راکت ها در آشفتگی پس از وستبروک آزمون مثبت و Caboclo strays از NBA حباب

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هوستون راسل وستبروک نشده از آن ساخته شده به NBA راه اندازی مجدد نشده است.Coronavirus

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—هوستون راسل وستبروک نشده از آن ساخته شده به NBA راه اندازی مجدد نشده است.

Coronavirus را — اما سلامتی پروتکل به نظر می رسید به عنوان لیگ و بازیکنان آن امیدوار بود آنها خواهد بود.

در یک روز از اخبار نگران کننده برای لیگ — وستبروک آشکار است که او دارای آزمایش مثبت برای این ویروس و دو بازیکن دیگر رو 10 روز قرنطينه برای ترک لیگ پردیس محیط در والت دیزنی جهانی همچنین اعلام شد که دو بازیکن تست مثبت برای این ویروس پس از ورود در فلوریدای مرکزی در هفته گذشته.

اما هیچ یک از کسانی که مثبت بازیکنان تا کنون ساخته شده است آن را از قرنطینه بنابراین نه وارد به اصطلاح حباب به معاشرت آزادانه با دیگر بازیکنان و مربیان و کارکنان. NBA گفت: هر دو بازیکن نه از آنها شناسایی شدند "باید از سمت چپ محوطه دانشگاه برای منزوی کردن در خانه و یا در انزوا مسکن." آنها می توانند دوباره تیم خود را بعد.

"ما از پروتکل های باور نکردنی" گفت: تورنتو رپتورز گارد کایل لوری یکی از بازیکنان که به سادگی راه اندازی مجدد قوانین. "من فکر می کنم ما پروتکل ها و سلامتی ما و اقدامات ایمنی شده اند و درجه یک. من فکر می کنم این چیز کاملا کار خواهد کرد ... ما در حال انجام همه چیز را که ما احتمالا می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که ما سالم هستیم ایمن و ما در یک محیط که در آن ما می تواند موفق باشد و آیا ما شغل در سطح بالا."

این معلوم نیست که وستبروک خواهد رسید. اخیرا در یکشنبه, موشک باور که, Westbrook, NBA به ثمر رساند رهبر جیمز هاردن و تازه reacquired لوک Mbah یک Moute — هیچ یک از سه سفر با این تیم به والت دیزنی جهان در نزدیکی اورلاندو در هفته گذشته — خواهد بود وجود دارد در چند روز آینده.

در وستبروک مورد که در حال حاضر به نظر می رسد بیشتر بعید است.

"من آزمایش مثبت برای covid-19 قبل من تیم عزیمت به اورلاندو" Westbrook خود نوشت کانال های رسانه های اجتماعی. "من در حال حاضر احساس خوبی قرنطینه و به دنبال به جلو به دوباره هم تیمی های من وقتی که من پاک شده است."

ورود خرما به صورت سخت و Mbah یک Moute تیره هستند و همچنین. نه بازیکن نشان داد که چرا آنها در دیزنی و راکت مربی Mike D'Antoni تنها می گویند که "اینها چیزهایی است که مردم در برخورد با."

D'Antoni گفت وستبروک گرفته بود در تمرینات فردی زمانی که آنها مجاز در هوستون است اما به استادانه درست شده بیشتر در گارد وضعیت. او نیز مطمئن نیست که از دست رفته راکت وارد خواهد شد.

"من باید یک سال از pre-med" D'Antoni گفت. "اما من نمی دانم زمانی که آن را به اتفاق می افتد. به عنوان به زودی به عنوان پروتکل از راه ... آنها همه اضطراب را از اینجا دریافت کنید و آنها را انجام آنچه آنها نیاز به انجام به ماندن در شکل.

"این است که به مجموعه ما را به عقب. ما در حال رفتن به اجازه دهید آن را به ما و ما در حال رفتن به آماده به رول در اینجا در دو سه هفته است."

وستبروک است که به طور متوسط 27.5 امتیاز و هشت ریباند و هفت پاس گل در هر بازی برای این راکت ها در این فصل است. هوستون است مسجل نقطه حذفی و رزومه آن فصل با اول هشت بذر بازی در تاریخ 31 ژوئیه در برابر دالاس.

"من دعا برای ایمنی خود و همان را برای خود, خانواده," ققنوس گارد Devin بوکر گفت. "امیدوارم او می تواند سالم و در اینجا به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

لیگ نیز روز دوشنبه گفت که 19 بازیکن به تازگی آزمایش مثبت از ژوئیه 1 در طول در بازار, تست معنای آزمایش های انجام شده تیم قبل از شروع به ورود در دیزنی در جولای 7. پس از ورود در, دیزنی, 322 بازیکنان مورد آزمایش قرار گرفتند با دو تا مثبت.

"همه ما می توانید انجام دهید این است که سعی کنید به ماندن در خوش بینانه در مورد آن و مثبت و امیدوارم ما می توانیم در پایان این فصل گفت:" لس آنجلس کلیپرز به جلو Kawhi Leonard های حاکم NBA Finals MVP.

داخل NBA حباب وجود دارد خوشبینی است که قوانین ایجاد شده توسط لیگ و بازیکنان کار خواهد کرد — حتی اگر برخی از دیزنی پارک بازگشایی به بازدید کننده در طول تعطیلات آخر هفته و MLS راه اندازی مجدد نیز در این دانشگاه دیده می شود دو تیم ترک پس از موجی از تست مثبت.

"این بیماری یک ویروس است که قائل," ققنوس مربی مونتی ویلیامز گفت. "و ما در حال تلاش برای انجام همه چیز ما می توانید به نگه داشتن بچه ها ما امن است."

آن پروتکل که لوری صحبت از طراحی شده بودند به طور جدی گرفته شود و حداقل دو بازیکن در داخل NBA حباب در حال حاضر به پرداخت قیمت گزاف برای نقض قرنطینه بر تیم مربوطه واردان هفته گذشته است.

ساکرامنتو را Richaun هلمز دوشنبه نشان داد که او "به طور خلاصه و به طور تصادفی" عبور NBA پردیس خط را انتخاب کنید تا مواد غذایی تحویل. تحت NBA قوانین راه اندازی مجدد او در حال حاضر به صرف 10 روز در قرنطینه. هلمز گفت که او تا به حال هشت روز باقی مانده است.

"من عذر خواهی برای من اقدامات و نگاه به جلو به دوباره هم تیمی های من برای ما حذفی فشار" هلمز نوشت.

همچنین روز دوشنبه یک فرد با آگاهی از این وضعیت گفت که هوستون Bruno Caboclo نیز خدمت 10 روز قرنطینه برای عبور از پردیس خط. مانند هولمز Caboclo نیز تا به حال هشت روز مانده روز شنبه با توجه به کسی که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که موشک نیست اعلام کرد تحریم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

روز دوشنبه تحولات آمد در یک روز, که در آن بیش از 12 ، 000 مورد جدید تایید شد در فلوریدا در حال حاضر شاید داغترین virus نقاط در ایالات متحده و مقامات در هوستون نیز نامیده می شود که برای شهرستان به قفل به پایین به عنوان بيمارستان منطقه فشار به جای بيماران بیمار با COVID-19.

وستبروک نیز ارائه شده یک کلمه از احتیاط.

"لطفا به این ویروس به طور جدی" Westbrook نوشت. "ایمن خواهد بود. ماسک کردن!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن