جریان فیلم میدارد: 'پدر سرباز پسر' 'کشنده امر" بالا در لیست ما

بهترین فیلم های جدید این هفته شامل برخی از یقین مستند به عنوان به خوبی به عنوان یک سیاه-و-سفید B&W حماسه ک

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

بهترین فیلم های جدید این هفته شامل برخی از یقین مستند به عنوان به خوبی به عنوان یک سیاه-و-سفید B&W حماسه که یکی از بهترین فیلم های سال — اگر شما می توانید آن را اداره کند. و یهودی موسسه فیلم در خدمت است تا مختصری جشنواره تابستانی بازیگران دو مستند در برجسته منطقه خلیج آمار و ارقام.

در اینجا یک نگاه.

"پدر سرباز پسر": پس از گذراندن یک سال در یک پروژه بلند پروازانه در مورد تلفات ناشی از این است که وظیفه نظامی فعال در یک خانواده زندگی, نیویورک تایمز خبرنگاران-تبدیل-فیلمسازان Catrin آینهورن و Leslye دیویس متوجه شد که آنها نیاز به حفاری کمی عمیق تر. با "پدر سرباز پسر" این دو روزنامه نگار را صرف 10 سال با گروهبان کلاس اول برایان Eisch اختصاصی افسر و افتخار تنها پدر دو پسر است که به خانه برگشت پس از یک آسیب جدی در افغانستان است. پس از بازگشت جسمی و روحی او را پایمال و زندگی جدید خود را.

آینهورن و دیویس ضبط Eisch را پیروزی و تراژدی در یک فیلم است که refreshingly بی طرفانه آن را به عنوان ارائه یک سینما حقیقت نگاه به مبارزات زخمی جانبازان و خانواده های آنها در مقابله با امریکا. "پدر سرباز پسر" است آرام پیروزی. جزئیات: 3½ ستاره از 4; موجود در جولای 17 در Netflix بکشد.

کشنده "Affair": A high-powered منطقه خلیج وکیل (Nia Long) برخورد یک همکلاسی سابق (Omar Epps) در یک تریلر است که به شرح زیر کشنده "جاذبه" boilerplate — به جز هیچ bunnies دریافت آب پز. این نه یک فیلم شما اندیشیدن عمیق. این یکی شما صدای بوقلمون در اوردن تا بیش از پیتزا. طولانی و Epps — که با هم کار کرده اند قبل از ما را علاقه مند به -- اعداد داستان و کارگردانی پیتر سالیوان به منطقه خلیج براق نفسانی نگاه در حالی که به کارگیری حداقل خونریزی. جزئیات: 2½ ستاره; در جولای 16 در Netflix بکشد.

"نقاشی پرنده": اگر من به شما گفت یکی از بهترین فیلم ساخته شده از سال 2020 اتفاق می افتد نیز می تواند یکی از سخت ترین به تحمل ؟ رگبار گلوله از ظلم در اینجا — جسمی و جنسی — می توانید آن را دشوار است به سازمان دیده بان مدیر/فیلمنامه واسلاو Marhoul سیاه-و-سفید اقتباس از جرزی Kosinski در مورد رمان. اما "پرنده" نباید از کنار آن کارگردانی با پررنگ سکته مغزی عمل به شدت توسط بازیگران که شامل Petr Kotlar, Udo Kier, Barry Pepper and Harvey Keitel, و ارائه یک جارو 35mm دیدگاه در مورد جنگ و تخریب بی گناهی. این یکی از نگران کننده ترین فیلم های من دیده می شود اما "پرنده" برگ شما را در هیبت. جزئیات: 4 ستاره; در جولای 17 در سیستم عامل های مختلف و در درایو انتخاب شده-در تئاتر.

Cinegogue روز تابستان: سالانه سان فرانسیسکو یهودی در جشنواره نخواهد بود برگزار شد و در آن فرمت معمول در تابستان امسال اما یهودی موسسه فیلم درهم برای ایجاد یک معنی بیشتر مجازی جشن یهودی, فیلم و فرهنگ, در حال اجرا از طریق پنج شنبه جمعه. باز کردن Cinegogue روز تابستان جولای 16 در کنکورد غرب وزش سلنو رانندگی در برکلی فیلمساز ابی Ginzberg "در حقیقت به قدرت: باربارا لی به من صحبت می کند" در مورد بی باک اوکلند کنگره. (صفحه نمایش 8:30 p. m. جولای 16, شما باید امن بلیط).

همچنین در مخلوط هستند "در برادوی" غربالگری در drive-ins در کنکورد و سن خوزه یک نگاه روشن در برادوی شامل مصاحبه با ستاره مانند به عنوان Hugh Jackman, Sir Ian McKellen, Helen Mirren و بسیاری از (8:30 بعد از ظهر امروز). کلاسیک و طرفداران باید بررسی کنید مدیر سوزان Froemke مستند مایکل در Tilson توماس که فقط پیچیده افسانه ای 25 سال اجرا و به San Francisco Symphony مدیر موسیقی. در "مایکل Tilson توماس: که در آن در حال حاضر است," استاد, مذاکرات در مورد دوران کودکی خود را و عشق خود را برای موسیقی و دنیای جدید سمفونی او کمک کرد تا شرکت پیدا کردم (2:30 بعد از ظهر شنبه و پس از یک مکالمه بین Tilson توماس و پیتر اشتاین).

اطلاعات بیشتر: برای جشنواره صف و به سفارش بلیط بازدید jfi.org/summerdays.

"خاک موسیقی": در انتقال از یک صفحه به صفحه رمان نویس Tim Winton را از لحاظ عاطفی فاصله قهرمانان بیرون می آیند به دنبال مانند خیلی mopers. این یک شرم توجه به این که ستاره Garrett Hedlund و کلی مک دونالد را از آن خود همه در این درام عاشقانه. حتی جارو عکس های غرب استرالیا نمی تواند غلبه بر Gregor Jordan را آهسته جهت و جک تورن را مطلوب فیلمنامه. فقط خواندن بوکر جایزه-نامزد دریافت جایزه کتاب. جزئیات: 2 ستاره; جریان جولای 17 در سیستم عامل های مختلف.

"المپیا": هری Mavromichalis' یار فیلم در مورد grand بازیگر Olympia Dukakis است مانند در اختیار داشتن یک ته حساسه آخر هفته صبحانه خود را با بهترین دوستانمان. وجود دارد یک boozy شام با Armistead Maupin معشوق نویسنده که ایجاد شخصیت نمادین از آنا Madrigal Dukakis دوست داشتنی است ، تاپیک گپ و گفتگو با Norman Jewison (مدیر که به او کمک کرد تا زمین یک جایزه اسکار برای "Moonstruck") و از آنجا روی لئامت دادن خود را به عنوان بزرگ مارشال در یک S. F. هانوی ، Mavromichalis قطاری از آن همه با elan آشکار عملکرد داخلی خلاق کند. جزئیات: 3 ستاره; موجود در سیستم عامل های مختلف.

"مرور": بازی شیر یا خط مایک Testin را پارانوئید سایبر هیجان انگیز به دفن زباله از رفتن-bonkers, وحشت, یک subgenre پر رونق در این nutso بار. "فهرست" bumbles همراه در حالی که ساخت یک جهنم از بسیاری از حس ، Lukas Haas یک بازیگر خوب اما او صالح توسط یک ditzy فیلمنامه است که او را نزولی به یک Kafkaesque سقوط از طریق آنلاین-آشنایی اتصال. شما می توانید بدتر ... شاید. جزئیات: 1½ ستاره; جریان در سیستم عامل های مختلف.

"ما در حال آزاد Love Supreme": با تاخیر از یک ماه ژوئن انتشار این مستند برنده مورد مشهور نیویورک تریک هیپ هاپ نشان می دهد این برنامه شامل یک Lin-مانوئل میراندا. جزئیات: 3 ستاره; در جولای 17 در Hulu.

"دریاچه از مرگ": پرداخت کانال میلرزد از طریق رفت و دردهای در حال رشد اما پدید آمده است به عنوان Netflix برای وحشت جانبازان. این خزنده نروژی و واردات دچار اصلی — نمی انقلاب, اما می داند که چگونه به خم کردن جو به عنوان یک شخصیت با یک لرزان ذهن را برمی گرداند به او امد و شد زیاد, پیر که در آن او clingy برادر دوقلو ناپدید شد. مدیر Nini گاو Robsahm شاخه های آن در میلرزد القا 35mm است که می افزاید: به شوم نگاه و احساس. این یک curdles خون بدون رها کردن قتل عام. جزئیات: 3 ستاره; در جولای 16 در میلرزد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب