نیویورک 9 FC پاداش مربی برنان با معامله جدید است که می تواند اجرا از طریق 2022

تورنتو—نیویورک 9 FC سر مربی جیمی برنان امضا قرارداد جدید با کانادا باشگاه لیگ برتر است که اجرا می شود از طریق

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

تورنتو—نیویورک 9 FC سر مربی جیمی برنان امضا قرارداد جدید با کانادا باشگاه لیگ برتر است که اجرا می شود از طریق 2021 با باشگاه گزینه برای 2022.

سابق کانادا بین المللی شد, فینالیست برای مربی سال در لیگ افتتاحیه 2019 فصل زمانی که نیویورک به پایان رسید و سوم به طور کلی. باشگاه رتبه ششم در بهار رقابت در 2-3-5 اما سوم قرار گرفت در پاییز بخشی از برنامه در 7-9-2.

"جیمی یک برنده" نیویورک 9 مدیریت مشاور آنگوس McNab در بیانیه ای گفت. "او ثابت کرد آن را در بازی خود را حرفه ای و من هر اعتماد به نفس او می تواند ساخت یک میراث و ایجاد باشگاه به عنوان چندساله مدعی قهرمانی است که هواداران ما و باشگاه صاحبان) Baldassarra خانواده سزاوار است.

"این تصمیم گیری آسان برای تمدید قرارداد خود را."

برنان باشگاه پیوست در جولای 2018 پس از زمان روی کارکنان مربیگری در تورنتو FC آکادمی و تیم اول. 42 سال صرف این فصل تامین امنیت خود UEFA Pro License.

"هدف ما در اینجا این است که برای برنده شدن در مسابقات و ما باید خودمان را فوق العاده هسته ای است که ما در حال حاضر اضافه شده قابل توجه قطعه ما را بیش از این بالا" گفت: Brennan.

عضو کانادا, فوتبال, سالن از شهرت برنان برنده 49 کلاه برای کانادا و عضو تیم است که برنده 2000 جام طلا.

برنان باشگاه حرفه ای شامل نانامی به بازی در انگلستان با شهر بریستول, Nottingham Forest, Huddersfield Town, نورویچ سیتی و ساوتهمپتون. او اولین بازیکن امضا کرده و اولین کاپیتان برای تورنتو FC در افتتاحیه آن در سال 2007 MLS مبارزات انتخاباتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن