پس از 30 سال به ناحق محکوم به اعدام زندانی آزاد - Thu, 05 Jun 2020 PST

مردی که با صرف نزدیک به سه دهه در پشت میله های زندان بسیاری از آنها را به اعدام پس از او به اعدام محکوم و در م

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

مردی که با صرف نزدیک به سه دهه در پشت میله های زندان بسیاری از آنها را به اعدام پس از او به اعدام محکوم و در محاکمه دوم از قتل 4 سال در فیلادلفیا منتشر شد جمعه پس از دادستان به این نتیجه رسیدند او به احتمال بسیار زیاد این کار را انجام نمی.

والتر Ogrod چپ اعدام و دولت تادیبی موسسه-ققنوس ساعت پس از اتهامات عنوان شده علیه او شد کاهش می یابد و او به قید وثیقه در سال 1988 مرگ Barbara Jean شاخ.

وکیل جیمز رولینز گفت Ogrod اولین توقف خواهد بود یکی از بستگان کباب کردن حیاط خلوت.

"او بسیار خوشحال و رها به خارج از زندان" رولینز گفت. "او بسیار خسته است."

دادستان عذرخواهی به Ogrod که هنوز چهره یک فرصت کوچک از یک سوم دادگاه در جلسه روز شنبه.

"من متاسفم آن زمان 28 سال برای ما به گوش دادن به آنچه Barbara Jean در تلاش بود به ما بگویید که شما در حال گناه و سخنان خود را بيان اقرار آمد از فیلادلفیا کارآگاه پلیس و نه شما" دادستان کری چوب گفت Ogrod با توجه به اخبار منتشر شده از چوب ،

Ogrod وکلا می گویند پلیس همراهی نادرست اقرار از او در مرگ Barbara Jean که دفاع از خود وکلا می گویند ممکن است در اثر خفگی و ضربات به سر و به عنوان دادستان استدلال در دادگاه.

آنها می گویند که زندان خبرچین ساخته اظهارات او که گفته های شاهدان عینی از یک مرد که در سمت چپ این کودک باقی مانده در یک جعبه مطابقت ندارد Ogrod ظاهر.

او اعتراف وکلای او می گویند تا به حال اشتباه جزئیات بیشتر در مورد جرم عمده عناصر از جمله چگونه کودک درگذشت.

دختر داشت با یکی از همسایه ها در یک جعبه تلویزیون سمت چپ در یک منظقه حدود 1000 پا از خانه اش در جولای 1988. او تا به حال سر زخم شده بود و تا حدی پیچیده شده در یک کیسه زباله.

Ogrod, 23 در آن زمان و در حال حاضر 55 زندگی در این نزدیکی هست. او دستگیر شد و به جرم چهار سال بعد در حالی که کار به عنوان یک نانوایی راننده کامیون است.

دادستان و Ogrod وکلا توافق وجود دارد این است که هیچ شواهد فیزیکی ارتباط او را به Barbara Jean.

فیلادلفیا قاضی شلی سینه-جدید خالی Ogrod اعتقاد و حکم اعدام پنج شنبه بر اساس دادستانی سوء رفتار و شواهد جدید که پشتیبانی از ادعای خود از بی گناهی.

Ogrod وکلا گفت: آنها مطمئن نیستید که آیا مقامات مختلف مشکوک.

Ogrod اول محاکمه به پایان رسید و در یک mistrial زمانی که یک داور اعلام کرد او با آن موافق نیست گناه نیست حکم به عنوان سرکارگر بود در مورد آن را بخوانید. او محکوم شد و پس از یک محاکمه دوم در سال 1996 قتل درجه اول و تلاش غیر ارادی منحرف مقاربت جنسی. او را صرف بیشتر از سال دخالت در انتظار اعدام هستند.

Robins-جدید گفت: او قادر به پرتاب کردن مورد به طور کامل اما کاهش هزینه برای سومین قتل درجه به او توانایی ارسال وثیقه و منتشر شد.

قاضی دستور داد یک محاکمه جدید اما دادستان پرونده درخواست برای کاهش دوباره امتحان کنید او را. که حرکت شنیده خواهد شد توسط یکی دیگر از قاضی و همچنان در انتظار است.

یک بررسی توسط فیلادلفیا دفتر دادستان منطقه یافت می شود که وجود دارد نقض Ogrod حق دادرسی و که او تا به حال شده است مواد از دادستان است که ممکن است کمک به دفاع از خود.

Ogrod به احتمال زیاد نمی خواهد اعدام شده اند حتی اگر او مانده بود و در انتظار اعدام هستند. پنسیلوانیا را اعدام کرده است تنها سه نفر از آنجا که 1970s اخیر در سال 1999 و هر سه به طور داوطلبانه خود را کاهش داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب