ریزی شده است به صحبت می کنند برای حدود 10 دقیقه است. سخنرانی خود دیده می شود زندگی می کنند در فرماندار کانال یوتیوب.

شده اند وجود دارد 12,494 Minnesotans که آزمایش مثبت برای coronavirus و 614 افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 از ماه مارس با توجه به اطلاعات منتشر شده روز سه شنبه توسط وزارت بهداشت و درمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب