گرگور Chisholm: بیس بال صاحبان و بازیکنان را به برداشت اشتباه زمان به مبارزه با بیش از پول

لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان MLB انجمن حفر کرده اند در پاشنه خود را و درگیر در دعوا بر سر شرایط برای بازگشت به

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان MLB انجمن حفر کرده اند در پاشنه خود را و درگیر در دعوا بر سر شرایط برای بازگشت به بازی. این نبرد هیچ یک از طرفین قادر خواهد بود را به نفع خود.

در دو هفته گذشته لیگ و بازیکنان آن وارد مذاکره شده امکان مختصر از فصل. پیشبینی بزرگترین نقطه چسبیده شده است بازیکن جبران. و در حالی که یک سازش است که هنوز هم انتظار می رود هر دو طرف را ترک خواهد کرد این مذاکرات با مخدوش شهرت و سبک تر کیف پول.

بیس بال نمی توانست برداشت بدتر لحظه شروع به مبارزه با بیش از پول است. در زمانی که نرخ بیکاری در حال نزدیک شدن به تعداد رکورد های عمومی کمی اشتها برای پیچیده امور ثروتمند. عادلانه یا نه ادراک در اطراف ورزش حرفه ای است که حرص و آز قوانین روز و وقایع اخیر تنها در خدمت به درایو صفحه اصلی که نقطه و حتی بیشتر.

صاحبان ممکن است بزرگتر حساب های بانکی, اما آنها نمی قادر خواهد بود برای خرید یک پیروزی بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در هفته های آینده. نه زمانی که نیم فصل از دست داده است و تلویزیون, دلار ناپدید شده اند برای خوب و دیگر جریان درآمد مانند کالا و حمایت از معاملات را به طور کامل خشک شده.

بازیکنان آنهایی که خطر سلامت خود را در طول یک بیماری همه گیر ندارد بهتر است. آنها ستاره نشان می دهد به همین دلیل این محصول وجود دارد و در حالی که آنها در حال پرداخت توسط استانداردهای عادی آنها به دست آورده است که درست بر اساس تقاضای بازار و نخبگان خود را مجموعه مهارت. بازیکنان در حال حاضر از دست داده و حدود نیمی از حقوق خود را از سال 2020 و مجبور به ساخت امتیازات اضافی در هفته پیش رو با وجود عمومی گریه می کند به خلاف. تنها اهرم آنها را به نشستن و کسب درآمد نیست هر چیزی.

طرفداران بی گناه شخص ثالث نیز آمار گرفته اند. افرادی که خرید کشباف برخی از همان کسانی هستند که به تازگی شغل از دست داده و در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار. طرفداران ورزش علاقه مند هستند در نبرد در میدان بیس بال نه در اتاق هیئت مدیره. اگر تف حمل بسیار طولانی وجود دارد خطر از مردم تبدیل به دور از ورزش است.

MLB باز ستیز مذاکرات در اوایل این ماه با ارسال 67-صفحه پیشنهادی برای سلامت و پروتکل های ایمنی. در روز سه شنبه آن را منتشر خواسته های مالی. Coles یادداشت اقتصادی طرح خواستار حقوق برش در سراسر هیئت مدیره با بالا بگیر خواسته را به بزرگترین فداکاری. در زیر آخرین پیشنهاد بازیکنان بودند که برای کسب لیگ-حداقل $563,500 (ایالات متحده) را به جای دلار 262,000 حدود 46 درصد از اصل معامله است.

بالاترین بگیران را کسب کمی بیش از 22 درصد از آنها کامل-فصل حقوق و دستمزد. فرشتگان ستاره outfielder مایک ماهی قزل آلا راه اندازی شد برای به دست آوردن $37.67 میلیون در این فصل و در زیر لیگ پیشنهاد او را کسب 5.7 میلیون دلار در هر ESPN جف Passan. این دستمزد خواهد بود قابل ملاحظه ای پایین تر یک بار مالیات و هزینه های آژانس و سایر هزینه های مرتبط در میان در.

واکنش منفی به این پیشنهاد شده است که تقریبا جهانی است. این اتحادیه معتقد است یک معامله زده در اوایل سال جاری اظهار داشت: بازیکنان خواهد دریافت نرم افزار تاریخ حقوق بر اساس تعداد بازیهای انجام شده است. که افزایش این استدلال ماهی قزل آلا باید پرداخت نیمی از حقوق و دستمزد خود را به جای 22 درصد است. لیگ معتقد است که معامله تنها اعمال حالات که در آن طرفداران اجازه داده می شود برای خرید بلیط.

با استادیوم می رود خالی باقی می ماند, MLB امتیاز به یک خط در مارس توافق که دو طرف خواهد شد "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران است."

"آن را در مورد (بزرگداشت) یک قرارداد است که بازیکنان متعهد به" سابق آبی جیز outfielder کوین ستون در توییتر نوشت. "من مسئول اجاره در بوستون چون من قرارداد امضا کرد. جهانی و همه گیر نیست من از نوشتن (چک) هر ماه با وجود بودن وجود دارد."

این استدلال بیش از چگونه برای متفرق کردن صدها میلیون دلار می آید در همان زمان تیم در حال آماده کردن کارمندان و یا قرار دادن آنها را بر روی کردند.

جیز آبی به تازگی متعهد به نگه داشتن خود را از کارکنان تمام وقت از طریق Oct. 1 اما که کمی برای انجام با Rogers Communications. آن را امکان پذیر ساخته شده توسط دولت فدرال کانادا اضطراری یارانه دستمزد می پردازد 75 درصد از یک کارمند حقوق و دستمزد تا حداکثر $847 هر هفته از طریق Aug. 29.

عمومی باید در ذهن داشته باشید که دفعه بعد یک تیم حرفه ای شروع می شود به دنبال جزوه به ساخت تاسیسات جدید. در طول بحران مالی جهانی و همه گیر صاحبان و بازیکنان به ترتیب اولویت منافع خود بیش از هر کس دیگری. که به طور کامل در حقوق خود اما عدم توجه صرف در غیر اتحادیه جزئی leaguers برخی از آنها متوقف خواهد شد در حال پرداخت در ژوئن 1, و تمام وقت کارکنان صحبت می کند جلد است.

این مرحله نهایی مسابقات شد و انتظار می رود اتفاق می افتد زمانی که زمان توافق دسته جمعی منقضی می شود در پایان 2021. COVID-19 و لغو بازی با سرعت همه چیز را.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در این فصل به دنبال ندارد و امیدوار کننده" سابق آبی جیز استارت مارکوس بود در توییتر نوشت. "نگه داشتن ذهن و بدن آماده بدون در نظر گرفتن. زمان به شیرجه رفتن به زندگی پس از بیس بال و پروژه ها. امیدوارم که هر کس به ماندن امن و سالم است. روشن تر بار جلوتر!"

که برای تلفن های موبایل مانند ذکراست. شاید بازیکنان و صاحبان واقعا راه رفتن به دور از میز اما هر دو طرف آگاه هستند از ضعیف نوری خواهد بود که در ارتباط با فصل لغو شدن بیش از پول در طول یک بیماری همه گیر. در برخی از نقطه آتش بس نامیده خواهد شد اما با کامل CBA مجموعه به پایان می رسد در سال آینده جنگ در کسب و کار کنار ورزش به مراتب بیش از.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب