گرفتن در ورزش: اگر یک پیروزی آسان و کمی بحث در بخشی از این نقشه راه از یکشنبه بود گام دیگری در این جاده به حالت عادی بازگشت - Mon, 20 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در حال حاضر که بیشتر شبیه به آن. مسابقات گلف با یک بیت از جنجال و در یک مسابقه فوتبال با تیم م

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

گرفتن در ورزش • در حال حاضر که بیشتر شبیه به آن. مسابقات گلف با یک بیت از جنجال و در یک مسابقه فوتبال با تیم محلی چیدن یک پیروزی آسان. یکشنبه, رویدادهای ورزشی در تلویزیون ممکن است دیدنی اما حداقل آنها برای ما وجود دارد را تماشا کنید.

•••••••

• و ما حتی نمی لمس در نمایشگاه بازی بیس بال ESPN تاب بود.

که خوب است. "املاک" بیس بال با ما خواهد بود در کمتر از یک هفته. اما قطعا وجود دارد برخی از مسائل واقعی در زمین گلف دیروز. یک توپ در حال حرکت – اوه ترسناک – و یک تراشه در.

هنگامی که آن را بیش از (و گلف واقعا نبود تا دنیای جدید No. 1 Jon رحم شگفت زده شد در CBS با یک سوال در مورد یک زن و شوهر از سکته مغزی پنالتی او نمی دانست که او مورد بررسی قرار گرفت و در عین حال) آن را مانند به نظر می رسید چیزی از عادی تابستان یکشنبه.

رحم نیست آسان به ریشه برای چه خلق و خوی خود مسائل. برای اینکه عادلانه او باب روز آن را یک بیت به عنوان او رشد کرده اما او هنوز هم تمایل به گرفتن عکس های بد در این دوره – و دوباره یکشنبه. هنوز هم او تحت سلطه جک نیکلاس' یادبود مسابقات بیش از آخر هفته و برنده به آسانی. به این خاطر نبود که او را به خوبی در دور نهایی تیراندازی سه-بیش از 75. نوچ. هر کس دیگری فقط پژمرده. هیچ کس ساخته شده را اجرا کنید.

تا زمانی که رحم سون در یک مرغک در 16 درام بود. به جز او در واقع پنوماتیک برای یک دیو. تلویزیون تکرار نشان داد توپ نقل مکان کرد و به عنوان رحم خطاب آن است. او باید متوقف شود جای آن را گرفته و سکته مغزی. اما او غافل از این مشکل در آن زمان ساخته شده خود را به ضرب گلوله و در نقل مکان کرد.

اگر رایان پالمر و یا هر کس دیگری تا به حال شده افزایش آن ممکن است را ساخته اند یک تفاوت. آن را نمی. تنها پنج بازیکن را شکست پر. آن را تقریبا به عنوان اگر یک انگلیسی باز شد مجاز به شکستن از آنجا که شما می دانید وجود دارد نمی توان یک انگلیسی, باز این سال است.

در عوض ما باید صبر کنید چند هفته بیشتر برای PGA قهرمانی در سان فرانسیسکو. بیایید امیدواریم که وجود دارد کمی بیشتر در راه از هیجان است.

• این صدا نیاز به یک برنده. خوشبختانه ونکوور بود ایستاده در راه خود را. برگزاری یک شنل قرمز. و بدون هیچ گونه شمشیر است. Whitecaps بازی matador و آرامی تکان داد سیاتل طریق به دور حذفی. چگونه همسایگی آنها.

زمان آن نبود. نه پس از Sounders نقد در عمده دوم به ثمر رساند شانس با یک ضربه پنالتی اردن Morris طراحی شده راه خود را در یک 2-0 سرب و Whitecaps داد.

دوباره کمی در راه از هیجان اما این خوب است – اگر شما از طرفداران دولت تنها MLS تیم ملی. جایگزین بدتر بود. می گویند آن را هیجان انگیز بود. آمد پایین به سیم. و ونکوور به دست آورد. سپس این خوش آمدید-برگشت مسابقات را پیشنهاد سیاتل سریع adieu. و وجود خواهد داشت کمی در راه از یک دلیل برای Sounders طرفداران به خارج شدن از رختخواب برای چند هفته. به عنوان آن است که وجود دارد چند روز خاموش و سپس سیاتل می شود در آن در دور حذفی.

بیا به آن فکر می کنم این چیزی است که شب گذشته مطابقت با واقع بود. و معلوم شد OK.

•••

WSU: Borislava Hristova انجام برخی از کارهای قابل توجه در زمان او در پولمن. در حال حاضر واشنگتن گراد در نظر گرفتن استعدادهای خود را به لهستان به عنوان یک حرفه ای. که اخبار آگهی خاموش هفتگی ما دادخواستها محلی ستون. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, استخدام هرگز متوقف نمی شود, حتی در طول یک بیماری همه گیر. ... پنجم-سال ارشد بازیکن فوتبال در حال رفتن به بازی نهایی خود را دانشگاهی فصل در زادگاه خود, کمک به افزایش آریزونا خط دفاعی.

Preps: کاملا چند دبیرستان مربیان باید سال ها و سال ها تجربه در هنر و صنعت خود را. که بدان معنی است که آنها دیگر مردان یا زنان جوان. و آنها در و یا در حاشیه از آسیب پذیر ترین گروه ها وقتی که می آید به COVID-19. که باعث می شود آنها باید به بررسی خود را در چند ماه آینده. رایان Collingwood صحبت با چند تا از ارشد مربیان و خواسته آنها برای افکار خود را در مربیگری در طول یک بیماری همه گیر.

Mariners: دی Gordon توسط یک بازیکن کهنه کار. او می داند آنچه M را انجام می دهند. او واقعا بخشی از برنامه های بلند مدت. ... Taijuan واکر جانباز پارچ. او ممکن است بخشی از M برنامه های بلند مدت یا, اما او نقش عمده ای در کوتاه فصل است. ... این داستان در هر تیم سرگرم کننده است.

Seahawks: بازیکنان خوشحال هستند با NFL مدیریت در حال حاضر. و دیروز آنها ابراز خشم خود را در توییتر. در که شامل رسانه های اجتماعی در خشم شد و پست ها از سیاتل بازیکنان.

رونالدینیو: از 3-0 برنده شد و به عنوان شما انتظار می رود در این بازی. پس از آن مربی برایان Schmetzer ذکر شده در این مقاله به عنوان یک عامل ایجاد انگیزه.

•••

• به نظر می رسد مانند یک صبح خوب برای چرت زدن. پس از همه, این روز آغاز شد و قبل از طلوع آفتاب با تشکر antsy گربه و ناتوانی در به خواب رفتن. اما هیچ شانس برای بازگشت به شیرین آسایش ما در خارج از تشک سفت تا زمانی که من در پایان یک وظیفه من به توافق دیروز: صحبت با لری ویر. بله بعد از امروز شما قادر خواهید بود به گوش دادن به من تن طلایی از طریق مطبوعات جعبه پادکست. اگر شما در حال چمن زنی یا نقاشی پیش امدگی لبه بام و یا فقط نیاز به یک راه برای کشتن یک ساعت یا بیشتر آن را در دسترس خواهد بود در این سایت بعد از امروز. من سعی کنید به خمیازه بیش از حد. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب