Dear Abby: عروس را به راه رفتن پایین راهرو با پدر او

DEAR ABBY: برای برخی از این دلیل پدر من متنفر نامزد من به نقطه ای که در آن زمانی که من در آنجا ماند با نامزد م

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

DEAR ABBY: برای برخی از این دلیل پدر من متنفر نامزد من به نقطه ای که در آن زمانی که من در آنجا ماند با نامزد من برای یک روز پدر اجازه نمی دهد من به خانه آمده است. پدر گفت: بسیاری از چیزهای تند و زننده پس از در نهایت به من اجازه بازگشت به خانه اما در میان بیشتر مضر آنهایی بودند که او امیدوار نامزد من خواهد سوء استفاده از من است و من نباید اجازه ازدواج. او را به یاد داشته باشید آنها گفت: اما من به یاد داشته باشید آنها را به خوبی.

فقط خانواده من و نامزدم من را خانواده می دانم که جزئیات و هر زمان که من می گویند من می خواهم به جای برادر من پیاده روی من پایین راهرو بستگان من هستند همه در کفر. پدر آمدن به شرایط با نامزدی من به نامزد من, اما او رفتار او متفاوت نسبت به خواهر بزرگتر من است ، من واقعا در اشتباه برای عدم تمایل او به همراهی من ؟ — اشتباه BRIDE-TO-BE

عزیز اشتباه گرفته: آیا پدر خود را از یک سوء مصرف مواد مشکل ؟ مدیریت خشم مشکل ؟ تحت شرایطی قابل درک است که شما ترجیح می دهید شخص دیگری شما راه رفتن پایین راهرو.

نامزد شما باید یک سنت به می خواهید برای وارد کردن یک ازدواج با یک ساخته شده در قانون مشکل مانند پدر خود. توصیه من این است که به آنچه که بهترین است برای شما دو نفر از جمله با توجه به elopement.

عزیز ابی: من یک دختر ، بهترین دوست من دور نقل مکان کرد و من از دست او بسیار است. آن را احساس می کند مانند جهان تبدیل شده و در برابر من, و من افسرده.

من نمی خواهم به متن خود را و من فکر نمی کنم او می خواهم اجازه دهید من او را هر روز اگر چه من نمی پرسید. من می ترسم ما قصد داریم به دوستان دیگر و من احساس می کنم خیلی دور از من و دیگر دوستان است. من یک دوست جدید در این سال, اما آن را نمی همان.

چه کار باید بکنم ابی? آیا صحبت کردن با او در مورد آن ؟ یا من باید متوقف شود ؟ — از دست رفته بهترین دوست من

عزیز از دست رفته: این دردناک است که زندگی جدا از مردم. همانطور که شما اشاره به دوستی بر خلاف لگو بلوک های قابل تعویض هستند. آیا به طور ناگهانی متوقف برقراری ارتباط با دوستان خود. شما باید کاملا به او صحبت کنید و به او بگویید که چگونه شما احساس چرا که او ممکن است احساس به همان شیوه.

با بیشتر زمان شما گذشته این. شما دیدار خواهد کرد بیشتر مردم و ایجاد روابط جدید. اما در عین حال سعی کنید به ماندن مشغول کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید کمتر شده است.

عزیز ابی: من 84 سال طلاق آلوم از یک کالج محلی که توسعه احساسات یک زن 59 ساله بیوه آلوم از یک دانشگاه محلی. او با این نسخهها کار در سابق دانشگاه و بازدید من یک ماه پیش درخواست برای کمک مالی به این دانشگاه است. از آن پس او نشان داده افراطی قدردانی از هدیه من از طریق نامه و ایمیل ها و تماس های تلفنی.

من کنجکاو هستم که چقدر احساسات خود قدردانی و برای موفقیت او به عنوان یک جمع آوری کمک و یا اگر جاذبه می تواند متقابل است. آیا شما فکر می کنم تفاوت سنی بیش از حد برای من به دنبال یک رابطه معنی دار است ، من قدردانی خود را از نظر. با تشکر از شما. — ناشناخته احساسات در ویرجینیا

عزیز ناشناخته احساسات: بسته به وضعیت شما در نظر جسمی و از نظر مالی تفاوت سنی ممکن است یک مشکل غیر قابل عبور. در 59 او به اندازه کافی برای تصمیم گیری که آیا آن را یک معامله شکن. دعوت او را. ببینید اگر او را می پذیرد. اگر او به شما بازدید تا برای یکی دیگر از کمک مالی شما می دانید که در آن شما ایستاده است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن