دامین Cox: Carcillo کت و شلوار کلاس اقدام علیه CHL بیش از متوحش کننده را نشان می دهد آنچه که می رود در اتاق دیگر باقی می ماند در اتاق

هاکی سنتی "کد" حاکم بر روی یخ انجام شکسته را به قطعات چند وقت پیش.کد سکوت ممکن است آینده.یک به یک مانند ثابت م

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

هاکی سنتی "کد" حاکم بر روی یخ انجام شکسته را به قطعات چند وقت پیش.

کد سکوت ممکن است آینده.

یک به یک مانند ثابت میگذرد از یک شیر آب چکه کن, ما در حال شنیدن از بازیکنان هاکی در تمام سطوح مورد سوء استفاده آنها می گویند که آنها با تجربه در بازی. هنگامی که این داستان را در آنجا ماند و با خیال راحت جمع دور خبر توسط مقامات با بازماندگان یادگیری به سادگی زندگی با میراث تروما رنج می برد در ورزش آنها را دوست داشت.

که به نظر می رسد در حال تغییر است.

Akim Aliu قدم رو به جلو به سال گذشته با ادعاهای نژادی و سوء استفاده رنج می برد در لیگ هاکی آمریکا در دست مربی لایحه پیترز و پیترز در نهایت از دست داده و کار خود را به عنوان سر مربی شعله کلگری چون از این اتهامات است. Aliu نیز صحبت علنی در مورد سوء استفاده او دچار از هم تیمی های به طور خاص سابق NHLer و ملی کانادا تاریخ و عضو تیم استیو Downie, در حالی که او یک عضو از انتاریو هاکی لیگ ویندزور Spitfires.

دن Carcillo و گرت تیلور بیانیه ای از ادعا با Ontario برتر دیوان عدالت

مشاهده سند در Scribd

سابق کیچنر رنجرز به جلو اریک مهمان اتهام این هفته که نامش ذکر نشده مسن هم تیمی او را مجبور به استفاده از کوکائین در یک unsanctioned تیم زمانی که او یک OHL rookie در سال 2016.

در روز پنج شنبه, در ضمن سابق NHL بازیکن دن Carcillo راه اندازی یک کلاس ملی اقدام کت و شلوار همراه با سابق Lethbridge طوفان بازیکن گرت تیلور در برابر کانادا هاکی لیگ برتر سه لیگ نیست (غربی هاکی لیگ OHL و کبک عمده تاریخ لیگ هاکی) و خود را عضو تیم ادعا که "فرهنگ و محیط زیست از لیگ و هر یک از تیم های است که به شدت نژادپرستانه جنسی, جنسی ضد همجنس و در غیر این صورت تبعیض آمیز است."

"کانادا عمده junior هاکی بوده است گرفتار شایع, متوحش کننده, قلدری و سوء استفاده از زیر سن قانونی بازیکنان توسط مربیان تیم کارکنان و ارشد بازیکنان می گوید:" این بیانیه از ادعا. "بازماندگان از جمله سوء استفاده رو به جلو آمده اند و همچنان به جلو آمده و به این روز است. با این حال متهمان سرسختانه نادیده گرفته و یا موفق به قبولی آدرس این نهادینه و سوء استفاده سیستمیک."

کت و شلوار می پرسد برای مشخص به طور کلی و مجموع خسارت. هیچ یک از این اتهامات ثابت شده در دادگاه.

"آنچه که ادعا شده است سیستمیک عدم نظارت و محافظت از پسران بودند که دست به این لیگ و این تیم گفت:" تورنتو وکیل جیمز Sayce که نشان دهنده Carcillo و تیلور. "مردمی که از دیدن این داستان و می خواهید برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را باید دریافت در تماس با ما. افرادی مانند دن و گرت و Akim Aliu و بسیاری دیگر در حال گفتن داستان خود را. به عنوان افراد مسن آنها بدانند آنچه آنها را از طریق رفت عادی نبود.

"امیدوارم این کت و شلوار می تواند تاثیر راه بازیکنان فعلی و بازیکنان آینده درمان می شود. وجود دارد هیچ دلیلی برای این در هاکی."

CHL جمهور دن مکنزی بازگشت نیست یک تماس تلفنی برای نظر.

Carcillo شده است از منتقدان NHL مغز آسیب سیاست و صحبت علنی در مورد اتهام سوء استفاده از او رنج می برد به عنوان یک عضو از OHL را سارنیا نیش. در کت و شلوار Carcillo مدعی او و دیگر rookies بودند مجبور به نشستن در حمام در حالی که دیگر بازیکنان تف و بزاق توتون و تنباکو آب در آنها و ادرار بر روی آنها. او می گوید که او و دیگران بارها و بارها ضربه بر روی باسن با اره کردن دروازه بان چوب مجبور هشت در یک زمان به اتوبوس توالت عمومی مجبور به شرکت در مجالس و مجبور به باب برای سیب در استخر ادرار, بزاق و سایر مایعات بدن.

Carcillo مدعی مربیان و تیم مقامات آگاه بودند از سوء استفاده و شرکت کردند.

"من اعتقاد دارم که این مورد را به کسانی که مورد آزار قرار گرفته بودند فرصتی برای شنیده می شود" Carcillo در حساب توییتر خود نوشت. "در تجربه من, داستان های به اشتراک گذاری از سوء استفاده است که بخشی از فرایند درمان است. این اجازه می دهد تا یک فرد به قدرت بازگشت."

سکسی داستان های مشابه از تجارب خود در WHL و مدعی او مجبور به مبارزه با بازیکنان قدیمی تر تیم در تمرین و جدی رنج می برد تصادم در یک نمونه. او گفت: 16 سال و 17 سال سن بازیکنان مجبور شدند به لباس در لباس زنان در تیم احزاب و مصرف الکل به نقطه استفراغ و blacking.

تیلور گفت: در یک نقطه او نازل شد به یک سطح پایین تر تیم و با توجه به "کیسه زباله درمان است." درمان درگیر بودن گفت: در مقابل هم تیمی های خود در آخرین لحظه قبل از یک سفر جاده ای است که او تا به حال شده است تنزل مقام گفت: به کیسه های خود و پشت سر این تیم است. او مدعی نبود او با توجه به هر پول سفر و پدر و مادر خود مطلع نمی شد.

"این یک تاریخی مورد" Sayce گفت. "این نوع از حوادث تاثیر ماندگار بر مردم. این زندگی تغییر حوادث است."

تمرکز در این مورد است که در مسئولیت از لیگ ها و تیم ها برای حفاظت از سلامت و رفاه از بازیکنان هاکی. تورنتو لیگ هاکی مجبور شده است با فشار افکار عمومی در روزهای اخیر به انتشار اطلاعات نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس سوء رفتار در کانادا بزرگترین جزئی لیگ هاکی نشان دادن سوء استفاده رنج می برد توسط بازیکنان هاکی در جوانترین سنین است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بیش از هدف قرار دادن هاکی مقامات سابق بازیکنان به نظر می رسد راحت تر از همیشه رو به جلو در آینده با سوء استفاده از آنها رنج می برد در دست بازیکنان دیگر. سنتی فلسفه که "چه اتفاقی می افتد در اتاق پانسمان باقی می ماند در اتاق پانسمان" به نظر می رسد به آرامی ناپدید جای ورزشکاران جوان مایل به متهم دیگر ورزشکاران از بدرفتاری.

هاکی را دوست دارد به مد خود را به عنوان یک خانواده بزرگ اما نسبتا روشن است که در بسیاری از موارد اعضای خانواده نیست درمان هر یک از دیگر بسیار خوبی است. این Carcillo/Taylor کلاس اقدام کت و شلوار این است که فقط شروع خواهد شد و تلاش می شود تایید شده توسط دادگاه ها به منظور پیش بروید.

مثل همیشه هاکی استقرار مبارزه خواهد کرد. اینها محکم موسسات که با اتکا بر تمایل بازیکنان و مربیان و تیم مقامات غیررسمی تحریم رفتاری که می تواند ناپسند در زندگی به طور منظم.

در صورتی که تغییرات همه چیز را تغییر.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن