واشنگتن ماهیگیران تفننی می تواند ماهی به صورت رایگان آخر هفته آینده - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

ماهیگیران تفننی می توانید فراموش مجوز ماهیگیری ژوئن 6-7 اما WDFW است که هنوز هم همه درخواست برای به یاد داشته

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

ماهیگیران تفننی می توانید فراموش مجوز ماهیگیری ژوئن 6-7 اما WDFW است که هنوز هم همه درخواست برای به یاد داشته باشید به از نو خلق کردن مسئولانه برای این سال را به "ماهیگیری رایگان آخر هفته" را به نگه داشتن خود را در جوامع ایمن در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"این فوق العاده است برای دیدن است که بر اساس گفتگوهای ما با مقامات بهداشت عمومی, شرایط مناسب قادر به ادامه در بخش دراز مدت عمل از ارائه رایگان ماهیگیری آخر هفته گفت:" کلی کانینگهام WDFW ماهی مدیر برنامه. "این است که در مورد ارائه هر کس یک فرصت برای ارائه ماهیگیری سعی کنید در یک راه امن و مسئول."

ماهیگیران تفننی خواهد باید به دنبال دولت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی برای COVID-19 همه گیر توسط ادامه به از نو خلق کردن را در خود جوامع محلی سفر تنها با خانواده و یا دیگر اعضای خانواده خود را فوری و تمرین فیزیکی فاصله با نگه داشتن شش پا از هم جدا.

ماهیگیران تفننی باید بررسی کنید جلوتر از زمان اگر خود را در مقصد مورد نظر و یا راه اندازی باز است. برخی از محلی اسکله و یا امکانات از جمله برخی از سرزمین های قبیله ای – بسته باقی می ماند و ماهیگیران تفننی باید آماده برای تغییر برنامه اگر انتخاب اول خود را بسته است و یا بیش از حد متراکم.

قبل از عنوان کردن ماهیگیران تفننی نیز باید بررسی زمان ماهیگیری مقررات معتبر ژوئن 6 و 7 آنلاین در اینجا. در حالی که هیچ مجوزهای لازم هستند در آخر هفته ماهیگیری, قوانین از جمله محدودیت های اندازه کیسه محدودیت گرفتن کارت ثبت مورد نیاز (هزینه مورد نیاز است برای نوعی ماهی پهن گرفتن کارت ثبت) و منطقه تعطیل خواهد شد هنوز هم در اثر.

نوعی ماهی پهن و تیغ صدف برداشت در ساحل و intertidal صدف در Puget صدا بسته باقی خواهد ماند ادامه داد: با توجه به بسته شدن پورت ها و نگرانی ها در مورد گسترش coronavirus در جوامع محلی.

در حالی که غیر مقیم مجوز فروش هنوز معلق, غیر-ساکنان می توانند با شرکت در ماهیگیری رایگان آخر هفته پس هیچ مجوز مورد نیاز است. هر کسی که شرکت در ماهیگیری رایگان آخر هفته باید دنبال مسئول تفریح دستورالعمل که شامل اقامت محلی و ماهیگیری به عنوان نزدیک به خانه به عنوان امکان پذیر است.

برای کسانی که می خواهند ماهیگیری مشاوره WDFW صفحه یوتیوب را فراهم می کند "چگونه به" ماهیگیری ویدئوها طراحی شده را به شما معرفی تکنیک های جدید و چاشنی ماهیگیران تفننی.

ماهیگیران تفننی که در ماهیگیری رایگان آخر هفته نیز می تواند شرکت در بخش 2020 قزل آلا دربی و از گرو در اوردن آبی دسته از ماهی قزل آلا, گیر افتاد, بیش از آخر هفته. علاقه مند ماهیگیران تفننی باید بررسی کنید برای اطلاعات آنلاین در اینجا.

ماهیگیران تفننی نمی خواهد نیاز به دو قطب تایید به ماهی با دو قطب در انتخاب آب که در آن دو قطب ماهیگیری مجاز است. همچنین هیچ دسترسی به وسیله نقلیه عبور و یا کشف عبور مورد نیاز خواهد بود در طول ماهیگیری رایگان آخر هفته به پارک در آب-سایت دسترسی نگهداری می شود توسط WDFW یا Washington State Parks.

این مهم است که توجه داشته باشید که یک کشف عبور مورد نیاز خواهد بود در واشنگتن وزارت امور خارجه از منابع طبیعی زمین هر دو روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن