"من دوست دارم در اداره پلیس': شبان کلانتر آدرس صدها نفر جمع شده بودند در اسپوکن تجمع برای حمایت از اجرای قانون - شنبه, 18 Jul 2020 PST

چند صد نفر پرواز ده ها تن از pro-پلیس آمریکا پرچم شامل یک نوار آبی جمع شده بودند روز شنبه با Riverfront Park c

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

چند صد نفر پرواز ده ها تن از pro-پلیس آمریکا پرچم شامل یک نوار آبی جمع شده بودند روز شنبه با Riverfront Park clocktower برای اجرای قانون حمایت از تجمع سازمان یافته محلی شبان.

کشیش دنی سبز که تاسیس رسیدن دفاع بازیابی و یا سر و صدا آغاز شد این مراسم با نماز و تعهد و وفاداری "از آنجا که فقط به آنچه آمریکایی ها انجام آمین," او گفت:.

دنی او را بیشتر سفید جمعیت فلفلی با آمریکا پرچم MAGA کلاه "به رنگ آبی" تی شرت و پوستر ترویج جمهوریخواه نامزد فرماندار جاش آزاد که با حضور در این تجمع است. او گفت که او موعظه پیام وحدت و شفقت برای اجرای قانون است.

دنی زندگی خارج از کنترل فزاینده زمانی که افسران پلیس کشیده او را بیش از برای رانندگی در حالی که تحت تاثیر او گفت:.

همسرش شری در زمان میکروفن می گویند پلیس نجات خانواده خود را.

"من دوست دارم در اداره پلیس زیرا آنها او را دستگیر کردند" شری گفت.

دنی تقبیح تماس پال خواستار قطع بودجه دولت به پلیس گفت: برای جهانی شدن است "crazier و crazier و crazier." زن و شوهر تکرار شده است که بدون اجرای قانون به "تمیز کردن خیابان" وجود دارد خواهد بود "ضرب وشتم و هرج و مرج است." جمعیت پاسخ با تشویق و amens .

دنی گذشت میکروفن به افراد درگیر در سر و صدا که گفت: پلیس به آنها نشان داد شفقت زمانی که هیچ کس دیگری را قبل از دادن کلانتر Ozzie Knezovich یک پلاک برای نشان دادن قدردانی خود را.

Knezovich در سخنرانی خود به این جمعیت با اشاره به حادثه, تجربیات اجرای قانون و خانواده آنها باید حمل است.

وی در پاسخ به یک تماس که در آن سه ساله دختر بزرگ در شلوار خود را نگاه کرد تا او را با "زرق و برق دار چشم های قهوه ای" و او گفت:, "پدر, ضرب و شتم مامان."

Knezovich گفت: فعالان و رسانه ها فراموش نکنید که این لحظات اجرای قانون صورت می شود. او خطاب قتل جورج فلوید بدون نام بردن از قربانی.

"شما مقصر همه ما برای اعمال یک فرد است. و این عمل غیر قابل توجیه" Knezovich گفت. "و اگر شما را گرفته ام به نشستن و گوش دادن شما را شنیده ام 800,000 افسران پلیس در آمریکا رفتن که اشتباه بود.'"

Knezovich گفت که او کار می کرد با فعالان در, جامعه, اما آنها به اندازه کافی تمرکز بر وحدت است. او گفت: او را متزلزل دست با Kurtis رابینسون رئیس جمهور اسپوکن فصل NAACP و او گفت رابینسون او نمی مانند فعالان.

فعالان "آیا در مورد مراقبت, مردم, مردمی," Knezovich گفت. "آنها در مورد مراقبت از, علل و بسیاری از علل آنها نیست ارزش مراقبت."

رابینسون که با حضور در این مراسم وجود دارد گفت: بسیاری از نقاط او و Knezovich موافق نیست اما که او با تمرکز بر کسانی که در آن آنها می توانند پیدا کردن زمینه های مشترک , به طوری که آنها می توانید آدرس مشکلات در "هر دو طرف نشان."

"فقط به این دلیل ما خواستار پاسخگویی معنا نیست که ما در حال حمایت از اجرای قانون, هم," رابینسون گفت. "واقعیت این است که نرخ خودکشی برای ما اولین پاسخ دهندگان در جامعه ما در حال خاموش نمودار. ما آنها را شکست خورده که در راه است."

و کسانی که خواستار تغییرات به آدرس تعصب نژادی در پلیس رابینسون گفت: نه اما فعالان جامعه در بزرگ که توسط هزاران نفر که راهپیمایی در اسپوکن در حمایت فلوید پس از کشتن.

Knezovich آدرس نیست اعمال خشونت پلیس در اسپوکن به جای تمرکز بر روی تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ،

"هک مردمی آنها هرگز بودجه ما" Knezovich گفت. "آنها به طور مستمر به رها کردن هر اونس جامعه را توشه ما و انتظار ما را به آن را انتخاب کنید و آن را حمل و آنها به ما هیچ چیزی برای انجام با آن."

یک Spokane County تفکیک بودجه از سال 2020 را نشان می دهد کلانتر, دریافت $45,079,551 در بودجه. به طور کلی بخش سلامت و خدمات انسانی برنامه دریافت $53,696,679. این پول شامل برنامه هایی مانند مسکن و توسعه جامعه است که دریافت $5,959,498 و خدمات بهداشت رفتاری که دریافت $34,001,015.

رابینسون گفت که او موافق با Knezovich که اولین پاسخ دهندگان انتظار می رود به حمل بیش از حد وزن و گفت: آنها باید بیشتر بودجه برای آموزش و نه برای نظامی-سلاح های سبک.

Knezovich گفت: افرادی که حمل بار از "چیزهایی که در سر من من آرزو می کنم در هیچ یک از شما" هستند و نه فقط اجرای قانون بلکه خانواده خود را. او در پایان سخنرانی خود با یک حکایت در مورد افسران کشته در وظیفه در دالاس تگزاس در سال 2016.

"ما را به دیدن مردم در بدترین حالت خود و انسان مقدار بینهایتی از توانایی انجام خیلی افتضاح همه چیز به خود شخص فرد" Knezovich گفت. "این تقریبا بی حد و حصر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب