بحرین را ناراحت برنده در 400 متر با حداکثر سرعت دویدن انجمن به حالت تعلیق در مورد دوپینگ

موناکو—برنده یکی از تکان دهنده ترین نژادها در حافظه بوده است موقت به حالت تعلیق برای عدم خودش را در دسترس برای

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

موناکو—برنده یکی از تکان دهنده ترین نژادها در حافظه بوده است موقت به حالت تعلیق برای عدم خودش را در دسترس برای تست دوپینگ.

سلوی عید Naser که روت دفاع از المپیک مدال طلا در حالی که در حال اجرا در بهترین زمان در زنان پس از 400 سال 1985 در سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان بود به اتهام نگهداری نقض توسط دو و میدانی یکپارچگی واحد در روز جمعه.

در ماه اکتبر گذشته در جهان در قطر, ناصر برنده در 48.14 ثانیه, خوراکی قهرمان المپیک Shaunae میلر-Uibo 25-ماه برنده خط. ناصر که متولد نیجریه و در حال حاضر اجرا می شود برای بحرین, ضرب و شتم میلر-Uibo توسط .23 ثانیه در یک شب که در آن میلر-Uibo خرد خود او بهترین شخصی بیش از یک نیمه دوم.

"من کمی آهسته گذشته 10 متر" ناصر گفت: در نوامبر مصاحبه با المپیک کانال. "من جشن خیلی زود است. من فکر می کنم اگر من تا به حال کسی به من فشار به خط پایان من که قرار بود برای اجرا کردن با 47.9 یا 48.0."

او گفت: او شده است با هدف قرار دادن رکورد جهانی از 47.60 برگزار شده توسط Marita کخ از آلمان شرقی. این یکی از طولانی ترین ایستاده علائم در مسیر. کخ و چک اسپرینتر Sarah Kratochvílová تنها به شکستن 48 ثانيه در 400 متر و هر دو آن را در 1980s عصر لکهدار با داستان استفاده از استروئید در میان اروپای شرقی ورزشکاران است. در آن زمان بسیاری از مواد قابل تشخیص نیست به همین دلیل است که برخی از این علائم شده اند حذف شده از کتاب رکورد.

یک فرد به عنوان ذکر شده Naser عامل بلافاصله پاسخ به یک درخواست از آسوشیتد پرس برای نظر.

ورزشکاران ملزم به ارائه به روز رسانی منظم در محل خود را به آن را ممکن است برای مبارزه با دوپینگ مقامات برای انجام تعجب تست خارج از مسابقه. نقض معنی یک ورزشکار یا نه پر کردن فرم گفتن مقامات جایی که او یا او می تواند یافت می شود یا این که ورزشکاران نیست که در آن آنها گفت: آنها زمانی بود که تست وارد شده است.

سه تخلفات در عرض 12 ماه می تواند منجر به تعلیق اگر ورزشکاران نمی تواند توجیه کند چرا که آنها در دسترس برای تست.

این تعلیق موقت است و آخرین در یک سری از موارد در برابر بحرین تیم نخبگان از زن دونده در اصل از کشورهای آفریقایی. المپیک اسبدوانی قهرمان اموزش Jebet ممنوع اعلام شد و چهار سال در ماه مارس برای EPO و المپیک دونده ماراتن تا یونیس Kirwa برداشت چهار سال محرومیت از سال گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن