Trudy روبین: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را رد مبانی حقوق بشر در داخل و خارج از کشور - پنج شنبه, 24 Jul 2020 PST

هفته گذشته مایک Pompeo آمد به مرکز ملی قانون اساسی در فیلادلفیا به انتشار yearlong وزارت خارجه مطالعه در ایالا

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

هفته گذشته مایک Pompeo آمد به مرکز ملی قانون اساسی در فیلادلفیا به انتشار yearlong وزارت خارجه مطالعه در ایالات متحده رویکرد به حقوق بشر است.

شما ممکن است فکر می کنم وزیر امور خارجه در زمان عجیب و غریب به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مسخره اساسی و اصول حقوق بشر در داخل و خارج کشور.

اما Pompeo گفت: مخاطبان خود "زمان نمی تواند بهتر است."

من با شما موافقم.

این یک لحظه ای در زمانی که آمریکایی ها باید با داشتن یک گفتگوی ملی به رهبری کاخ سفید در مورد چگونه برای تبدیل "حقوق مسلم" مندرج در قانون اساسی به واقعیت در روابط. آن هم زمانی که کشور نیاز به بازبینی این که آیا و چگونه رهبران ما می تواند به ترویج حقوق بشر در خارج از کشور.

اما کسانی که حیاتی بحث نیست اتفاق می افتد. و است که به عنوان Pompeo شارژ در مرکز ملی قانون اساسی به دلیل "بیش از حد بسیاری منجر صدای اعلام نفرت از اصول بنیادی ما." آنها نمی افتد به این دلیل که رئیس جمهور آشکارا ضرب و جرح ارزش Pompeo ادعا دفاع و استوکس نفرت نژادی در حالی که سرزنش منتقدان خود را برای هرج و مرج در او ایجاد می کند.

آن است که هنوز هم مفید باشد اما به توجه به گزارش وزارت امور خارجه به کمیسیون Unalienable حقوق که کست نور در گفتگوی ملی ما باید داشتن.

کمیسیون اصل وظیفه مهلت نقش حقوق بشر در سیاست خارجی. آنچه پدید آمده است یک سند Pompeo است شرمانه با استفاده از به درخواست تجدید نظر به رئیس جمهور تهمت مذهبی محافظه کار پایه.

وزیر تمایز بین "حقوق مسلم" وعده داده شده در اسناد بنیانگذاری – گزارش تنش حقوق مالکیت و آزادی مذهبی به عنوان ضروری ترین – و "ساختگی حقوق بشر" ایجاد شده توسط سیاستمداران. مفهوم این است که دومی شامل حقوق باروری و تجاوز به حقوق که سزاوار حفاظت (به ویژه هنگامی که شما نیاز انجیلی آرا).

به همان اندازه فاحش وزیر با استفاده از این گزارش ادعا می کنند که "پیش از این هرگز به امریکا و اصول بنیادین شده است تحت چنین بی امان حمله." او را تقبیح "ظالمانه تلاش برای پاک کردن تاریخ آمریکا با تخریب مجسمه های ملت ما را امضا كنند."

به عبارت دیگر یک گزارش در این کشور تاسیس اصول است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک وسیله نقلیه به غلط مبارزه برای پیاده سازی این اصول با تظاهرات شده اند که اکثریت صلح آمیز است. هیچ اشاره ای از مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال نظامی ملبس به ماموران فدرال ناخوانده به شهرهای ایالات متحده در مستبد سرحال حالت.

و وقتی که می آید به مجسمه ملت ما بنیانگذاران – در این چند نمونه که در آن آنها تهدید شده اند – مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت رفتار باعث می شود آن را سخت تر برای دفاع از آنها.

من باور دارم که مجسمه از بنیانگذاران باید افتخار نه مخدوش زیرا این مردان آغوش اصول جهانی منحصر به فرد به بار زندگی می کردند در اصول است که ما هنوز در حال مبارزه برای زندگی است. تهمت می توان ساخت که استدلال در تلاش برای آوردن کشور با هم. به جای او و Pompeo را انتخاب کنید و به هم بزنید زشت بخش که فروختن خیلی از اصول آنها ادعا می کنند به تایید.

و که جعلی Pompeo تقوا است به همان اندازه فاحش وقتی که می آید به ترویج حقوق بشر در خارج از کشور در زمانی که آمریکا اهرم پایانی. او با استفاده از این گزارش به استدلال می کنند که تهمت منتقدان "را از دست داده اند نزد تفاوت اساسی بین autocracies ... و لیبرال دموکراسی."

"این وحشتناک ترین بخشی از گزارش" یادداشت مایکل پوسنر سابق دستیار وزیر امور خارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و کار تحت ریاست جمهوری باراک اوباما. "نگاهی به سین کیانگ هنگ کنگ مجارستان فیلیپین و عربستان سعودی" پوسنر به من گفت. در واقع این لیست در می رود و در مکان های که در آن تهمت موفق به بالا بردن مسائل مربوط به حقوق بشر با رهبران خودکامه او نفع و حتی به عنوان او انتقادات چنین نقض حقوق بشر در کشورهای او مواردی مانند ونزوئلا و ایران و کوبا.

تا همین اواخر که حملات در چین تبدیل به یک کمپین ضرورت مغلوب ساختن پیشی جستن چشم به جرم اردوگاه های کار اجباری که در آن پکن است محبوس میلیون ها مسلمان Uighurs. تنها چند ماه پیش رئیس جمهور بود ستایش "پیشرفت بزرگ" ساخته شده توسط چین در هنگ کنگ است. و اوه بله تهمت ستایش کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به عنوان یک انسان که "کشور او را دوست دارم" با هیچ کلمه ای در مورد بزرگ اردوگاه های کار اجباری در کشور است. و خندید با ولادیمیر پوتین در مورد مرگ و میر ناشی از روزنامه نگاران روسیه.

ظاهرا این تهمت که نمی تواند بگوید تفاوت بین لیبرال دموکراسی و autocracies و نه می تواند خود را از دولت است.

هنوز Pompeo را sycophantic دفاع از حقوق خود گزارش است که هنوز هم مفید است زیرا آن را به ما یادآوری بحث خواهد شد که لازم است اگر دولت تغییرات در نوامبر است. کشور نیاز به بازنگری این موضوع چگونه برای بازگرداندن دفاع از حقوق بشر به عنوان جدی عنصر سیاست خارجی نه یکی وابسته به ریاست جمهوری هوی و هوس.

دور از رد صلاحیت امریکا به عنوان یک حقوق پروموتر ما مبارزات داخلی بیش از مسابقه نشانه آن است که اکثر آمریکایی ها در مورد مراقبت از اصول بنیادی است که تهمت و Pompeo حفظ توهین.

"من فکر می کنم حقوق مدنی مبارزه یک فرصت است" پوسنر به من گفت. "ما یک جامعه باز و سخت که بحث بیش از نقایص ما باعث می شود جهان تشخیص ما این چیزها را جدی بگیرید."

بیشتر به طور جدی از دولت فعلی را وانمود نگرانی برای ارزش آن را بیحرمت هر روز.

Trudy روبین یک و سرمقاله نویس-عضو هیئت مدیره برای Philadelphia Inquirer. نوشتن برای او در Philadelphia Inquirer, P. O. Box 8263, فیلادلفیا, بهبهان, 19101, و یا از طریق ایمیل در trubin@phillynews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن