پاتریک هیل: دیگر برای اولین بار در مینه سوتا'

وقتی که من بچه بودم در St. Paul, the 4th ماه ژوئیه بود و معنی دار ترین حقوقی تعطیلات سال. مدرسه از بچه ها زد آ

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

وقتی که من بچه بودم در St. Paul, the 4th ماه ژوئیه بود و معنی دار ترین حقوقی تعطیلات سال. مدرسه از بچه ها زد آزادانه در خیابان های بیس بال آمریکا تفریح و سرگرمی, قرمز, سفید و آبی پرچم تزئین بیشتر از هر خانه و بوی غیر قانونی باروت پر از هوا است. بی پروا دستور غذا برای جوان میهن پرستی.

که باقی مانده است ثابت برای من تا زمانی که به میانسالی زمانی که من تکمیل علاقه من در تاریخ آمریکا با پیوستن به فیلمساز کن برنز و بقیه ایالات متحده آمریکا در عمیق شیرجه رفتن به یک مطالعه از جنگ داخلی. من خوشحال به یاد بگیرند از خانه من دولت سهم قابل توجهی در این مهم تلاش برای نجات اتحادیه اروپا و لغو انسانی برده داری. قابل توجه واقعا برای یک جوان دولت است.

معروف ترین سهم مینه سوتا سربازان در آن حوادث بزرگ بود که همیشه اعتبار رخ داده در نبرد Gettysburg. وجود دارد در تاریخ 2 ژوئیه 1863 اولین مینه سوتا پیاده نظام ساخته شده یک قربانی شارژ و در نتیجه 82 درصد تلفات که فرهنگ محلی ادعا کرد که ذخیره اتحادیه خط و حتی نبرد خود را. پذیرفته شده در سراسر مینه سوتا برای نسل همه این ادعاها از دست دادن تنها یک بیت از درخشش خود را هنگام بازدید از طریق منشور از زمان و تحقیق بیشتر است. اما این داستان برای یک روز دیگر.

Gettysburg باقی می ماند یک نقطه کانونی جنگ مطالعات بسیاری باور به نقطه عطف جنگ بود. در حالی که ممکن است مورد بحث آن است که بدون سوال بزرگترین نبرد جنگیدند تا کنون در نیمکره غربی شامل یک ترکیب 165,000 رزمندگان با بزرگترین پایدار cannonade و در نتیجه ترکیب 50,000 تلفات بیش از سه روز. داستان وجود دارد قابل توجه قهرمانی داشت در هر گوشه ای از 25 مایل مربع میدان جنگ که داستان از اول مینه سوتا پیاده نظام است.

هنوز وجود دارد یکی دیگر از "اولین مینه سوتا" در گیتزبرگ.

چند مورد آن را می دانم در حال حاضر آن است که به ندرت منادی با وجود آن کمک شایان توجهی به این نتیجه نبرد.

دیگر اولین مینه سوتا بود و اولین شرکت در مینه سوتا اکشن.

شرکت های اکشن بودند مفهوم توسعه در اوایل جنگ. مشعر Berdan در میان ملت پیشرو رقابتی marksmen پیشنهاد به اتحادیه وزارت جنگ این ایده از استخدام یک متخصص هنگ marksmen با استفاده از مدرن ترین سلاح ها — تیز را به 52 کالیبر breech لودر برگزار شد که هفت بسته کارتریج در یک زمان. در حالی که با معمولی پوزه-بارگذاری muskets ماهر سرباز تنها می تواند در بازنگری یک شات تنها سه بار در دقیقه در آن هفت شات بازنگری تیز را فراهم صاحب آن یک مزیت قابل توجهی در قدرت شلیک.

Berdan افزود: یکی دیگر از پیچ و تاب. او شارپ بورس را به تصویب خواستار آزمون مهارت. به منظور حتی در نظر گرفته شود برای نظام یک نامزد را به جای 10 عکس متوالی در یک 10 اینچی هدف از 200 متری در حالی که ایستاده یا زانو.

در سال 1861 بود که دقیق چالش و در عین حال Berdan بود قادر به پیدا کردن 18 شرکت از جمله مردان از تیراندازی باشگاه در هفت های مختلف جنگلی متحده به این لایحه مناسب. مینه سوتا ارائه دو شرکت از 100 نفر. پس در این زمینه با بهره مندی از تلسکوپی حوزه کشتن دشمن از 1000 متری کاملا رایج است. او شیرین را با ارائه متمایز جنگل سبز یکنواخت برای کمک به پنهان کردن آنها را در مخفیگاه خود.

اولین شرکت در مینه سوتا اکشن وارد واشنگتن در اکتبر سال 1861 به عنوان Berdan بود تکمیل جمع اوری از اولین هنگ. آنها در اوایل به اندازه کافی گنجانده شود اما تلقی می شد چنین خوب شرکت از مردان که Berdan مصمم به تعیین آنها به عنوان شرکت خود را 2nd هنگ ایالات متحده اکشن (2USSS) به مجموعه ای از یک استاندارد بالا برای آن واحد است.

2 متحده اکشن تا به حال دیده می شود قابل توجه و وظیفه آنها وارد Gettysburg به عنوان بخشی از ژنرال دن داس 3rd سپاه. خود خدمات سخت پنهان در از راه دور رو به جلو و مناطق از جنگل ها و جریان های خراب شده بود تعدادی از مردان از نظر جسمی و منجر به برخی از قطاری و مرگ و میر است که تا به حال نازک صفوف خود را. در گیتزبرگ. مینه سوتا یک شرکت می تواند زمینه تنها 25 مردان است. اما خود را شجاعانه حیله گری سلاح و مسلم تیراندازی ، اکشن در نظر گرفته شد کشنده ترین نیروی در یا ارتش. حتی خود فرمانده تیپ به آنها یک بستر گسترده.

در روز دوم در Gettysburg, اتحادیه ژنرال داس ساخته شده بود یک تصمیم بحث برانگیز موقعیت خود را در سپاه پیش از این اختصاص داده که ارتش پوتوماک فرمانده George G. مید در نظر گرفته شده بود او را. او در بر داشت خود را یک نیم مایل در مقابل اتحادیه واحد در سمت راست او با هیچ پشتیبانی ندارند در سمت چپ خود را. حتی بدتر از او نیست که به اندازه کافی در خود کل سپاه به منطقه جدید.

پیش از این در حال حاضر شکننده موقعیت پرتاب شد که 267 مردان از 2 متحده اکشن پوشش رویکرد به مناطق در این زمینه امروز شناخته شده به عنوان شیطان دن و کشتار قلم. فقط بعدا خواهد آنها یاد بگیرند که آنها در مسیر 7,300 مردان شورشی تقسیم جان بل هود — شاید سخت ترین ضربه بخش در کل ارتش ویرجینیای شمالی.

داس' پیشرفت بود نه تنها discomforted ژنرال مید اما شورشی فرمانده Robert E. Lee تا به حال خود را بر اساس کل طرح حمله برای نبرد در داس نمی شود که در آن او بود و به این ترتیب شورشیان در بر داشت خود را مختل و همچنین. تاخیر سه تظاهرات از هود در مورد حمله به مشکل اتحادیه موقعیت خود را در پیشبرد بود پاره پاره. انتظار را به استفاده از خود ناراحتی بودند مردان 2USSS مستقر در پشت دیوارهای سنگی و درختان. هود مردان بعدها ادعا می کنند که آنها هرگز با آن روبرو چنین مخرب آتش از پس چند که این اتحادیه در سبز.

هود بود در یک موقعیت بحرانی برای مؤتلفه ارتش برای آنها آغاز خواهد شد این حمله در جولای 2. بر این اساس هود تا به حال درنگ در اینجا به مطمئن شوید که اتصال بین خود تقسیم و ژنرال لافایت McLaws در سمت چپ خود شده بود. در حالی که با تاخیر هود زده بود در بازوی چپ توسط گلوله از یک توپخانه پوسته و بنابراین به طور جدی مجروح شد از میدان. فرمان سردرگمی که منجر شد دقیقا چه هود امیدوار بود برای جلوگیری از با حضور خود. هر یک از فرماندهان تیپ در حال حاضر در ادامه توصیه های خود را گاهی در جهت کاملا ناخواسته است.

در میان مردان اولین آنها مواجه بودند 25 مینه سوتا مردان شرکت یک و 27 مردان مین Co D 2USSS هر مسلح با شارپ و 100 مهمات.

برای چنین دقیق marksmen 5,200 دور را ارائه می کنند بسیار مرگبار و ناخواسته پذیرش برای خود دشمن است.

آنچه منجر به هرج و مرج بود به عنوان تگزاس skirmishers عقب رانده شدند سه بار تا زمانی که کامل هنگ از 3 آرکانزاس و 1 تگزاس پیشرفته بر دو کشنده کمی شرکت ها, رانندگی, آنها, اما به تأخیر انداختن پیشرفت کل ارتش شورشی که نمی تواند پیشرفت تا هود انجام داد.

در حالی که ادعای کاهش یافت و به سمت شیطان دن همنوعان خود در شش شرکت های باقی مانده از 2 متحده اکشن — حدود 200 مردان — با استفاده از یک دیوار سنگ و شرقی شیب دور بالا (BRT) به مخالفت با پیش از قانون تیپ. هنگ از جهت خود را برای پیشبرد بود 15th, Alabama در جناح راست ارتش که در حال حاضر legends برای تلاش بی امان خود برای بیرون راندن 20 مین از کمی دور بالا (LRT).

اما آنها هرگز قرار بود در این مبارزه. این اکشن به شکل سرنوشت خود را.

به عنوان آنها در برابر پیش از 15th, آلاباما, شرکت B (میشیگان) 2 USSS کاهش یافت و به سوی اوج BRT و شرکت F (New Hampshire) کارگردانی خود را بر روی قفسه بین BRT و LRT که در آن مبارزه برای بقیه نبرد با 83 پنسیلوانیا است. سرهنگ ویلیام اوتس را Alabamans شد و انتظار می رود به طرف شمال تا دره به غرب از این دو موقعیت را ترک مرگبار دو شرکت از 2USSS در عقب خود را. داشتن در حال حاضر شاهد ترس و میر آنها می تواند عصاره در طول پیشبرد Oates تبدیل شرق در عوض در تلاش برای سرکوب آنها.

در این که او شکست خورده بود و در دیدار با سرنوشت خود را در مقابل 20 مین در LRT.

اما اوتس " تغییر جهت به مقابله با 2USSS خواهد اثرات عمیقی داشته و باعث کل ارتش شورشی به حرکت شرق به جای آن از شمال به منظور حفظ تماس با که البته تغییر و احتمالا نتیجه نبرد.

بنابراین دفعه بعد کسی که می خواهد به دانستن اگر شما شنیده ام از شجاعانه سوء استفاده از اولین مینه سوتا در Gettysburg پرس و جو "کدام یک؟"

پاتریک هیل بومی از سنت پل و قبلا مقالات منتشر شده در مینه سوتا اتصال به جنگ داخلی در مینه سوتا تاریخچه و Ramsey County تاریخچه مجلات و همچنین در مطبوعات پیشگام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن